Citat:
Ursprungligen postat av
qaaq
du r inte ensam att se igenom de dr pklistrade gulligheten. tror inte ett gonblick p den heller. Hon kr den fasaden fr att dlja mrkret dr bakom och slippa frgor om det.
Har faktiskt blivit lite av ett frgetecken de senaste dagarna gllande trdens gulligullande med denne Diggins. Naaaw vad stt hon ler, aaaw vad fint hon flinar.
Till skillnad frn naiva folks, s r jag mer utstuderande. Lst en jvla massa psykologi har man ju gjort sedan 90 talet, kan ltt se igenom om ngon br p skuld eller liknande. Ni vet nr man kr med en konstant och verdriven fasad fr att folk inte ska se igenom.
Hrt ulven i fraklder? Jag tror Diggins r dopad i r. Nu kommer mnniskor och sgar ner mina teser och teorier.
Vad talar fr att man liksom gr och toppar sig vid 33 rs lder? R pannben kallar ni det?
Jag r less p hennes hnflin och att hon liksom alltid r dr nr det gller. Jag tycker inte alls hon r s genuin och kta som folk frsker f henne att framst. Tror ngot r lurt bakom hennes r i r och tycker drfr hon inte framstr som en vrdig vinnare av touren. Som sagt, de som inte misstnker ngot bara fr att hon r amerikan, det r vldigt inkonsekvent gllande vad man hade trott om Diggins var frn en annan nation. Alldeles uppenbart.