Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-07, 18:43
  #14161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Ja en misshandlare av någon med borderline är han också🙂

Gissar på att han har borderline han också.

Uppvisar ganska tydliga symtom.
Citera
2024-01-07, 18:57
  #14162
Medlem
KungPungPats avatar
Det hade minst sagt varit häftigt om polis, åklagare och domstol är insatta i hur förtalsligan arbetar .. så dom samlar just nu in bevis för alla förtal som jockiboi, gustav, anjo, rask och klutten har begått åt eller för Chrilles skull.

Så häktesförhandlingen hölls och dom lät Chrille vråla till jockiboi att brottsoffret är skurken, vilket jocke sen spred vilket är förtal.. vilket läggs till på den stora högen av bevis som nu finns.

Dom planerar att gripa allihopa. Annars ser ju jockiboi ut som att han styr och ställer i brottsutredningar och domslut genom att försöka tysta ett brottsoffer med förtal.

Linnea har polis skydd dygnet runt pga den grova brottslighet som Medea-folk som jockiboi orsakar genom sina förtal.

Medea är en grekisk gud av illusioner, och jockiboi och ligan jobbar med sociala Medea. Dom skapar illusioner.
Citera
2024-01-07, 18:58
  #14163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
HAHAHA



Festligt värre

Geniun fråga!
Vad är det roliga? Menar är det ens humor?

En skabbräv och det skulle vara Chrippa förstår jag. Dock så kopplar jag inte humorn i det hela?

Kanske är en sån grej för boomers?
Citera
2024-01-07, 19:01
  #14164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Tittade ändå till slut på Anjos intervju med Julia. Det gav inte så mycket mer, mest att påvisa hur fantastisk och snäll Chrippa är och hur hemsk och manipulerande Julia är.

Sen ett litet upplägg att Anjo har mycket mer att visa upp, allt för att få göra fler content på fallet, tror inte det finns så mycket mer än upprepningar kvar att mjölka ut och älta fram och tillbaks.

Förstått att sms-konversationerna som visats upp är från september-oktober. Finns det inga nyare? Det framkom ju att Chrippa under denna tiden hade konverserat med Julia och ville tillbaks till henne. Då kommer ju det mesta i ett annat sammanhang. Linnea var ledsen och frustrerad över att bli bortslängd, då kan man skriva i affekt, inget konstigt i det.

Visa upp lite nyare sms med samma typ av innehåll, så blir deras historia mer trovärdig för mig.


Absolut - det gamla saknar relevans i caset.

Det enda i sms och andra meddelanden som har betydelse är det som skickats i anslutning till det inträffade/misshandeln.
__________________
Senast redigerad av granny-panties 2024-01-07 kl. 19:14.
Citera
2024-01-07, 19:02
  #14165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det hade minst sagt varit häftigt om polis, åklagare och domstol är insatta i hur förtalsligan arbetar .. så dom samlar just nu in bevis för alla förtal som jockiboi, gustav, anjo, rask och klutten har begått åt eller för Chrilles skull.

Så häktesförhandlingen hölls och dom lät Chrille vråla till jockiboi att brottsoffret är skurken, vilket jocke sen spred vilket är förtal.. vilket läggs till på den stora högen av bevis som nu finns.

Dom planerar att gripa allihopa. Annars ser ju jockiboi ut som att han styr och ställer i brottsutredningar och domslut genom att försöka tysta ett brottsoffer med förtal.

Linnea har polis skydd dygnet runt pga den grova brottslighet som Medea-folk som jockiboi orsakar genom sina förtal.

Medea är en grekisk gud av illusioner, och jockiboi och ligan jobbar med sociala Medea. Dom skapar illusioner.

Glöm inte Julia, Jacke och tyvärr satte sig ju även Liam M i den sitsen efter senaste videon också
Citera
2024-01-07, 19:05
  #14166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brittafittans
Julias nya snubbe som hon låg med redan fast hon var ihop med Chrippa vill inte ha Chloe fick jag höra.

Men sen om Julia ställt ultimatum eller gör slut med honom för att få tillbaka Chloe vet jag inget om.
Vet bara att Chrippa skulle ta över vårdnaden av Chloe för några dagar sedan.

Mer vet jag inte just nu. Och vill inte fråga Chrippa just nu heller.
Julia är riktig KOSSA. Så jävla ostabil och otrogen även. Synd om Chrippa faktiskt.
Men han är stark som ett Lejon. Och det slutade ändå lyckligt för han.

Nu fick han en riktigt bra ung snygg och lojal kvinna som varit tokig i honom fleeera år.
Det här är love 4 lifetime. Henne blir han inte av med .L.O.L.

Citat:
Ursprungligen postat av brittafittans
Den som vill ha fakta om hur en personligt ansökt konkurs går till kan PM mig för länk till en
Advokat.

Observera att det finns två sorters Personlig konkurs. En som fodrare ansöker om.
Och en som Personen själv ansökt om innan fodrare hunnit göra detta.

Chrippas fall så ansökte han det personligen och fodrare gjorde ett misstag här då dom hade annars
kunnat sätta Chrippa i personlig konkurs via domstol.
I det här fallet gjorde Chrippa det själv som tur var. Smart drag. Och den gick igenom 1a Augusti.
Det här får alla bolag som lånat ut pengar nu ångra bittert.


brittafittans var en intressant bekantskap i tråden i samband med att Skabbe gick i konkurs och började knulla Linnea. En sån juridiskt kompetent person som visade stor värme mot avkommans mor.

Synd att hen blev avstängd.
Citera
2024-01-07, 19:09
  #14167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Är det sant? Vilka nötter!

Menar dom att Chrippa har velat göra slut med Linnea så länge? Hade de ens flyttat ihop i Stockholm vid den tiden?

Och vad är Chrippa för man? Inte vågat göra slut med flickvännen på tre månader. Snacka om att vara mesig.

Började han att återigen älska Julia redan då? Vad är det för fel på henne om hon låter honom vara tillsammans med den lilla hoppan han lämnade henne för i över ett kvartal. För att han är rädd för henne.

Det var ta mig fan bland det tramsigaste jag hört.

Den stackarn behövde väl försäkra sig om att han hade boende och sällskap ifall L lämnade honom.
Citera
2024-01-07, 19:11
  #14168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Geniun fråga!
Vad är det roliga? Menar är det ens humor?

En skabbräv och det skulle vara Chrippa förstår jag. Dock så kopplar jag inte humorn i det hela?

Kanske är en sån grej för boomers?

Du ser inte likheterna - strykrädd, hårlös, rödfläckig, krokrygg, fattig, utstött, asätare, kraftigt avmargrad sen nyår...?

Skabbe Skabbräv utan förmåga att ta hand om varken sig själv eller avkomman.
Citera
2024-01-07, 19:13
  #14169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Geniun fråga!
Vad är det roliga? Menar är det ens humor?

En skabbräv och det skulle vara Chrippa förstår jag. Dock så kopplar jag inte humorn i det hela?

Kanske är en sån grej för boomers?

Tack för komplimangen om du menar att jag är en boomer...
Citera
2024-01-07, 19:15
  #14170
Medlem
Skorpan91s avatar
Finns det risk att han släpps nu i veckan innan 15e trots åtal ska va väckt då senast eller drar dom ofta ut på det?
Citera
2024-01-07, 19:22
  #14171
Avstängd
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Finns det risk att han släpps nu i veckan innan 15e trots åtal ska va väckt då senast eller drar dom ofta ut på det?

Det är helt omöjligt att svara på. Med tanke på att det är grov misshandel det rör sig om, kan det kanske dra ut på tiden.
Citera
2024-01-07, 19:23
  #14172
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Det är helt omöjligt att svara på. Med tanke på att det är grov misshandel det rör sig om, kan det kanske dra ut på tiden.

Nej, det är misshandel. INte grov.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in