Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
När Jocke knockade mej med bevis.
Jag har mer stora nyheter men det är så tröttsamt att bara bli påhoppad med skit när jag berättar.
Därför att många finner det väldigt märkligt att du som inte är hans vän eller är i hans närhet (allegedly) matas med information helt random. Det är lika märkligt som att Linnea skulle börja höra av sig till mig och förse mig med information.
Först ska de jaga dig och hänga ut dig för att du spyr ur skit om dem, sen blir du en mjukis helt plötsligt och matar ut "bevis" i en pågående utredning.
Vad hände? Fick du uppdrag att hålla ordning i tråden så att vissa delar av bevisen kan sippra ut på något sätt så att flashbackarna håller sig lite ändå på Chrippas sida?
Be Jocke skicka till mig också, jag tar tacksamt emot all bevisning som finns som inte kommit ut till allmänheten.
Så kan jag hjälpa dig att styra tråden är rätt håll
Så vad tror du som har så bra insikt om allt, vad blir L dom? eftersom hon bör ha varit anmäld långt tidigare med tanke på barnet.
Vad blir Chrippas? Hur stor chans har han att komma ut i det fria och börja skrika på youtube igen?