Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-10, 20:55
  #15085
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Haha Flashback har verkligen svårt för fakta … han är släppt . Dom har inget på honom.. Linnea är fucked…. Ni fick inte som ni vill .. ps ta det lugnt med öknamn annars kan det bli förtal mot crippa dvs!

Skitsnack! Polis och åklagare råkade inte tro att dom såg bevis för grov misshandel pga total inkompetens.. men jag hajar om det är en illusion som Chrilles rättsfientliga sida gärna skapar , då sanningen aldrig spelar roll.
Citera
2024-01-10, 20:57
  #15086
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Skitsnack! Polis och åklagare råkade inte tro att dom såg bevis för grov misshandel pga total inkompetens.. men jag hajar om det är en illusion som Chrilles rättsfientliga sida gärna skapar , då sanningen aldrig spelar roll.

Ja så klart är fallet som du säger, du kanske ska sätta sig där istället för polisen och åklagare?? Så att det blir rätt.
Citera
2024-01-10, 20:57
  #15087
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Skriver under på detta! Borde bli omyndigförklarade dom med som backat ludret i detta. Hennes hot på sms, svartsjuka över en 3 åring osv.

Nu får hon det tufft..
Vad menar du med det?
Citera
2024-01-10, 20:58
  #15088
Avstängd
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Skitsnack! Polis och åklagare råkade inte tro att dom såg bevis för grov misshandel pga total inkompetens.. men jag hajar om det är en illusion som Chrilles rättsfientliga sida gärna skapar , då sanningen aldrig spelar roll.
Du som är så otroligt rationell och logisk.

Vad tror du Linnea är skyldig till?
Citera
2024-01-10, 21:01
  #15089
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Hade varit intressant att veta om han är släppt därför att misstankarna försvagats eller därför att utredningen är klar.
Hade det lagts ner, hade nog det framgått, om man säger som så..

Konstigt att Chrippa blev friad direkt och Linnea är dömd vid Voldemorts domstol...
Citera
2024-01-10, 21:01
  #15090
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Så du har dömt honom fast han inte är dömd i rättegång?
Jag har inte dömt någon? Vilken medicin har du glömt att ta? Jag förenklade sanningen lite, men jag förstår att du inte kan ta till dig den.
Citera
2024-01-10, 21:01
  #15091
Avstängd
Varför har han smeknamnet skabbe?

Hade varit kul att veta ser att många skriver det här😂
Citera
2024-01-10, 21:01
  #15092
Medlem
"Fina mjuka rara" Jockiboi förklarar väldigt bra vad Chrippa är för en människa. Och Chrippa berättar gärna vem Jockiboi är

https://nyheter24.se/noje/873170-joc...t-fa-veta-allt
Citera
2024-01-10, 21:03
  #15093
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Jag har inte dömt någon? Vilken medicin har du glömt att ta? Jag förenklade sanningen lite, men jag förstår att du inte kan ta till dig den.


I rest my case!
Citera
2024-01-10, 21:03
  #15094
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hade det lagts ner, hade nog det framgått, om man säger som så..

Konstigt att Chrippa blev friad direkt och Linnea är dömd vid Voldemorts domstol...
Folkets domstol?
Yes!

Det hade förmodligen framgått i samband med att de lagt ut att han är släppt.
Så utredningen är nog i full gång.
Citera
2024-01-10, 21:03
  #15095
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Ja så klart är fallet som du säger, du kanske ska sätta sig där istället för polisen och åklagare?? Så att det blir rätt.

Ja tydligen, jag hade aldrig trott att jag ser bevis för grov misshandel som innebär svåra skador eller extra hänsynslöst tillvägagångssätt.. för att sen bli informerad om att jag såg fel.
Då skaffar man väl glasögon åt snuten innan han får bedöma om det finns svåra skador eller tecken på att ett mongo har flippat totalt och varit hänsynslös.
Citera
2024-01-10, 21:05
  #15096
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
"Fina mjuka rara" Jockiboi förklarar väldigt bra vad Chrippa är för en människa. Och Chrippa berättar gärna vem Jockiboi är

https://nyheter24.se/noje/873170-joc...t-fa-veta-allt


Den där var ju lite intressant på lite olika sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in