Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-16, 20:13
  #17653
Medlem
Chrippa på IG story: Min flicka kommer följa med pappa! tycker det är fruktansvärt illa, av människor som använder C som vapen. Jag älskar henne fruktansvärt mycket, och ni vet det! Ingen kan säga något annat, blir genuint ledsen, fråga lillen, hon älskar pappa för vi har så fint band! nu är jag världens monster! ta hand om er, glöm inte de<3 Du vet att pappa löser allt!
Citera
2024-01-16, 20:14
  #17654
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Tycker mer synd om dig som köper skiten, du lär bli bortgjord många gånger i livet.

Rätt kul att du tog mig på allvar och citerade posten, säger mer om dig faktiskt.
Citera
2024-01-16, 20:14
  #17655
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Fattar inte det där, det är ju han som lagt upp allt själv hela tiden, att det ska bli en jävla bok. det är han som har sagt i en live att han är tsm med julia. han är totalt bränd.
Ja hur kan du inte fatta? Tröga individ. Han befinner sig i psykos, grovt manipulerad och under hot. Då är man varken logisk eller gör logiska handlingar. Det är som att Linnea har kontroll över Chrippas hjärna. Hoppas du fattar nu.
Citera
2024-01-16, 20:14
  #17656
Medlem
Oerhört plågsamt att läsa och höra hans konstanta snack och texter om hur mycket han älskar sin dotter. Tror han någon tror på dessa ord ? Aldrig skådat ord med så lite sanning i hela mitt liv. På riktigt.
Citera
2024-01-16, 20:15
  #17657
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Chrippa på IG story: Min flicka kommer följa med pappa! tycker det är fruktansvärt illa, av människor som använder C som vapen. Jag älskar henne fruktansvärt mycket, och ni vet det! Ingen kan säga något annat, blir genuint ledsen, fråga lillen, hon älskar pappa för vi har så fint band! nu är jag världens monster! ta hand om er, glöm inte de<3 Du vet att pappa löser allt!


Tomma ord, handlingar är det som betyder.
Citera
2024-01-16, 20:16
  #17658
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Ja det var ju det minst trovärdiga klipp man sett på länge.

Det är ju givet att detta är Linneas verk med tanke på att nästan allt i videon handlar om att Julia är skurken.

Julia, kvinnan han åkte direkt hem till efter han släpptes trots att han enligt filmen nyss säger att han bestämde sig när han kom ut att han skulle tillbaka till Linnea.

Hur kommer det sig då att båda ändå tillslut tog bort varandras bilder och namn på deras insta? Hur kommer det sig att han friade till Julia? Hur kommer det sig att Linnea svarta vän hotade med att Linnea inte lagt sina bevis på bordet än?

Tror dom att vi är dumma i huvudet?

Linnea är om möjligt mer hatad än innan och Chrippa är förlorad.

Linnea kommer ändå dumpa honom inom 5 år Max, så varför hänger han kvar?

Jag kunde knappt se klippet för jag störde mig så mycket på psyket i bakgrunden och hennes jävla miner.

Nej nu är det kokta fläsket stekt.

Jag har själv varit lite psycho bitch som ung brud, inte våldsam dock men jag ser hur hon kan han gjort massa av det hon blivit anklagad för och jag ser på henne att hon vet precis vad hon sysslar med. Jag hoppas inte att folk kommer följa dom och göra som till stora kändisar pga detta, det har ju uppenbart varit Linneas plan och man hoppas ju inte att hon är beredd att få hur långt som helst, dra en gräns
Citera
2024-01-16, 20:16
  #17659
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Ja är man under 15 så kan Chrippa vara lite cool.

Ingen jävla tävling vem som gjort mest fel, eller mest rätt, det är Chloe han pissar på.

Bara anjo får skit så är jag nöjd 😄
Citera
2024-01-16, 20:16
  #17660
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Njaa, tror han gjort ett aktivt val här.

Kul! Så enligt Kräftan så har Anjo, Julia och co fabricerat ihop allt och även utnyttjat barnet för egen vinning.

Jepp. där fick man ändå en viss bekräftelse
Citera
2024-01-16, 20:17
  #17661
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Såklart man kan men jag kan lova att det regnar orosanmälningar över dem. Det innebär dock inte att någon av dem får ensam vårdnad, krävs mycket för det. Tycker inte Julia verkar vettig heller faktiskt.

Nej ingen av dem borde ha hand om henne.
Ger inte mycket för varken Julia eller Chrippa.

Tror Soc kommer ingripa på riktigt några videos framåt när det kastat paj och avslöjat massa saker.
Citera
2024-01-16, 20:17
  #17662
Medlem
LaPrincipessas avatar
Kan kräftan ha en psykos?
Citera
2024-01-16, 20:18
  #17663
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Såklart man kan men jag kan lova att det regnar orosanmälningar över dem. Det innebär dock inte att någon av dem får ensam vårdnad, krävs mycket för det. Tycker inte Julia verkar vettig heller faktiskt.

Att stänga in ett barn i garderoben när man skall jobba är väl en röd flagg om något
Citera
2024-01-16, 20:19
  #17664
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
vette fan om C ens ska vara hos Julia efter att chrippa berättat att hon låst in C i klädkammaren

Nu får J det hett om öronen. Hennes dröm att få C tillbaka och få synas på hans kanaler igen gick i kras.
Tidigt i tråden ifrågasattes det hur det kommer sig att J har access till meddelandena och varför hon bistår med att skicka prints.

Alla är skyldiga och det är inte synd om någon förutom om barnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in