Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-16, 20:19
  #17665
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
"Ska jag bara vara med mitt barn?!"

Säger ganska mycket om att han tänker på sig själv och prioriterar sig själv.

Jag tänkte direkt att de orden har Linnea sagt till honom eftersom han vände sig till henne för typ medhåll. Hon har frågat honom det..
Citera
2024-01-16, 20:19
  #17666
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ja det var ju det minst trovärdiga klipp man sett på länge.

Det är ju givet att detta är Linneas verk med tanke på att nästan allt i videon handlar om att Julia är skurken.

Julia, kvinnan han åkte direkt hem till efter han släpptes trots att han enligt filmen nyss säger att han bestämde sig när han kom ut att han skulle tillbaka till Linnea.

Hur kommer det sig då att båda ändå tillslut tog bort varandras bilder och namn på deras insta? Hur kommer det sig att han friade till Julia? Hur kommer det sig att Linnea svarta vän hotade med att Linnea inte lagt sina bevis på bordet än?

Tror dom att vi är dumma i huvudet?

Linnea är om möjligt mer hatad än innan och Chrippa är förlorad.

Linnea kommer ändå dumpa honom inom 5 år Max, så varför hänger han kvar?

Jag kunde knappt se klippet för jag störde mig så mycket på psyket i bakgrunden och hennes jävla miner.

Nej nu är det kokta fläsket stekt.

Jag har själv varit lite psycho bitch som ung brud, inte våldsam dock men jag ser hur hon kan han gjort massa av det hon blivit anklagad för och jag ser på henne att hon vet precis vad hon sysslar med. Jag hoppas inte att folk kommer följa dom och göra som till stora kändisar pga detta, det har ju uppenbart varit Linneas plan och man hoppas ju inte att hon är beredd att få hur långt som helst, dra en gräns

Glasklart att hon ska sitta där, se söt ut , inte säga något, se lite nedstämd ut och han får sköta snacket. Hon som är tyst är hjärnan i det, varför var hon ens med om hon inte skulle säga något. Köper inte det där för fem öre!
Citera
2024-01-16, 20:19
  #17667
Medlem
Många ord men litet innehåll, varför tog dom inte upp något ang misshandeln/häktningen? Inte ens att han eller hon förnekade att det skulle hänt🤔
Citera
2024-01-16, 20:20
  #17668
Medlem
SilkyJohnsons avatar
All spekulation i tråden visas att vi alla hade fel haha
Att dom 2 skulle sitta tillsammans och göra en video efter allt trodde nog ingen skulle hända.

Härdsmälta?
Citera
2024-01-16, 20:20
  #17669
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
"Ska jag bara vara med mitt barn?!"

Säger ganska mycket om att han tänker på sig själv och prioriterar sig själv.
Vet inte hur deras uppväxt var, men verkar som att han tror att leksaker och annat material är det rätta sättet att visa att man är en bra pappa. Tyvärr känns ingen av dom som har vårdnaden som lämpliga. Droger, bli bortprioriterad, dåliga värderingar mm på ena sidan. En människa som bara flyter omkring och inte tar tag i sitt liv, dras till dåliga relationer mm på andra. Låter inget vidare bra alls.
Citera
2024-01-16, 20:20
  #17670
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Många ord men litet innehåll, varför tog dom inte upp något ang misshandeln/häktningen? Inte ens att han eller hon förnekade att det skulle hänt🤔

det kommer, de ska mjölkas visningar och pengar nu
Citera
2024-01-16, 20:21
  #17671
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Många ord men litet innehåll, varför tog dom inte upp något ang misshandeln/häktningen? Inte ens att han eller hon förnekade att det skulle hänt🤔

Kommer i senare videos, nu ska det mjölkas pengar såklart.
Citera
2024-01-16, 20:21
  #17672
Medlem
Kan det inte vara Julia som är källan till den här stormen? Det är väl hon som läckt alla iMessage-meddelanden mellan Chrippa och Linnea. Hon har gjort en intervju/förhör eller vad man ska säga med Chloe som kom ut på Anjos kanal, Julia har själv gjort en intervju med Anjo. När Chrippa kanske småflörtade med Julia så tog Julia chansen? Julias syster var ju den som vittnade i någon av Anjos videos att hon sett Linnea slå Chrippa i bilen. Mycket av det här går ju att härleda tillbaka till Julia, eller tänker jag fel?
Citera
2024-01-16, 20:22
  #17673
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag tänkte direkt att de orden har Linnea sagt till honom eftersom han vände sig till henne för typ medhåll. Hon har frågat honom det..

Inte så säker på det.
Det finns nog mycket som vi inte vet om, och som det tagits upp flertal gånger så har vi bara sett en del av konversationer.
Så det kommer nog komma fram en massa saker.
Citera
2024-01-16, 20:22
  #17674
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lajlike
Hon är otroligt söt Linnea, det kan man faktiskt inte ta ifrån henne.

Söt??? Inte ens en femma på en tiogradig skala. Extremt fula ankläppar. Stripigt och ovårdat hår.
Citera
2024-01-16, 20:23
  #17675
Medlem
Kickassfarsans avatar
Så Chrippa ska inte få ha kontakt med sitt barns mamma? Då är det ett svek?

Har bara sett lite men han verkar vara hjärntvättad och förmodligen kär också, då tänker man inte logiskt
Citera
2024-01-16, 20:23
  #17676
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Njaa, tror han gjort ett aktivt val här.

Kul! Så enligt Kräftan så har Anjo, Julia och co fabricerat ihop allt och även utnyttjat barnet för egen vinning.
Store tuffe Anjo har ju utnyttjat allt för egen vinning, som han brukar göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in