Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-21, 22:23
  #22477
Medlem
Paladins avatar
Vilken jäkla shitshow detta är. Chockad över att detta är vuxna män, med barn. "Chrippa" ser väl alla på 2 röda att det är en riktig tjomme? Klart han svinat sig. Anjo, vet rinte ens vad jag skall skriva om han. Sitter som någon slags expert när det är tydligt att han bara smörar för den han sitter med. Får sjukt dålig smak i munnen av dessa "män".

Sicka snubbar....
Citera
2024-01-21, 22:25
  #22478
Medlem
Läkaren Dubai
Citera
2024-01-21, 22:26
  #22479
Medlem
-
__________________
Senast redigerad av Noclue90 2024-01-21 kl. 22:38.
Citera
2024-01-21, 22:27
  #22480
Avstängd
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hahaha Josephsaid slaktar Linneas bevis i denna liven https://vm.tiktok.com/ZGeM4DtFb/

Ni kan se på hans instagram stories hur Chrippa visar videos från Cypern när hon skulle ha ”blåmärken på hela armarna” och andra bevis

JosephSaid jag tar tillbaka allt skit jag sa om dig ang du blev så putt om rasism. Vilken hjälte du är!
Citera
2024-01-21, 22:28
  #22481
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Nej! De är ju fejk! Varför skulle han ta C sida?! Är du sååå naiv!
Vad är fejk? Skadorna?
Det är isf det minsta problemet.
Slakten av hela L:s karaktär och själ ger betydligt större skador o men för livet!
Citera
2024-01-21, 22:29
  #22482
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Tack Joseph att du slaktade linneas bevis att blåmärkena är fejk!

Är du dum på riktigt. Hon behöver inga fotobevis vid en eventuell rättegång. Det är en djävla skillnad på folkdomstolen i Anjoland och IRL Sverige. Jag är helt övertygad om att rättsläkaren dokumenterade allt under nyårshelgen. Chrippa börjar bli svettig och apklanen gör allt nu för att eliminera alla eventuella bevis, men vet ni vad? Det är försent. Man kan inte ångra något man gjort det borde Chrippa veta
Citera
2024-01-21, 22:29
  #22483
Medlem
Skyliner.s avatar
Rättvisan segrar alltid.
Joseph visade alla.
Han letade upp bevis.
Gav båda 2 en chans att ge han ännu mer bevis under dagen för att han skulle kunna visa upp båda sidorna av myntet.
Han lyckades tillochmed få fram raderat material som Linnea hade tagit bort från chrippas dator.
Och han hade dessutom konsulterat med en läkare gällande bilderna på linneas påstådda blåmärken.

Hur kan folk fortfarande vara på linneas sida?
Blåögda korkade människor
Citera
2024-01-21, 22:32
  #22484
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten5
Jag börjar tro att allt är skapat för att få följare. Ingenting annat makes sense.
För mig är det obegripligt.

1. Chrippa och Julia är ett par. Allt är frid och lägger upp massa vloggar från resor mm där Chrippa nedvärderar typ Julia i olika typer av kommentarer ibland. Kanske på skämt, men ändå. Jag kan inte deras jargong.

2. Det tar slut mellan Chrippa och Julia och Chrippa bedyrar sin kärlek över Linnea, han har ju känt henne hela liiiiiiivet och hon har alltid varit där och stöttat honom i vått och torrt. Hans ord. Vi träffades inte igår utan jag och Linnea har känt varandra sedan länge säger han. Så han borde veta om att hon är lite ostabil då? Han har ju känt henne så länge.

3. Spola fram till slutet av 2023 och Chrippa och Linnea börjar bråka och det blir världens smutskastning. Okej, det kan väl hända den bäste. Här tänker man ju att det är slut och infekterat.

Nu börjar det sjukaste av allt.

4. Anjo och Julia sitter och fullkomligt slaktar sönder Chrippa och Linnea i någon form av bisarr livesändning. Här är ju knappast Anjo och Chrippa vänner? Eller beter man sig så här om man är vänner? Ehhh

5. Sen helt plötsligt drar Chrippa till Spanien och hänger med Linnea, lägger upp gosiga bilder på stan? Okej, nyss bråkade de och anmälde varandra till tingsrätten? Vad i hela helvete är det frågan om? 1 månad senare är de på semester i Barcelona tillsammans.

6. Chrippa åker hem, själv? Går till Anjo och de är bästa polare nu? Efter att Anjo hängt ut Chrippa inför 100.000 pers inför hela Sverige 1 vecka innan? Alltså, går alla på droger eller vad fan är det frågan om?

Julia är nog den sorgligaste personen av alla tror jag. Hon tar alltså tillbaka Chrippa efter allt? Hahaha.
Vad i helvete är det frågan om. Även hon satt och sågade Chrippa för 1 vecka sen.

Detta är en freakshow och jag är häpen. Vad är det för jävla människor det här?
Är man verkligen så desperat på att bli en influencer att man totalt skämmer ut sig själv på det här sättet bara för att få följare och lite pengar?

Ena dagen är man värsta fienderna, nästa dag är man blodsbröder.

Sorgligaste är väl också alla barn/ungdomar som följer skiten. Kollar man deras kommentarsfält kan man se folk skriva till Anjo och Chrippa typ: Ni är mina förebilder, jag älskar er och mena fullt allvar.

Det är över för den här generationen som kommer alltså. Herregud vilken soppa.
Jag har bara följt kortare perioder så jag har säkert bara 10% koll av det som ni andra som göder deras plånböcker har men av det lilla jag sett så fattar jag ingenting. Det svänger så snabbt och hur fan kan man vara värsta fiender ena dagen för att hänga och skratta med varandra nästa dag? hahaha, obegripligt sjukt detta.

Grattis Chrippa. Du är nu en influencer över generation stendöd. Det var väl alltid målet? Haha
Klok analys. Ett par grejer bara. Som i och för dig gör det hela ännu sjukare. Skriver samma siffra som du så det blir tydligt till var i din text jag hänvisar till.
1) Visst kan det varit jargong i deras förhållande när han sa taskiga saker om henne. Men hon har sagt i rättegång att han misshandla henne psykiskt i flera år.
3) Du skriver spola fram till 2023. Chrippa och Linnea blev ett par i somras. De har varit tillsammans 6 månader.

4) I dåläget sa Anjo athan gjorde det för Chrippa. Någon form av tuff kärlek.

5) Det var inte frågan om någon månad innan han var i Barcelona med Linnea. Det var dagar. Han kom ut från häktet. Åkte och friade till Julia och dagen efter är han i Spanien med Linnea.
Citera
2024-01-21, 22:34
  #22485
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Gör det oavsett. Ju fler desto bättre.

Sant,

Kan du lägga ut namn på åklagaren?
Citera
2024-01-21, 22:34
  #22486
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Var det en ny video? För det vore väl typiskt Chrippa att ett lekland var en bra aktivitet för Lillen idag.

Hon har, vad som än är sant i det, levt i ett trauma de senaste 6 månaderna. För ingen har förnekat att hon inte sett våld hos Julia och ingen har förnekat att hon inte satt i den där skrubben där Julia och Räven satt henne. Och hur det än var hemma hos Chrippa. Så var det våld och bråk.

Och sen förenades mamma och pappa och sen blev de osams. Sen fick hon bo hos Anjo ett par dagar och ena sekunden var mamma där och sen pappa oxå.

Det måste snurra bra i det där lilla huvudet. Att hon skrattar och är glad, betyder inte att hon är okey. Barns sorg är randig. Och som barn är man så utlämnad, man måste vara trygg för att släppa fram.

Och de idioterna tänker att lekland är bra. För vi vill så gärna visa upp hur glad Lillen är och hur bra pappa han är.

En bra pappa hade suttit med sitt barn ur all mediaskugga och läst en bok, tittat på en film och försökt förmedla att man viste om alla fel man gjort.

Otroligt bra sammanfattat. Hur ska Skabbe beskriva tiden sen häktet för soc på tisdag..? Vad ska han säga om barnets tidigare hemsituation hos mamma i Örebro? Ska han förneka att de satte dottern i en skrubb? Ska han förneka att han senast i helgen sagt att barnets tvingats se "helt sjuka saker" i sin egen lägenhet på Söder?

Så ohyggligt jävla tragiskt!

Citat:
Ursprungligen postat av captainalex
Stämmer det verkligen att åtalet är nerlagt mot chrippa?. känns lite skumt att bli häktad och några dagar senare är åtalet nedlagt..

Förundersökningarna rörande två fall av misshandel och ett fall av skadegörelse är nedlagda p g a målsägande inte vill samarbeta med polisen.

Förundersökningarna om narkotika - och dopningsbrott pågår fortfarande och åtal väntas inom kort.


Utredningarna om skattebrott och oredlighet mot borgenär pågår fortfarande. Han anses inte kunna påverka utredningarna så häktningsskäl saknas.

Han har även anmälts för övergrepp i rättssak. Åklagaren återkommer i veckan om det blir ny häktning.
Citera
2024-01-21, 22:35
  #22487
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyliner.
Rättvisan segrar alltid.
Joseph visade alla.
Han letade upp bevis.
Gav båda 2 en chans att ge han ännu mer bevis under dagen för att han skulle kunna visa upp båda sidorna av myntet.
Han lyckades tillochmed få fram raderat material som Linnea hade tagit bort från chrippas dator.
Och han hade dessutom konsulterat med en läkare gällande bilderna på linneas påstådda blåmärken.

Hur kan folk fortfarande vara på linneas sida?
Blåögda korkade människor

Är det några som är korkade är det väl ändå folk som tror att någon random läkare kan ge något stensäkert utlåtande av bilder på eventuella blåmärken Det finns för fan en anledning att det är läkare inom rättsmedicin som gör dessa bedömningar och inte någon gynekolog
Citera
2024-01-21, 22:35
  #22488
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Vad är fejk? Skadorna?
Det är isf det minsta problemet.
Slakten av hela L:s karaktär och själ ger betydligt större skador o men för livet!
Det kanske hon skulle tänkt på innan hon började dejta, pippa, bli sambo, och sen manipulera en annan person. En person som också har ”karaktär och själ”.
Och framförallt en offentlig person.
Lätt att vara efterklok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in