Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-24, 13:13
  #23653
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är sekretess på den uppgiften, så den enda som vet om vem som anmälde, det är den misstänkte och brottsoffret, samt hennes "vänner".
Chrippa i detta fall och såklart Jockiboi som haft privatsittning med Chrippas försvarare

Så Chrippa var den som gick ut med vem som anmält?
Citera
2024-01-24, 13:21
  #23654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Så Chrippa var den som gick ut med vem som anmält?
Den som gick ut offentligt med att Chrippa va häktad, var Jockiboi.
Cluee pumpades med sms och inside information, direkt från Julia och en nära "familjemedlem" (Jocke)

Sen drevades det och eftersöktes expojkvänner som uppmanades höra av sig till Jocke, detta spreds av Gustav, Jocke, Jacke

Det konstiga i kråksången är de olika versionerna som kommer från Jocke och Chrippa...

Den som anklagade Linnea för att ha hackat Chrippas konton, var Julia och Jocke.
Dom "jobbade på att lösa det" sen hände någonting som ingen förutsett, Chrippa skadade Linnea så pass att han häktades med fulla restriktioner.
__________________
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-01-24 kl. 13:45.
Citera
2024-01-24, 13:40
  #23655
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Hmmm jag vetefan om Chrippa helt släppt Linnea. Jag är ledsen att säga det, men att fota sin brevlåda där det enbart står hans nam-känns som ett av många små signaler som jag tycker mig sett från honom de senaste dagarna ,på att han inte ”är med Julia”..att L inte behöver oroa sig typ, eftersom Julia var hennes största issue in life…lol
__________________
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-01-24 kl. 13:45.
Citera
2024-01-24, 13:43
  #23656
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Kan bli intressant vad den här vännen som Chrippa sa ska vara med på Anjos kanal har att säga.
L la upp prints med konversation med den här vännen.
Fick bönen betalat av Anjonför att medverka mån tro?

Kan dock bli svårt för henne att säga något annat än att anledningen till att hon tog avstånd från L är pga av Chrippa som hon kallar "sjuka pojkvän"

Vem var det som från starta sa att det var L vän Anna eller vad hon heter som anmälde? Chrippa, Anjo?

Edit: vidriga pojkvän

Vet inte vem som först gick ut med det men Linnea gick väl ut med att det var hennes vän men att även hennes syster som på något sätt hade hört att det var stökigt hade ringt och tillkallat polisen. Så de var två som ändå hade reagerat
Citera
2024-01-24, 13:47
  #23657
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Att släpa runt med ytterkläder och väska i gymmet är så fruktansvärt sunkigt. Nu gör han ju det antagligen för att "flasha" sin gås och "Dior"väska men blir mer att man ifrågasätter om han inte har råd med ett riktigt lås (alternativt att han vill vara startklar när polisen kommer in för att göra dopingkontroller )
Skulle inte bli förvånad om han tränar i sina ytterskor också 🙄🤦🏼

Är det inte lite gay med Gucci väska?
Citera
2024-01-24, 13:48
  #23658
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/266FTNG
https://ibb.co/94bw4tS
https://ibb.co/cr6bGzm
https://ibb.co/JnYxmhN

Här är en kraftigt psykiskt nedbruten man, som rest sig ur skärselden och vunnit hela kungariket...
Eller är det själva navet i en ljusskygg verksamhet? Eller en verksamhet, det ena behöver inte utesluta det andra.

Lelle B var sjuk, vad är det för fel på Christofer?
Det var en person som gjort en tt om denna bild som jag tyckte var förjävla rolig.

https://i.postimg.cc/HkGMV40N/Screen...-Instagram.jpg

Jag menar come on bro, vad fan håller du på med? Lägg in dig själv för fan du är sjuk
Citera
2024-01-24, 13:49
  #23659
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Så Chrippa var den som gick ut med vem som anmält?
Den mörka tjejen outade att det var deras gemensamma vän Ana som anmält och befunnits sig på plats med Linnea på sjukhuset och i lägenheten, hon berättade om att Linnea var jätteledsen över att polisen tog Chrippa, hon tyckte synd om honom. Linnea var livrädd och ledsen.
Hon ville inte att han skulle lagföras.
Detta berättade den internationella mörka tjejen, på svengelska, sen tog Anjo och Chrippa upp Ana i sin studiopoddvloggsanning
Citera
2024-01-24, 13:53
  #23660
Medlem
Är det bara jag som tror att Julia hackade Chrippas konton?
Hon har gjort sånt förr och hennes öppna famn ville inte Chrippa ha...trots allt hon gjort för honom.
Vem är sjukast i detta drama? Vem stalkar vem?
Vart är Julia nu?
Lillen är hos Chrippa.
Citera
2024-01-24, 13:53
  #23661
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hmmm jag vetefan om Chrippa helt släppt Linnea. Jag är ledsen att säga det, men att fota sin brevlåda där det enbart står hans nam-känns som ett av många små signaler som jag tycker mig sett från honom de senaste dagarna ,på att han inte ”är med Julia”..att L inte behöver oroa sig typ, eftersom Julia var hennes största issue in life…lol

Men jaaaa, folk är så lurade när de tror att han och Julia ska leva nått familjeliv i Norrköping nu. Han har varit notoriskt otrogen emot Julia under hela deras relation och inte bara med Linnea. "Vi har känt varandra i 7,5 år" kan inte finnas någon människa som kan tro att den relationen under den tiden varit vänskaplig. Nu har hon live där hon sminkar ett fullt ansikte och han sitter och är topptittare, samtidigt lägger han upp massa bilder på sig själv i bar överkropp. Beteendet är inte slump, ge det ett par månader så får man läsa om att någon sätt de tillsammans.
Citera
2024-01-24, 13:56
  #23662
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det var en person som gjort en tt om denna bild som jag tyckte var förjävla rolig.

https://i.postimg.cc/HkGMV40N/Screen...-Instagram.jpg

Jag menar come on bro, vad fan håller du på med? Lägg in dig själv för fan du är sjuk
Hahaha, rätt kul att Jacke dissade den fula jackan och sa att det såg ut som mormors trasmatta och Chrippa svarar: det e Dior! (eller gucci eller vad fan det nu är.)
Citera
2024-01-24, 14:09
  #23663
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Är det bara jag som tror att Julia hackade Chrippas konton?
Hon har gjort sånt förr och hennes öppna famn ville inte Chrippa ha...trots allt hon gjort för honom.
Vem är sjukast i detta drama? Vem stalkar vem?
Vart är Julia nu?
Lillen är hos Chrippa.

Vad är det polisen säger: Hon har haft anledning och möjlighet, och man får inte glömma att det i så fall inte var första gången. Hon ville ha bort Linnea och när Chrippa råkade "smeka Linnea" för hårt så tog hon chansen påhejad av gubb-ligan. Nu sitter hon i Karlskoga utan man och barn, och alla "vänner" har vänt henne ryggen
Mission complete
Citera
2024-01-24, 14:10
  #23664
Medlem
Lassemannen33s avatar
Man kanske skulle maila gymmet han gymmet han hänger på och bifoga testosteron bilden 🙂 tror dom flesta gymmet har noll tolerans när det kommer till sånt 🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in