Flashback bygger pepparkakshus!
2024-02-09, 06:46
Medlem
NiccoJs avatar
Någon som tycker Olof är kul i programmet? Jag tycker han är dryg o tjatig.

Funderar på vem som är bäst i sängen av Ebba o Kulusslan.
Citera
2024-02-09, 09:04
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
Jag tror fan det kan va Unge och Knyckare, Emma är verkligen inte bra (Ola tog de till final på egen hand) och Jonathan vet man knappt vart man har honom. Dock vet jag inte om det skulle va en superskräll, dom SKRIKER ju inte direkt slutspel (som t.ex. Olof och Lotta)
Jonathan har ju vunnit tävlingen förut medan Emma varit i final. Så går man på ren individuell statistik så kan väl säga det att det skulle vara en rejäl skräll. Men dom känns mer som att dom kan vara ojämna. Inte en chans att det är Olof och Lotta säger jag iaf.
Citera
2024-02-09, 12:39
Medlem
DagobertDagoberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Någon som tycker Olof är kul i programmet? Jag tycker han är dryg o tjatig.

Funderar på vem som är bäst i sängen av Ebba o Kulusslan.

Olof är en av få som bär alla mot alla.
Citera
2024-02-09, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Jonathan har ju vunnit tävlingen förut medan Emma varit i final. Så går man på ren individuell statistik så kan väl säga det att det skulle vara en rejäl skräll. Men dom känns mer som att dom kan vara ojämna. Inte en chans att det är Olof och Lotta säger jag iaf.

Svårt att se Jontan o Emma Förlora mot Clses och Rcikard.. men vem vet.
Citera
2024-02-09, 14:42
Medlem
peterZiipens avatar
Vem ska tala om för redaktionen att det finns fler tecknade karaktärer än Tjuren Ferdinand och Kalle Anka?
Citera
2024-02-09, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Spoiler för sånt som inte gått på vanlig TV än Därför jag inte skrev namn. Men är sant som du skriver
Jösses. Det var ju ÖVERTYDLIGT att det inte var en riktig lottning. Det var det som var grejen. På skoj bara och 99% av tittarna förstod nog det men du är den lyckligt utvalda procenten. Blir mörkrädd av att du först tror att det är på riktigt och sen ska ifrågasätta varför det gjordes som det gjordes.
Citera
2024-02-09, 22:54
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jaha, jag uppfattar det som att det kvinnonamn som Filip presenterade innan sketchen var namnet på hon som lever på att göra sådana här sketcher, måste se det igen innan jag kan avgöra om du har rätt, det låter väldigt avancerat det här
En kvinna som spelar en kvinna som återger den typiska bilden av en man, effekten blev dragkinglik iaf, det ska inte råda nån tvivel

Fettot på bilskroten sa någonting om "jag hoppas inte min gubbe har andra kvinnor".

Så arbetarklassaren föreställer en kvinna.
Citera
2024-02-10, 18:13
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strutkungen3000
Jösses. Det var ju ÖVERTYDLIGT att det inte var en riktig lottning. Det var det som var grejen. På skoj bara och 99% av tittarna förstod nog det men du är den lyckligt utvalda procenten. Blir mörkrädd av att du först tror att det är på riktigt och sen ska ifrågasätta varför det gjordes som det gjordes.
Saknar du läsförståelse? Jag ifrågasatte varför man gjorde detta när det var så totalt uppenbart att det inte var på riktigt. Hela min poäng var att jag undrade varför de gjorde det när det var så uppenbart uppgjort.

Jag tror du har för hög förväntan på svenska folket om du tror 99% förstår det. Vi har ju en person (du) som inte ens lyckades förstå vad jag skrev rörande det.
Citera
2024-02-10, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Saknar du läsförståelse? Jag ifrågasatte varför man gjorde detta när det var så totalt uppenbart att det inte var på riktigt. Hela min poäng var att jag undrade varför de gjorde det när det var så uppenbart uppgjort.

Jag tror du har för hög förväntan på svenska folket om du tror 99% förstår det. Vi har ju en person (du) som inte ens lyckades förstå vad jag skrev rörande det.
Haha, du förstår ju inte ens vad du själv skriver och hur det framstår. Vi släpper det, agree to disagree som kidsen säger.
Citera
2024-02-10, 22:07
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strutkungen3000
Haha, du förstår ju inte ens vad du själv skriver och hur det framstår. Vi släpper det, agree to disagree som kidsen säger.
Här är exakt det jag skrev. Har fetat för att göra det tydligare.

"Men förstår inte vad grejen var med att ha Patrik Andersson där som uppenbarligen låtsas lotta? De kunde ju iaf. ha försökt dölja att det inte var redan var klart vilka lag det skulle bli. Nu har man Patrik som låtsas rota runt bland flera bollar när det är en eller två personer kvar. Vad fan? Förstår inte hur de tänkte där"

Var i det där finner du att jag skulle ha trott på att det var på riktigt??
Citera
2024-02-11, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
Jag tror fan det kan va Unge och Knyckare, Emma är verkligen inte bra (Ola tog de till final på egen hand) och Jonathan vet man knappt vart man har honom. Dock vet jag inte om det skulle va en superskräll, dom SKRIKER ju inte direkt slutspel (som t.ex. Olof och Lotta)
Spännande vi får helt enkelt vänta och se.
Jag tycker iofs det är gränsfall om man skull kalla dom för topptippade , men det är ju väldigt subjektivt såklart.
Unge kändes rätt blase förra såsongen, verkade mest tycka det är skänt komma bort hemifrån lite och få lite sömn , han hade inte alls det vanliga drivet.'
Emma Knyckare, som du säger har i många och mycket levt på den oerhört skärpta Ola.
Ja god gissning!
Citera
2024-02-11, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Tror mer på dom ja. Även om det är underligt hur dom kan ta stryk av tex Claes och Rikard.

Jag kan definitivt inte se tex Olof och Lotta göra det. Dom har haft svåra möten i inledningsvis.
Ja verkligen jag har också oerhört svårt att se Olof och Lotta förlora allt!
De har gjort bra matcher . förlorat knappt mot riktiga topplag.haft höga poäng o.s.v.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in