Flashback bygger pepparkakshus!
2024-02-15, 13:00
Medlem
Att de har börjat med reklamavbrott precis innan svaret på en fråga ska läsas samt att i dagens avsnitt var det en hel jäkla trailer för Dune 2 maskerad som en fråga. Börjar de få slut på pengar?
Citera
2024-02-15, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mormis
Att de har börjat med reklamavbrott precis innan svaret på en fråga ska läsas samt att i dagens avsnitt var det en hel jäkla trailer för Dune 2 maskerad som en fråga. Börjar de få slut på pengar?

Dune 2 frågan kändes som ett jävla bottennapp.
Citera
2024-02-15, 18:06
Medlem
Crapmagics avatar
"Får en intellektuell kvinna klä sig snyggt också" var ett ämne

F&F kvinnosyn innebär i praktiken att snyggt blir det här resultatet
https://www.expressen.se/nyheter/sve...ken-mot-busch/
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-15 kl. 18:08.
Citera
2024-02-15, 18:08
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sphere00
Dune 2 frågan kändes som ett jävla bottennapp.
Dom känner väl till att den är woke nog, och antagligen visades det upp en bild över hur en freeman inte! kan se ut, tur att jag överhoppa avsnittet låter det som för jag hade blitt triggad ännu mer
Citera
2024-02-15, 18:21
Medlem
Varför har de de börjat med att sista frågan innan reklamen ska besvaras efter reklamen?
Citera
2024-02-15, 22:16
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Jag kunde trema. Kunde någon av er det? Ingen av de tävlande kunde det.
Citera
2024-02-15, 22:21
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
Varför har de de börjat med att sista frågan innan reklamen ska besvaras efter reklamen?

Kan det vara en taktisk "cliffhanger"? Det gäller ju att få tillbaka tittarna när reklamen är över. Vilket är lättare sagt än gjort.
Citera
2024-02-15, 22:58
Moderator
Dr Kings avatar
Ola har definitivt bytt upp sig när han har fått Karin i sitt lag istället för den halvkassa Emma Knyckare som inte bidrog med många poäng. Karin kompletterar däremot upp Ola hyfsat och de är outsiders till att vinna denna säsong.
Citera
2024-02-15, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Kan det vara en taktisk "cliffhanger"? Det gäller ju att få tillbaka tittarna när reklamen är över. Vilket är lättare sagt än gjort.
Dålig cliffhanger. Fredrik blir ju tvungen att ta om frågan och svaret varje gång.
Citera
2024-02-15, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Dom känner väl till att den är woke nog, och antagligen visades det upp en bild över hur en freeman inte! kan se ut, tur att jag överhoppa avsnittet låter det som för jag hade blitt triggad ännu mer

Det var väldigt udda. Hela grejen gick ut på att Stellan Skarsgård ställde en fråga som gick ut på att deltagarna skulle nämna 3 skådisar från Dune 2. En trailer av Dune 2 spelades efter Skarsgård ställt frågan.
Citera
2024-02-15, 23:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sphere00
Det var väldigt udda. Hela grejen gick ut på att Stellan Skarsgård ställde en fråga som gick ut på att deltagarna skulle nämna 3 skådisar från Dune 2. En trailer av Dune 2 spelades efter Skarsgård ställt frågan.
Jag noterade det ja, trodde först att någon anmärkte på att det var i reklamblocket i pausen, för det är det ju också! och programmet sponsras dessutom av Dune under dom 5 jävla pauserna under programmet
Citera
2024-02-15, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partlow
Herregud vad cringe det där segmentet med arbetarklass är. Känns som en scen ur Stefan & Krister.
Ja, fast gjort av Stockholmare. Stefan & Krister var ju åtminstone "bonniga" själva, i Alla mot Alla blir det bara pinsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in