2024-02-16, 01:01
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Herregud asså, senaste gäddans sambo måste leva ett rent helvete som tvingas dras med det här psykfallet varenda dag.

"Jag har inte snott någons integritet!" "Utreder jag mig för att göra det?"
Citera
2024-02-16, 01:13
Medlem
Hegamons avatar
371 tror att hans lögner och påhitt inte ska upptäckas när det är uppenbart han fabulerar rakt upp och ner. En mycket fantastisk historia han målar upp med paket som ska levereras och en flintskallig gubbe som hotat han. Samtidigt så påstår han massor av hans bekanta utsatts för utpressning. ELLER HUR! JASSÅÅ!

Det komiska med 371 är att det är omöjligt tro på det han säger. Mera plump (obildad) berättelse har sällan skådats. Högstadieeleverna hade kommit på en bättre bortförklaring.
Citera
2024-02-16, 01:46
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
371 tror att hans lögner och påhitt inte ska upptäckas när det är uppenbart han fabulerar rakt upp och ner. En mycket fantastisk historia han målar upp med paket som ska levereras och en flintskallig gubbe som hotat han. Samtidigt så påstår han massor av hans bekanta utsatts för utpressning. ELLER HUR! JASSÅÅ!

Det komiska med 371 är att det är omöjligt tro på det han säger. Mera plump (obildad) berättelse har sällan skådats. Högstadieeleverna hade kommit på en bättre bortförklaring.

Mnjaa...jag blev ändå lite imponerad.
Inte för att hans berättelse var övertygande på något som helst vis, men i det läget han är liksom...vad fan skall man dra för historia för att det skall låta trovärdigt? Jag tror det är mycket svårt att hitta på en bortförklaring i det läget...och bara för det får han ändå godkänt bara för han försöker så hårt.
Citera
2024-02-16, 03:18
Avstängd
Xandas avatar
När #371 pratar låter det som när Robert Gustafsson försöker imitera Per Gessle.
Citera
2024-02-16, 03:44
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Herregud asså, senaste gäddans sambo måste leva ett rent helvete som tvingas dras med det här psykfallet varenda dag.
Usch ja. Jag var nära på att stänga av konfrontationen och det brukar jag aldrig göra. Hade inte orkat lyssna en minut på den människan ute i vardagen om han gick på sådär. Satan vilket jävla tomtebloss.
Citera
2024-02-16, 06:53
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:

Hon har ju själv valt honom, så han hade väl något hon gillade.

Dock förmodligen synd om henne nu, när han kommit ut både som munkissande pedofil och förryckt.

Eller så är hon kanske en av de som behåller sin busiga lilla gädda.
Citera
2024-02-16, 08:15
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon

Nja jag blev faktiskt lite imponerad av hans snabbtänkthet med tanke på att han precis blivit konfronterad av dumpen.
Jag hade nog svamlat som Hank i samma läge
Citera
2024-02-16, 08:18
Avstängd
Eerki18cms avatar
#371 Man kan bara föreställa sig hur mycket Piss-Palmen har att ljugit och fabulerat historier då han kom hem till frun i Halmstad. Det var säkert grön män från mars som i konspiration försökt att lura dåren att både dricka piss och att han blivit tvingad att slicka dem i stjärten. Den storyn hade mytomanen dessutom tid att slipa på i bilen på väg hem till Halmstad.
Undrar om storyn höll?

-Jag har blivit hotad av en flintskallig kille Han heter Tomas och han säljer tjänster, knark, tjejer Tomas är en jävel på att fota random människor i prekära situationer sedan arbetar jag som postombud och fraktar Tomas paket. -Och till råga på allt är detta jättevanligt jag vet det för jag arbetar med IT.

Betyg på konfrontationen är en tydlig 9:a, Bajs-Hank betyg 10. (Skala 1-10)

Jag har otroligt svårt att förstå att det fortfarande 2024 finns mongon som åker fast på Dumpen.

Undrar när första Dumpen-spelet kommer till Sony Playstation? Man kan både fiska och konfrontera gäddor, får jag vara med i utvecklingen av spelet ska man kunna både misshandla och skjuta dårarna.
Senast redigerad av Eerki18cm 2024-02-16 kl. 09:07.
Citera
2024-02-16, 08:20
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Nja jag blev faktiskt lite imponerad av hans snabbtänkthet med tanke på att han precis blivit konfronterad av dumpen.
Jag hade nog svamlat som Hank i samma läge

Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
"Jag har inte snott någons integritet!" "Utreder jag mig för att göra det?"

Hank-nivå!
Citera
2024-02-16, 09:12
Medlem

Var skulle han skicka pengarna?

Den som utpressade honom minns han inte namnet på och var skulle han lämna pengar?

Jodå så att ....
Citera
2024-02-16, 09:15
Avstängd
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

Var skulle han skicka pengarna?

Den som utpressade honom minns han inte namnet på och var skulle han lämna pengar?

Jodå så att ....

#371 Palmen verkar uppenbart ha svårt att komma till insikt, men han har skitit i det blå skåpet. Sedan ska han ge fan i att ta arbetstillfällen från DB Schenker och Posten.
Citera
2024-02-16, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Mnjaa...jag blev ändå lite imponerad.
Inte för att hans berättelse var övertygande på något som helst vis, men i det läget han är liksom...vad fan skall man dra för historia för att det skall låta trovärdigt? Jag tror det är mycket svårt att hitta på en bortförklaring i det läget...och bara för det får han ändå godkänt bara för han försöker så hårt.

Han skulle kunna skriva manus till en teveserie. För fantasin är det uppenbarligen inget fel på. Men det att historien inte hänger ihop riktigt gör det ju svårare att punktera för det kommer en ny lögn igen som komplicerar det hela så man kommer aldrig fram till något.

Men han ser härligt svettig ut i slutet och ögonen är som tefat. Han blir röd och vit om vartannat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in