Flashback bygger pepparkakshus!
2024-01-23, 13:22
Medlem
OneTaps avatar
såg matgeek på coop härom dagen. han stod o läste på två juice paket o sen flina han o ställde tillbaka båda två. tänkte först gå fram o skämta att ja kunde betala om han inte hade råd men våga inte. ångrar mig faktiskt lite i efter hand :P
Senast redigerad av OneTap 2024-01-23 kl. 13:33.
Citera
2024-01-25, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoZeCo
Någon som provat hans såser som innehöll allt han skrek om att såser aldrig skulle innehålla? hur gick det med denna business? Håller han fortfarande på med dessa?

Upplevelsen av margarin kryddat med poppat ris var inte min grej så vi slängde burken och tog något annat.
Senast redigerad av rutand 2024-01-25 kl. 01:20.
Citera
2024-01-28, 22:23
Medlem
Johan blev "sparkad" från sitt VD uppdrag, enligt han själv:

Skriv din fråga här

Vad hände med ditt VD uppdrag? Ber om ursäkt ifall du redan svarat på det tidigare.

Jag blev uppsagd efter två månader då ägarens syn på bolagets styrning skiljde sig för mycket från min.

I enlighet med mitt avtals utformning är jag förhindrad uttala mig vidare innan sista februari.

https://ibb.co/6gVHy4t
Citera
2024-01-28, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
såg matgeek på coop härom dagen. han stod o läste på två juice paket o sen flina han o ställde tillbaka båda två. tänkte först gå fram o skämta att ja kunde betala om han inte hade råd men våga inte. ångrar mig faktiskt lite i efter hand :P

Antagligen för att han jämförde innehåll till sin nya video https://youtu.be/ftA8JNrVopU?si=wKgh70Be48UIwsi-
Citera
2024-01-28, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanjullet
Johan blev "sparkad" från sitt VD uppdrag, enligt han själv:

Skriv din fråga här

Vad hände med ditt VD uppdrag? Ber om ursäkt ifall du redan svarat på det tidigare.

Jag blev uppsagd efter två månader då ägarens syn på bolagets styrning skiljde sig för mycket från min.

I enlighet med mitt avtals utformning är jag förhindrad uttala mig vidare innan sista februari.

https://ibb.co/6gVHy4t

Detta är avhandlat sen ett par månader tillbaka. Ska bli kul att få höra Johans bortförklaringar i slutet av februari
Citera
2024-01-28, 23:23
Medlem
anon42s avatar
Tyckte om hans tidigaste videor men det blev snabbt bara sponsorsörja där han sa emot allt han tidigare tyckt. Sålde sin integritet.
Citera
2024-02-17, 05:58
Medlem
Vilken mupp han är med sina rant-videos. Låtsasarg på helt vanliga produkter. Slår även in många öppna dörrar och framställer sig som någon slags expert på vad man inte ska köpa och vad man ska köpa.
Citera
2024-02-17, 10:03
Medlem
BOMB-CPs avatar
Har han fortfarande följare, trodde han var avdankad för längesen, blev inte han cancelled för något tok han gjorde?
Citera
2024-02-17, 14:54
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Vilken mupp han är med sina rant-videos. Låtsasarg på helt vanliga produkter. Slår även in många öppna dörrar och framställer sig som någon slags expert på vad man inte ska köpa och vad man ska köpa.
Dom är ju bra. Är produkter folk blir lurade på. Och han har ju sagt flera gånger att han inte är någon expert.
Sen en sak som är kul med hans videos. Han klipper inte speciellt mycket. Han behåller oftast när han gör fel och säger fel.
Citera
2024-02-17, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Dom är ju bra. Är produkter folk blir lurade på. Och han har ju sagt flera gånger att han inte är någon expert.
Sen en sak som är kul med hans videos. Han klipper inte speciellt mycket. Han behåller oftast när han gör fel och säger fel.
Nej, antingen är det helt vanliga produkter eller så är det så uppenbara skräpprodukter att folk själva förstår. De produkter han rantar om är inte sämre än hans egen fulbea som man tack och lov inte sett skymten av i affären på ett bra tag nu.

Senast rantar han om bland annat himalaysalt. Helt jävla vanligt himalayasalt från Falksalt. Så börjar han himla med ögonen när han berättar om saltlampor och joner. Har inget med denna produkt att göra. Falksalt tillverkar inga saltlampor. Majoriteten köper inte himalayasalt för att de tror det är magiskt, utan för att det har en liten rosa ton som kan vara en estetisk twist.

Han om någon är det ju som blir lurad på alla hans maskiner och mackapärer. Minns den gången han köpte någon form för att tillverka runda isklot med, eller några tryffelchips med bladguld som var snordyra. Sedan står han och besserwissrar inför sina får till följare om vilka produkter de inte ska köpa. Hyckleri och vidrigt.
Citera
2024-02-17, 15:47
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666

Grejen med Jonte är att han säger det han får betalt för. Ge honom hundra lax så börjar han glatt promota precis vilken skit som helst. Han har noll respekt för sin publik, allt handlar bara om att HAN ska kunna berika sig.
Citera
2024-02-17, 18:17
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Nej, antingen är det helt vanliga produkter eller så är det så uppenbara skräpprodukter att folk själva förstår. De produkter han rantar om är inte sämre än hans egen fulbea som man tack och lov inte sett skymten av i affären på ett bra tag nu.

Senast rantar han om bland annat himalaysalt. Helt jävla vanligt himalayasalt från Falksalt. Så börjar han himla med ögonen när han berättar om saltlampor och joner. Har inget med denna produkt att göra. Falksalt tillverkar inga saltlampor. Majoriteten köper inte himalayasalt för att de tror det är magiskt, utan för att det har en liten rosa ton som kan vara en estetisk twist.

Han om någon är det ju som blir lurad på alla hans maskiner och mackapärer. Minns den gången han köpte någon form för att tillverka runda isklot med, eller några tryffelchips med bladguld som var snordyra. Sedan står han och besserwissrar inför sina får till följare om vilka produkter de inte ska köpa. Hyckleri och vidrigt.
Nej! Folk förstår fan inte. Det är ju helt uppenbart då produkterna säljer.
Han försörjer sig på sociala medier så det är inte direkt konstigt att han säljer in produkter, dåliga eller ej.
PS.. pengarna måste in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in