Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-20, 10:32
  #28705
Medlem
Fan vad trist tråden har blivit när allt handlar om hur hemsk Anjo är. Utan Anjo hade ni inte haft något att gotta er åt, era nollor. De riktiga förlorarna som ska kritiseras är Chrippa och L. De har kastat alla sina nära och kära under bussen och offrat allt bara för att Chrippas könsorgan vibrerar när han tänker på Borderline-patienten och hon inte kan få nog av att vara en del av influencer-Sverige.
Citera
2024-02-20, 10:32
  #28706
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Anjo inkräktar. Står och skriker på gatan med en mobil i fejset.

Skitudda beteende 😂

Snackar du om? Fan inte udda han måste ju filma för sin egen skull då båda snackar så mycket skit.

Den enda som har jävligt udda beteende är luffaren Chrippa som börjar skrika så fort han tar in Anjo i lgh.
Citera
2024-02-20, 10:40
  #28707
Medlem
Odds på att psykopaten Anjo snart gör en video om skrikfesten och talar om för alla hans korkade följare att han har rätt i varje ord han skriker?
Citera
2024-02-20, 10:43
  #28708
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Ah precis! Och i det läckta samtalet på Liams teaser, skriker Chrippa på Jocke och undrar varför han behövde ha Anjo och Lisen med när de gick in i lgh. Varpå Jocke svarar något om att ”han vill väl inte gå in själv, han vet mycket väl hur C blir när han är aggressiv och labil”
Fast i själv verket hade de suttit och spionerat i timtals som du säger, och har på film att Chrippa och Chloe lämnar lgh, först då går de 3 in plus hyresvärden till en ensam Linnea.
Asså Jocke.. för korkad för att hålla på med denna skiten, ska man spela spelet måste man fan ha lite hjärnceller iaf!

Förresten la folk märke till hur Anjo försökte filma runt allt i Chrippas lägenhet igår i liven? Leta ”bevis” som han kallar det i sin värld. Eller ngt ytterligare smaskigt än en dagbok kanske?! Patetiskt! Anjo går på vatten, anser sig vara Jesus Kristus själv nuförtiden.
Jag hade inte velat synas om jag var Jonna eller Lisen nu. Mer pinsamma äkta makar får man leta efter. Gud vad jag hade skämts ihjäl om min man betett sig såhär asså! Sen ska det läckas något om ngn sekt också tydligen.
Lundell/Anjo är så sektliknandes själv så det skriker om det!

Jodå, Anjo ville fånga upp så mycket som möjligt av bostaden, det va tydligt.

Anjo hade jag inte ens gjort ett telefonsamtal med, än mindre ha i mitt hem.
Usch vad äcklig han är.

Chrippa ser rätt skiten ut, liksom hans bostad.

Vilket läskigt folk egentligen.
Citera
2024-02-20, 10:46
  #28709
Medlem
Hur ser det ut på utredningsfronten? Den återupptogs och vad har hänt mer?
Citera
2024-02-20, 10:48
  #28710
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Exakt. Det finns en tråd om Anjo håll er till din istället för fan. Kan moderator här vakna eller?
Anjo va hos Chrippa inatt, så det hänger ju ihop.
Citera
2024-02-20, 10:50
  #28711
Medlem
De gapades inte dåligt där borta i Norrköping inatt, både utanför och i lägenheten.
Klagomålen lär ha ramlat in idag.

Chrippa är expert på att göra sig impopulär, med eller utan Anjo.
Även om Anjo är en god draghjälp.
Citera
2024-02-20, 10:51
  #28712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Snackar du om? Fan inte udda han måste ju filma för sin egen skull då båda snackar så mycket skit.

Den enda som har jävligt udda beteende är luffaren Chrippa som börjar skrika så fort han tar in Anjo i lgh.
Man måste faktiskt inte filma. Beteendet är både sjukt och udda och det har slagit slint i huvudet på allihop som måste dokumentera allt som sker omkring dem.
Citera
2024-02-20, 10:52
  #28713
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
De gapades inte dåligt där borta i Norrköping inatt, både utanför och i lägenheten.
Klagomålen lär ha ramlat in idag.

Chrippa är expert på att göra sig impopulär, med eller utan Anjo.
Även om Anjo är en god draghjälp.
Stackars grannar. Hoppas dom får flytta ut omg innan uppsägningstiden är.
Citera
2024-02-20, 10:54
  #28714
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStation
Odds på att psykopaten Anjo snart gör en video om skrikfesten och talar om för alla hans korkade följare att han har rätt i varje ord han skriker?
Om Anjo är ovän med Jocke nu, lär det börja hagla videos om inte bara besöket hos Chrippa, utan Jocke lär få sina fiskar varma.

Jösses!
Citera
2024-02-20, 10:56
  #28715
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jodå, Anjo ville fånga upp så mycket som möjligt av bostaden, det va tydligt.

Anjo hade jag inte ens gjort ett telefonsamtal med, än mindre ha i mitt hem.
Usch vad äcklig han är.

Chrippa ser rätt skiten ut, liksom hans bostad.

Vilket läskigt folk egentligen.
Läskigt folk ja! Men är nog vanligare än vad vi tror bland WT folk, att det går till såhär. Fast bakom kulisserna då, inte framöver kameran jagandes clout och pengar till vilket pris som helst, går över lik. Ja barn också.
Citera
2024-02-20, 11:04
  #28716
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Läskigt folk ja! Men är nog vanligare än vad vi tror bland WT folk, att det går till såhär. Fast bakom kulisserna då, inte framöver kameran jagandes clout och pengar till vilket pris som helst, går över lik. Ja barn också.

Du har rätt. Många i tråden tror att allt är orkestrerat av Jocke och att alla spelar en roll när sanningen i själva verket är att WT-människor fungerar så här. Det är bara att vi aldrig får en inblick i deras värld annars och vi som inte är WT-människor inte kan förstå hur man ena stunden kan säga att man älskar någon för att en dag senare kasta all möjlig skit på densamme.

En normalbegåvad snubbe blir slak så fort en tjej visar sig vara emotionellt instabil men Chrippa blir snarare tvärtom. Han är beroende av det konstanta dramat som uppstår med en Borderline-patient.
__________________
Senast redigerad av Refugen 2024-02-20 kl. 11:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in