2024-02-20, 21:02
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980

Tror inte det scenariet.
Gädda #375

Herr kapten har nog ett mycket tungt 2024 att se fram emot, det skall bli intressant att följa!
Citera
Medlem
Citat:
Men sluta då argumentera Junk!
Gädda #375 har bedömts som en säkerhetsrisk av sin arbetsgivare Försvaret.
Kan du inte upplysa oss, i all din stora vishet, vilken typ av information du menar att främmande makt hade kunnat pressa ur honom eller att han skulle kunnat ta reda på?

Det spelar ändå roll vilken typ av tjänst någon innehar. Det är skillnad på att ansvara för utbildningar av soldater, och att arbeta på exempelvis must där distansen till hemliga handlingar är betydligt mindre. Jag är helt med DivJunk här, han vet inget av värde och kan inte ta reda på särskilt intressant info heller.

Att han har säkerhetsklassad befattning är rimligt eftersom han kan plocka ut vapen, ammunition och sprängämnen. Men underrättelsevärdet bedömer jag som lågt.
Citera
Medlem
Citat:
Men sluta då argumentera Junk!
Gädda #375 har bedömts som en säkerhetsrisk av sin arbetsgivare Försvaret.

jo, men på vilken skala?
Om 100 är högsta risk så lär han ligga på typ 1.4 eftersom han helt enkelt inte kan göra mycket med den grad han har i försvaret.

Du tror han bara kan traska in på nån anläggning, säga " ge mig tillgång till datacentret", och sen traska ut igen utan att nåt händer?
Citera
2024-02-20, 21:03
Medlem
Chablisnoirs avatar
Citat:
Det är och ska vara ångest på hög nivå för gädda #375.
Tyvärr är det inte för de förgripna barnen som det egentligen borde handla om, utan ångest för hans egen bedrövliga situation.
Istället går ångesten ut över hur synd det är om honom, gädda #375.
Det går åt helvete med frugan, den politiska karriären, nämndemannaämbetet inom Förvaltningsdomsolen, anställningen hos Försvarsmakten samt medborgarskapet i byn Arvidsjaur.

För första gången i livet får han känna på lite av det utanförskap som han i sin kåta iver många gånger utsatt barn för helt utan samvete eller betänkligheter.
Han kämpar med näbbar och klor att övertyga om sin ynkliga ”sjukdom” som han påstår skulle vara likställd med alkoholism, drog- och spelberoende.
Buhu!

Bra skrivet!
Så.. nu har han en sjukdom också, denna gädda får mina aggressionshormoner att gå bananas.
Ska han få sjukpenning nu också?
Det får inte min cancersjuka granne ens.

Stöd barn som blir utnyttjade istället för att lägga krut på en självgod, förmögen barnförstörare
Citera
2024-02-20, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
jo, men på vilken skala?
Om 100 är högsta risk så lär han ligga på typ 1.4 eftersom han helt enkelt inte kan göra mycket med den grad han har i försvaret.

Du tror han bara kan traska in på nån anläggning, säga " ge mig tillgång till datacentret", och sen traska ut igen utan att nåt händer?

Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Kan du inte upplysa oss, i all din stora vishet, vilken typ av information du menar att främmande makt hade kunnat pressa ur honom eller att han skulle kunnat ta reda på?

Det spelar ändå roll vilken typ av tjänst någon innehar. Det är skillnad på att ansvara för utbildningar av soldater, och att arbeta på exempelvis must där distansen till hemliga handlingar är betydligt mindre. Jag är helt med DivJunk här, han vet inget av värde och kan inte ta reda på särskilt intressant info heller.

Att han har säkerhetsklassad befattning är rimligt eftersom han kan plocka ut vapen, ammunition och sprängämnen. Men underrättelsevärdet bedömer jag som lågt.
Du kan kontakta Försvarsmakten rörande beteende och position kring säkerhetsklassade tjänster likt gädda #375. Jag har lagt ut länk till dem som vill förkovra sig så du får anstränga dig lite om du vill veta.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-02-20 kl. 21:11.
Citera
2024-02-20, 21:11
Medlem
Crankyshake2s avatar
Gädda #375 har redan gått i pension, men fortsatt att arbeta ändå.
Citera
2024-02-20, 21:15
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorthor
Att träffa på Dumpen är förstås en (förtjänt) katastrof för gäddorna. Är det någon av de 375 gäddorna som verkar kunna leva ett vanligt liv efter konfrontationen eller är alla gäddor på flykt ute i skogskojor?

Svider nog mer eller mindre för samtliga. Men dem med mest fallhöjd är det nog värst för såklart. 375 ligger högt på den listan.
Citera
2024-02-20, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z..E
Fiktiva skador på fiktiva barn.

Tack för din sagostund!

Tror du att #375 bara chattat med Dumpens fiktiva barn? Är du så naiv?

Och alla ni som tror på gäddornas ”det var första gången”, snälla 😂
Citera
2024-02-20, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
375 kan vara så skicklig att han lyckas dupera sin fru att han är sjuk (precis som en alkis eller speltorsk) och att dra nytta av detta.
Om nåt år reser han runt på högstadieskolorna och föreläser om sin sjukdom. Om hur han blev frisk, och vad småtjejerna ska se upp med på nätet.
Media kommer älska 375 för hans mod att prata om sin sjukdom.
Han kommer kalla sig nykter pedofil och skriva en bästsäljande bok som översätts till 33 språk.
375 blir en inventarie i morgonsofforna och Sveriges ledande pedofilexpert.
Han kommer dö mycket gammal, mycket rik och mycket folkkär.

eller nä...

Citat:

Tror inte det scenariet.
Gädda #375

Eller jo...

Den tanken har åtminstone slagit mig under en längre tid. Vem blir första gäddan som sadlar om och blir offentlig kämpe i kampen mot pedofili? Han är ju redan publik sedan länge.

Leffe #375 känns som en stark kandidat som efter svallvågor och åtskilliga timmar terapi, kan tänkas ta kontakt med Dumpen-teamet om att få ingå där och på så vis hitta sin nya plats i livet. Och vem vet, detta kanske redan har inträffat med någon av tidigare gäddor. Ja jösses..
Citera
2024-02-20, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xbaser
Eller jo...

Den tanken har åtminstone slagit mig under en längre tid. Vem blir första gäddan som sadlar om och blir offentlig kämpe i kampen mot pedofili? Han är ju redan publik sedan länge.

Leffe #375 känns som en stark kandidat som efter svallvågor och åtskilliga timmar terapi, kan tänkas ta kontakt med Dumpen-teamet om att få ingå där och på så vis hitta sin nya plats i livet. Och vem vet, detta kanske redan har inträffat med någon av tidigare gäddor. Ja jösses..
Ja jag har ju svårt att tro det men vi får se om gädda #375 skulle kunna driva sin sak så långt med Dumpens stöd.
Dock skulle jag personligen bli mycket besviken, det är inte vad nuvarande Dumpen står för att hylla förövare så.
Citera
2024-02-20, 22:05
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Svider nog mer eller mindre för samtliga. Men dem med mest fallhöjd är det nog värst för såklart. 375 ligger högt på den listan.
Jobbigt för Kapten, han inledde sin chatt med att bli rejält nyfiken då en 13-åring berättade att hennes morbror utnyttjat henne då hon var liten. Inte nog med att Kapten gillar fjortisar, han tycks upphetsas av sex med småbarn också. Ganska pinsamt i grannskapet nu för gädda 375. Killens fallhöjd är astronomisk.
Citera
2024-02-20, 22:10
Medlem
#354 Örnsköldsviks äckel gädda verkar dock fortfarande vara gift (ratsit) och bo hemma med fru och sina tonårsdöttrar!
Undrar hur han känner när han möter sin granne kanske dagligen som är polis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in