Citat:
Ursprungligen postat av
babymamacita
Ja, mot varandra i en relation där dom befinner sig i. Deras ensak.
Joakim gjorde det offentligt och likaså Anjo.
Hade Jocke och Anjo inte gjort det offentligt hade Chrippa målats ut som kvinnormisshandlare, blivit raderad överallt som det utlovats av hans kära flickvän om han inte lydde henne ! Hon hade blivit älskad av folket , rubriker ” känd youtube slog sin flickvän i månader !!! Nu pga Anjo och Jocke , sabbades linneas plan ! GLÖM inte att , anmälan som polisen gjort till socialen är pga LINNEA sagt : bägge föräldrarna går på droger , de sysslar med kriminell verksamhet, ingen bryr sig om flickan ! Infon kom henne står i anmälan . HON har spelat in Chrippa i smyg ,tro inte att hon slutar med det !! Han kommer få äta bajs .. NU har hon saker på honom som blir känsligt om det kommer ut .. ex samtal med socialtjänst , droger , skattebrott osv !! Tro mig , hon är smart ! Senast när Anjo kom utanför lägenheten på live , skrek hon : JAG har saker på er alla !!! Varav han frågade , vilka alla ? Alla sa hon ! Förstår han spelade in .. Samtidigt tror folk att L , skött det snyggt på sociala medier .. Hon bjuder in Anjo , filmar , sänder och sitter lugn och hånler .. Henne hade jag aldrig velat ha med i ett umgänge ..