Någon som vet hur det gått för "Fluff"? Nr 316?
Jag har en stark känsla av att den här relativt unga killen skulle kunna rätas ut med lite kvinnligt sällskap.
Behöver nog inte ens vara av sexuell eller förhållande art, bara sällskap med en vänligt sinnad flicka hade nog kunnat räta ut en del frustration hos honom. Jag spekulerar vilt här naturligtvis, mina teorier är vilda gissningar men fick känslan av att det är bristen på kvinnlig fägring som får hans kuk och hjärna att spåra ur. Han verkade ju ha lite vänner av manligt kön (möjligtvis borta nu) som han sysslade med datorer och grävmaskiner med. Intressen som är lika goda som några andra antar jag...men inte saker som attraherar flickor direkt. Tjock och inte så jättevacker....men ung och fylld med testosteron, inte konstigt att porren tog ett stadigt grepp på honom...tyvärr blev det nog lite för mycket av den varan och han spårade ur med "fluff kalsonger" och alldeles för unga sexuella mål.
Tror ni inte en flickvän (återigen...behöver inte vara sexuell utan bara vänligt sällskaplig i sin natur) skulle kunna räta ut honom?
Förövrigt tror jag att porr är otroligt skadligt.