Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-28, 17:43
  #30109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sarry
Ja föra videon vad godkänd av Bölajockiboj innan den laddades upp.

Då har du uppenbart bevis på det, visst?
Citera
2024-02-28, 17:44
  #30110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bratworst
Ni som sett videon, var det något nytt relevant? Eller läser han bara upp Cs brev? Är totalt ointresserad av dem
Det är samma som Anjo läst upp.
Samma mycket mäekliga påståenden som jag tror kommer från Linneas dagbok, ursprungligen.
Jag tror inte ett skit på detta. Det är för att rädda sitt skinn, eller rädda en broders skinn snarare...

Luam tar dock upp att det ser konstigt ut, med "breven" då det är avrivet och skrivet med annan penna osv.
Sen undrar jag över restriktionerna, han hade fulla restriktioner, det ändrades väl inte? Hur kommer det sig att han fick titta på nyhetssändningar/sport osv?
Det STÄMMER inte iom hans fulla restriktioner...
Citera
2024-02-28, 17:45
  #30111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Då har du uppenbart bevis på det, visst?
Upp till dig och hänga med i tråden, bevisen har redovisat i tidigare inlägg.
Citera
2024-02-28, 17:48
  #30112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sarry
Upp till dig och hänga med i tråden, bevisen har redovisat i tidigare inlägg.

Vorre enklare bara svarat att det inte finns. Men OK vi säger så.
Citera
2024-02-28, 17:52
  #30113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Vorre enklare bara svarat att det inte finns. Men OK vi säger så.
C la upp på sin story att J*ck* hade kontaktat Li*m för att få ett utkast och meddela vilka delar han ej vill vara med. Sen om Li*m gjorde det eller ej vet ingen förutom han och J. Liam påstår att han ej gjort det från videon idag, så jag väljer att utgå från det.

Tillägg: Sen har Anjo kanske tagit ut de delar som är obekväma redan, då han uppenbart är på en sida i denna konflikt.
__________________
Senast redigerad av bratworst 2024-02-28 kl. 17:54.
Citera
2024-02-28, 17:53
  #30114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är samma som Anjo läst upp.
Samma mycket mäekliga påståenden som jag tror kommer från Linneas dagbok, ursprungligen.
Jag tror inte ett skit på detta. Det är för att rädda sitt skinn, eller rädda en broders skinn snarare...

Luam tar dock upp att det ser konstigt ut, med "breven" då det är avrivet och skrivet med annan penna osv.
Sen undrar jag över restriktionerna, han hade fulla restriktioner, det ändrades väl inte? Hur kommer det sig att han fick titta på nyhetssändningar/sport osv?
Det STÄMMER inte iom hans fulla restriktioner...

Varför tar han inte detta sista delen isåfall eller typ bara några screens på story? De första 7 minuterna när man får se vilka som kontaktat hnm var mer värdefullt än hans brev jag inte tror ett dugg på. Lixom järnrör i huvudet, what?
Citera
2024-02-28, 17:58
  #30115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bratworst
Varför tar han inte detta sista delen isåfall eller typ bara några screens på story? De första 7 minuterna när man får se vilka som kontaktat hnm var mer värdefullt än hans brev jag inte tror ett dugg på. Lixom järnrör i huvudet, what?


Det skulle i och för sig förklara ett och annat, men jag gissar att det mest handlar om inavel i föräldragenerationen.
Citera
2024-02-28, 18:05
  #30116
Avstängd
järnrör i huvudet - parasollskaft.
Citera
2024-02-28, 18:05
  #30117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Chrippa snackade om det vidriga igår på twitch, att skylla ifrån sig ansvaret, för när allt kommer omkring så är det hans egen bror som spelat in och "läckt" tjuvinspelade samtal.
Han sa också att han kräven en offentlig ursäkt, frågan är om det räcker och sen vänder alla blad och går vidare som om ingenting har hänt?!

Riktiga människor har kommit till skada och alla unga "fans" får en ännu skevare verklighetsuppfattning om vad det innebär att vara människa...att aldrig behöva stå till svars för någonting, utan att allt går att skämta om och i slutet av dan har alla influencers ökat med sina följarskaror

Spelar ingen roll vad han säger, det var han som skrev en "självbiografi" på 47 sidor om vad som hänt, det var han som satt och berättade "sanningen" i Anjos fåtölj för att den sen skulle laddas upp till allmänheten. Det var han som gick hårt ut med att L misshandlat sitt barn. Spelar ingen roll om Jullan gick ut med video först, han har gått ut med att hon lagt hand på barnet.
Han är bra på att skylla ifrån sig den där 34 åriga snorungen.
Citera
2024-02-28, 18:10
  #30118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Haha, Chrippa "Jag sitter inte och visslar för 5 lax " Mytomanen.
https://youtu.be/DnAbWCBQ39k

Det går ju att ta såna här smutsiga tattare på allvar - "Jocki är den enda..." och" Jocki imponerar..." varvat med "Stöd Hamas" i var och varannan mening. Inget annat än homosexuellt getknullarpack!

Kommer hela svenska YT fortsätt hora för Jocki om förlusterna i bolaget fortsätter i ett par år?
Citera
2024-02-28, 18:20
  #30119
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sarry
Hur vet vi om det ÄR han som skrivit dom, var finns bevisen.
Poäng där. Dock säger ju Chrippa att han skrivit brev i häktet, och blir arg på Anjo när Anjo hotar med att sprida hans brev. Så det låter ju som det finns brev han skrivit, men om det är dem papper Liam fått vet vi ju inte.

Om man lyssnar/läser hur breven är skrivna så känns det tveksamt att det är Chrippa som skrivits dem.
"Blixten slår ner det svider till över kinden och näsan får ett slag. Håret gör ont medans jag viker ner min kropp Jag säger till henne att det är slut och slår igen dörren och möter min brors blick i den stora hallen i lyxvillan.
Tomhet och sorg drar in mellan mina ögon "
Citera
2024-02-28, 18:22
  #30120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Han vinner ingenting där. Det går till spelsidan! Däremot plockar han ut en lön för att han sitter och trycker där några timmar om dagen och gör reklam, bla för hur ”lätt” det är att vinna! Det ingår också i avtalet att det ska spelas dagligen. Dock tar han nog ut en bra lön. Spelsidor brukar betala bra, eftersom ingen vill samarbeta med dom, då det sänder ut signaler om dålig moral och värderingar. Ingen respekterad influenser skulle någonsin samarbeta med ett spelbolag, de blir cancelled direkt! Men det är redan Chrippa! 🤣
Tror du någon i verkligheten som sätter in pengar där går plus fler tusen Euro om dagen som C gör? Icke sa Nicke! Nä det är uppgjort, det är hans jobb och inkomst numera. Youtube är inte intressant längre tydligen. Betalar inte lika bra. Hade han varit smart hade han köttat båda allt han kan för o komma ner i skulder. Låtit Youtube bli utmätt, och forts fiffla med Twith!

Tänker mer att skatteverket och kronofogden bryr sig mer om att han tjänar pengar.

Sen om det är spelvinster eller lön skiter dom i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in