Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-01, 14:14
  #1429
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robeloto
När jag går in på mina beställningar och klickar fram faktura på produkten får jag fram en faktura. Men det står inte något bankgiro-nummer..

Tydligen så hade jag redan betalat den.
Citera
2024-02-04, 22:00
  #1430
Medlem
Går det att få tag på Amazon på något sätt. Gjorde en beställning där jag även ändrade till min nya adress. Tydligen flaggades det som misstänkt aktivitet och fick mejl att mitt konto var stängt. Misstänker alltid nätfiske/fejk. Men gick in som vanligt på mitt konto men kunde inte logga in och ombads begära nytt lösen. När jag gjorde det står det att jag ska kontakta kundtjänst för hjälp…. Men hur?!!!!
Citera
2024-02-18, 15:10
  #1431
Medlem
xavi8222s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perish79
När jag gjorde det står det att jag ska kontakta kundtjänst för hjälp…. Men hur?!!!!

Det här var märkligt. Försökte hitta ett sätt att kontakta Amazon utan att vara inloggad men jag gick bet.
Citera
2024-02-28, 18:15
  #1432
Medlem
s-täljes avatar
airmee fan less på dom!
säger kan inte lev port till lgh låst haha
dörrren vad uppställd samt tror inte levrantör ens gick ur bilen vid bommen
Får se näst näst dag
Ank såg miss samtal kl 22.15 Stor lev 17 till 22
Folk sover För bövel
Citera
2024-03-01, 07:00
  #1433
Medlem
hetabengts avatar
Amazon godkänner ALLA returer. Helt underbart.
Kan vara hur mkt använt eller trasigt som helst.

Jag skickade tillbaka en gammal bok istället för en scanner bara för att testa om dom ens kollar.
Jag fick pengarna tillbaka efter 1 månad.
Scannern skickades från Italien, men returetiketten gick till nåt "Pakkecenter" i Danmark.
Antagligen scannar dom bara att det är mottagit och kastar skiten utan att ens öppna.

Älskar Amazon.
Citera
2024-03-01, 07:21
  #1434
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Amazon godkänner ALLA returer. Helt underbart.
Kan vara hur mkt använt eller trasigt som helst.

Jag skickade tillbaka en gammal bok istället för en scanner bara för att testa om dom ens kollar.
Jag fick pengarna tillbaka efter 1 månad.
Scannern skickades från Italien, men returetiketten gick till nåt "Pakkecenter" i Danmark.
Antagligen scannar dom bara att det är mottagit och kastar skiten utan att ens öppna.

Älskar Amazon.
Visst, Amazon har en generös returpolicy. Men i andra länder vet jag att de begränsar eller stänger ner konton som missbrukar det, eller om man har för hög frekvens av returer.
Citera
2024-03-01, 07:51
  #1435
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Visst, Amazon har en generös returpolicy. Men i andra länder vet jag att de begränsar eller stänger ner konton som missbrukar det, eller om man har för hög frekvens av returer.

Aha ok, säkert här också.
Men jag är nog inte i närheten.

Men ja, såklart måste dom ha nån begränsning.
Citera
2024-03-05, 22:42
  #1436
Medlem
Valde att få hemleverans. Står att paketet är redo för hämtning. Men inget utlämningsställe står. Vad gör man?
Citera
2024-03-05, 23:44
  #1437
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robeloto
Valde att få hemleverans. Står att paketet är redo för hämtning. Men inget utlämningsställe står. Vad gör man?

Hittade spårningsnumret och körde en universal spårning. Då stod det vars paketet var. Inte okej tycker jag. Särskilt inte när man begärt hemleverans och har amazon prime.
Citera
2024-03-06, 07:29
  #1438
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robeloto
Valde att få hemleverans. Står att paketet är redo för hämtning. Men inget utlämningsställe står. Vad gör man?

Citat:
Ursprungligen postat av Robeloto
Hittade spårningsnumret och körde en universal spårning. Då stod det vars paketet var. Inte okej tycker jag. Särskilt inte när man begärt hemleverans och har amazon prime.

Kontaktar Amazon via Spåra paket Klicka på Konto & Listor ->Ditt Konto-> Kontakta Oss-> "Välj artikeln"-> Problem med Leverans.

Det är mycket positivt att interagera med dem via chatten; de svarar snabbt och hjälper till med att kontakta budfirman åt dig. Jag har aldrig upplevt att jag inte fått de svar jag önskat när jag har kontaktat dem.

Vid ett tillfälle hade budfirman levererat min vara till fel sida av staden och bad mig att hämta den där. När jag kontaktade Amazon förklarade jag att jag antingen ville avbeställa varan eller få den utkörd till mig. De agerade omgående, och jag fick min vara levererad dagen därpå.
Citera
2024-03-06, 11:07
  #1439
Medlem
För er som beställer mycket på amazon kan jag tipsa om https://t.me/InstantSweden som löser återbetalning på hela beställningen till en bråkdel av ordersumman!
Citera
2024-03-06, 13:24
  #1440
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nemesis156
För er som beställer mycket på amazon kan jag tipsa om https://t.me/InstantSweden som löser återbetalning på hela beställningen till en bråkdel av ordersumman!
Berätta mer, förstår inte vad som menas med ”återbetalning till en bråkdel av ordersumman”.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback