2024-03-06, 16:38
Medlem
[quote=fido1986|84955142]Gädda 184 - Avliden efter mötet med Dumpen.

Läs om gädda 184. Hans offer tog livet av sig iaf. Kanske var därför denna gädda gjort detsamma om det är sant.
Citera
2024-03-06, 16:46
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adadglgmut
Han är född 1992 är jag rädd säker på. Gejmade med honom när jag var yngre.
Nu är ju konfrontationen två år gammal så ja, han är född dagen efter den 6:e i månad 11 året efter 1991.
Citera
2024-03-06, 16:54
Medlem
Grejsimojsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Haha. Klart att de är störda, men vi alla kanske är mer eller mindre lättsmickrade? Många gäddor verkar dock acceptera att barnet beter sig lite vuxet ibland o h öser ur sig kontorsknullfantasier odyl....helt lättledda är de I sin desperation!

Ja, störda säger ju sig själv. Men just att de är så JÄVLA korkade, för att gilla barn så att säga har de verkligen ingen koll på just kids. Menar fantasierna är ju typ raffset-vibbar på, va har du på dig, och så beskriver barnet typ nåt sexigt a la elloskatalogen.
Citera
2024-03-06, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
I fråga om gäddorna har jag tänkt på det där. En försvarlig mängd män har ju i dialogen med fiskaren uttryckt oro för att det kan vara Dumpen som är ute och metar och i några fall att det är polisen. Jag kan dock bara spontant minnas någon enstaka som har sagt typ ”Du kanske ångrar dig senare, efteråt.”

I själva verket borde det vara varje gäddas eller annan groomares största rädsla: det är från ett peddoperspektiv ett extremt riskfyllt företag att idka sexuellt umgänge med någon under 15 år, även om det är vålds- och tvångsfritt. Otaliga rättsfall har ju kommit till för att barnet sagt något senare, ändrat sitt beteende så att föräldrarna blir misstänksamma eller att föräldrarna eller annan vuxen fått nys om händelsen på något vis, varpå anmälan görs och det hela rullas upp.

Fascinerande helt enkelt att inte fler gäddor i chattarna ojar sig över denna för dem högst påtagliga fara. Även om man aldrig outar sin identitet, är det inte lätt att förbli en skugga när väl polisen börjar forska i saken efter anmälan. Men som du skriver, ett besynnerligt släkte.

Jag vet om ett sådant fall!
Tjejen anmälde efter 10 år och det blev rättegång, då hade han hunnit skaffa familj och barn
Nu kan han ju ha det!
Men ingen rolig sitts för de andra i familjen
Citera
2024-03-06, 17:10
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaramajax

Läs om gädda 184. Hans offer tog livet av sig iaf. Kanske var därför denna gädda gjort detsamma om det är sant.

Jag har läst. Du kanske ska lära dig läsa så du också kan göra det?

Tjejen mådde dåligt i grunden, psykbrud. En av hennes grejer var att hon låg runt med en massa killar. Hon borde ha varit inlåst för vård. Men det fungerade inte. Problemet var inte att hon hade sex. Problemet var det bakomliggande.

#184 träffade tjejen över nätet. Bokade en frivillig träff för sex. Väl på plats skulle de ha sex i baksätet på bilen. Han fick inte upp den, ens när hon sög honom, så han avbröt det hela och skjutsade tillbaka flickan. Som bokade upp en träff med en annan man istället.
Citera
2024-03-06, 18:09
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Jag har läst. Du kanske ska lära dig läsa så du också kan göra det?

Tjejen mådde dåligt i grunden, psykbrud. En av hennes grejer var att hon låg runt med en massa killar. Hon borde ha varit inlåst för vård. Men det fungerade inte. Problemet var inte att hon hade sex. Problemet var det bakomliggande.

#184 träffade tjejen över nätet. Bokade en frivillig träff för sex. Väl på plats skulle de ha sex i baksätet på bilen. Han fick inte upp den, ens när hon sög honom, så han avbröt det hela och skjutsade tillbaka flickan. Som bokade upp en träff med en annan man istället.

Det fetade är den springande punkten. Om hon var under 15 så kan inte sexet vara frivilligt då ett så litet barn inte kan ge sitt medgivande. Då är det en våldtäkt iaf i juridisk mening, men det vet du säkert. Hur gammalt var barnet när #184 stoppade snoppen i hennes mun?
Citera
2024-03-06, 18:24
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grejsimojsa
Helt obegripligt att en del är medvetna om dumpen, men samtidigt går på hela fiskeriet med tanke på att fiskarna använder exakt samma jävla retorik hela tiden. Vad är t.e.x grejen med att gå på att en 14åring dånar av för att någon jobbar i verkstad? "Arbetskläder omg så hettttttttt" sa ingen 14åring någonsins. "Jobba på kontor, mmmgnnnn omg" sa absolut ingen jävla fjortis någonsin allra helst inte now days. Ändå dyker de upp där med en stiffie i varselväst?

Samt medvetna felstavningar "sej" "dej" vafan tror de att det är en 14årig Ulf Lundell de knullchattar med eller? Således tror jag ärligt talat alla gäddor har någon slags intellektuell funktionsnedsättning, personlighetsstörning allra minst.
Enligt Dr Christoffer Rahm som forskar på pedofiler så är det vanligt att dessa har autism, adhd och lägre IQ.
Detta kan göra så att det är lättare att gå över gränsen.
Citera
2024-03-06, 18:27
Medlem
i-go-arounds avatar
Vår reporter Kim intervjuar konfronterade gäddor. I dag blev det #290 Tuppen som i en halvtimme berättar om sitt liv efter Dumpen. Lyssna här: https://t.me/+U7N6-TdEmD1lNzA8
Nu när inte Dumpen levererar nya gäddor, levererar Gräv underhållningen på Telegram!
Citera
2024-03-06, 18:42
Medlem
Tråden börjats spåra ur.
Här är det BARA gäddorna som åkt dit som ska diskuteras.
Det finns en annan tråd där man kan ta upp allt annat.
Citera
2024-03-06, 20:26
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Det fetade är den springande punkten. Om hon var under 15 så kan inte sexet vara frivilligt då ett så litet barn inte kan ge sitt medgivande. Då är det en våldtäkt iaf i juridisk mening, men det vet du säkert. Hur gammalt var barnet när #184 stoppade snoppen i hennes mun?

Minns inte säkert. Har för mig att hon började knulla runt när hon var i 12-års-åldern. Men att han träffade henne när hon var 13år.

Han påstår att han inte visste att hon var 13år. Hon har för sig att hon sa det. Jag har ingen aning om det var ett trovärdigt påstående.

Värt att ha i minnet är att hon hade kontakt med väldigt många män. Deltog i många rättegångar för ungefär samma saker och blev tilldömd stora skadestånd. Hon var en serie-målsägare.

Den sanna förövaren i hela karusellen är systemet som lät henne fortsätta trots att de var medvetna om vad hon höll på med.
Citera
2024-03-06, 20:50
Medlem
ratbats avatar
https://rumble.com/v4hnghf-march-6-2024.html ny gädda
Citera
2024-03-06, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
I fråga om gäddorna har jag tänkt på det där. En försvarlig mängd män har ju i dialogen med fiskaren uttryckt oro för att det kan vara Dumpen som är ute och metar och i några fall att det är polisen. Jag kan dock bara spontant minnas någon enstaka som har sagt typ ”Du kanske ångrar dig senare, efteråt.”

I själva verket borde det vara varje gäddas eller annan groomares största rädsla: det är från ett peddoperspektiv ett extremt riskfyllt företag att idka sexuellt umgänge med någon under 15 år, även om det är vålds- och tvångsfritt. Otaliga rättsfall har ju kommit till för att barnet sagt något senare, ändrat sitt beteende så att föräldrarna blir misstänksamma eller att föräldrarna eller annan vuxen fått nys om händelsen på något vis, varpå anmälan görs och det hela rullas upp.

Fascinerande helt enkelt att inte fler gäddor i chattarna ojar sig över denna för dem högst påtagliga fara. Även om man aldrig outar sin identitet, är det inte lätt att förbli en skugga när väl polisen börjar forska i saken efter anmälan. Men som du skriver, ett besynnerligt släkte.

Bossgäddan #245 var ju extrem ur synpunkten att inte ha någon impulskontroll ALLS. Tror han hade varit ute i det fria efter 4-årig peddo/våldtäkts-dom i typ två veckor, innan han började grooma och stämde träff med en fjortis att knulla hemma i sin egen lägenhet (extremt riskabelt). Tror många har någon abnorm impulskontrollproblematik. När dessa gubbar var barn, så var det de som jävlades i skolan utan att tänka på konsekvenser alls tror jag. Och denna problematik finns kvar än idag, fast i annan skepnad.
Senast redigerad av Florman 2024-03-06 kl. 21:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in