Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-12, 15:10
  #31345
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sarry
Va, har du inga märkets kläder. Fattiglapp (skoja bara) Det tar emot och skriva det, men om L är gravid, så hoppas jag att det bli missfall, för om dom två ska bli föräldrar så kan det aldrig sluta lyckligt för nån inblandat.

Nej har inte det Jag handlar på second hand eller billigt från Kina. Kanske när jag blir gammal jag kan sälja av och leva som kräftan men jag tror inte jag gör det. Det får mina barn ta över ist.
Förstår inte hur dom tänker? Ska dom leva i Dubai? Hur många månader kan hon jobba om hon nu är gravid?
Det blir ett tungt lass för Chrippa. Han har ju även ett till barn här i Sverige.
Det kostar att ha barn. Och en fru som vill ha dyra väskor
Citera
2024-03-12, 15:13
  #31346
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Nej har inte det Jag handlar på second hand eller billigt från Kina. Kanske när jag blir gammal jag kan sälja av och leva som kräftan men jag tror inte jag gör det. Det får mina barn ta över ist.
Förstår inte hur dom tänker? Ska dom leva i Dubai? Hur många månader kan hon jobba om hon nu är gravid?
Det blir ett tungt lass för Chrippa. Han har ju även ett till barn här i Sverige.
Det kostar att ha barn. Och en fru som vill ha dyra väskor
Försäkringskassan fixar betalningen för barnet i Sverige, och skulden läggs på hög.

Det är en metod Chrippa inte är främmande att anta.
Citera
2024-03-12, 16:57
  #31347
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Stockholms tingsrätt B 19847-23 aktbilaga 6
Häktningspromemoria

https://gofile.io/d/YGCxTm

.
Citera
2024-03-12, 17:35
  #31348
Avstängd
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
https://gofile.io/d/YGCxTm

.

Mysigt badrum, bajssprut på muggen, grisigt handfat, och mögel/smuts på kaklet i, och runt duschen. Vidrigt. Chrippa da kryptomiljonär, jo man tackar.
Citera
2024-03-12, 17:57
  #31349
Avstängd
Turturduvorna verkar ha en väldigt sund och stabil relation, där slag, puttar, spottade och en hel del dumma ord mot varandra varit en del av deras vardag!! Nu är paret i Dubai och ska göra karriär..... I en vecka innan de tar romska zigenar paret gör slut.. igen..
Citera
2024-03-12, 18:00
  #31350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
https://gofile.io/d/YGCxTm

.

Länk funkar inte?
Citera
2024-03-12, 18:22
  #31351
Medlem
Chrippa väljer att flytta ner till dubajs med en kvinna som kallat hans barn för missbildad. Skum uppväxt när farsan försvinner på grund av flytt till Dubai, vilken pajasar samtliga i familjen Berg är, speciellt jockiboi och kräftan.
Citera
2024-03-12, 18:29
  #31352
Medlem
Har han tatuerat in hennes namn på halsen nu?
Citera
2024-03-12, 18:31
  #31353
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOchLov
Chrippa väljer att flytta ner till dubajs med en kvinna som kallat hans barn för missbildad. Skum uppväxt när farsan försvinner på grund av flytt till Dubai, vilken pajasar samtliga i familjen Berg är, speciellt jockiboi och kräftan.
Det är Anjo, Julia, Anahit och Chrippa som påstått att hon sagt det.
Jag tror inte alls att det stämmer.
Att Chrippa hängde på förtalarna, var för att det var lättast, hellre än att berätta att han satt sig i skiten.
Förtalsgänget skapade en hjälte i Chrippa och Linnea blev en demon...

Hur sjukt är inte det?
Tänk efter.
Vem, eller vilka har vunnit på att dölja sanningen?
Citera
2024-03-12, 18:32
  #31354
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är Anjo, Julia, Anahit och Chrippa som påstått att hon sagt det.
Jag tror inte alls att det stämmer.
Att Chrippa hängde på förtalarna, var för att det var lättast, hellre än att berätta att han satt sig i skiten.
Förtalsgänget skapade en hjälte i Chrippa och Linnea blev en demon...

Hur sjukt är inte det?
Tänk efter.
Vem, eller vilka har vunnit på att dölja sanningen?

Sant, svårt att hänga med i alla svängar så ursäkta min okunskap, jockiboi verkar ha någon personlighetsstörning…
Citera
2024-03-12, 18:41
  #31355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
https://gofile.io/d/YGCxTm

.
Så otroligt sorgligt.

Vilken tragedi man beskådar.
Citera
2024-03-12, 18:44
  #31356
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Har han tatuerat in hennes namn på halsen nu?
Har han gjort det?

Vad sjukt, som besatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in