Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-30, 14:33
  #32653
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
" De som är i mitt kommentarsfält är sämre än vad jag är så det kommenterar så för att de vill byta med mig" , sade Chrippa på twitch

Storhetsvansinne De lux

Låt han tro så om det får honom att må bättre så..
Nej jag skulle inte vilja byta med honom.
Jag gillar inte att hyra, jag vill äga
Citera
2024-03-30, 14:44
  #32654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Och även vikten av att vara en NÄRVARANDE förälder.
Faktum är att Chrippa är mer närvarande med sitt barn på avstånd, än vad Jocke, Jonna, Anjo och Rask är för sina barn.
Detta till trots att Chrippa tvingats att resa utomlands, eftersom hans sk bror har utmålat honom som ett vider likaså Linnéa.
Jocki har falskt anmält Linnéa för flera brott, det är brottsligt i sig...
Citera
2024-03-30, 14:44
  #32655
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Låt han tro så om det får honom att må bättre så..
Nej jag skulle inte vilja byta med honom.
Jag gillar inte att hyra, jag vill äga
Han hyr väl inte ens i Sverige?
Citera
2024-03-30, 15:02
  #32656
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Han hyr väl inte ens i Sverige?
Nej han bor i Jockes lägenhet. Jocke har betalt hyra till sista Maj, sedan måste Chrippa flytta
Citera
2024-03-30, 15:14
  #32657
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Låt han tro så om det får honom att må bättre så..
Nej jag skulle inte vilja byta med honom.
Jag gillar inte att hyra, jag vill äga

Äger du eller äger banken?
Citera
2024-03-30, 15:33
  #32658
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Nej han bor i Jockes lägenhet. Jocke har betalt hyra till sista Maj, sedan måste Chrippa flytta
Nej, Chrippa betalar hyran.
Han har visat inbetalning på det.
Citera
2024-03-30, 15:55
  #32659
Medlem
Horrorgrams avatar
Fyfan va vidrigt dryg han är på Instagram när folk ifrågasätter han.
__________________
Senast redigerad av Horrorgram 2024-03-30 kl. 16:05.
Citera
2024-03-30, 17:07
  #32660
Avstängd
Så nej, jag har inte kunnat leva som Chrippan. Inte rest så mkt, bott på hotell och betalat 100 kr för en cola. Men jag har iaf något jag kan ge mina barn den dagen då jag dör, sedan får dom göra vad dom vill med det. Självklart väljer vi alla hur vi vill leva våra liv. Chrippan kanske inte gillar trädgårdsarbete och snöskottning Men att han ser ner på oss som inte lever som han tycker jag är fel.
__________________
Senast redigerad av Tarmstuvning 2024-03-30 kl. 17:09.
Citera
2024-03-30, 17:25
  #32661
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Så nej, jag har inte kunnat leva som Chrippan. Inte rest så mkt, bott på hotell och betalat 100 kr för en cola. Men jag har iaf något jag kan ge mina barn den dagen då jag dör, sedan får dom göra vad dom vill med det. Självklart väljer vi alla hur vi vill leva våra liv. Chrippan kanske inte gillar trädgårdsarbete och snöskottning Men att han ser ner på oss som inte lever som han tycker jag är fel.

Ja ja ja Du vet inte ett skit om Chrippas ekonomi, du vet bara vad du hört, så lägg ner det där tugget. Fortfarande kan det komma överraskningar, sen är det upp till Chrippa om han vill delge allmänheten det allmänheten inte har med att göra. Det är inget måste, nästan tvärtom det är ett BIG NO NO
Citera
2024-03-30, 18:28
  #32662
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Ja ja ja Du vet inte ett skit om Chrippas ekonomi, du vet bara vad du hört, så lägg ner det där tugget. Fortfarande kan det komma överraskningar, sen är det upp till Chrippa om han vill delge allmänheten det allmänheten inte har med att göra. Det är inget måste, nästan tvärtom det är ett BIG NO NO

Och han vet inte ett skit om dom som sitter i hans kommentarsfält.
Det var dom själva som babbla om ngn jädra sanning. Jag har inte bett om den.
Tror inte på någon efter alla turer nu.
Citera
2024-03-30, 19:00
  #32663
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Men ändå så följer du honom?

Jag kanske bara följer denna tråd?
Nej jag följer han inte slaviskt.
Men dom har många ggr nu lovat en riktig *BANGER* så jag undrar när den kommer?
Du kanske vet?
Citera
2024-03-30, 19:27
  #32664
Avstängd
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Faktum är att Chrippa är mer närvarande med sitt barn på avstånd, än vad Jocke, Jonna, Anjo och Rask är för sina barn...

Nu tog du nog i lite för mycket va? Vad fan vet du om exempelvis Rask? En hemmapappa som är med sina barn hela tiden ? Hur kan du ens tänka tanken att en kille som Chrippa som sätter festande, ny brud och pengar och sin egen ”frihetskänslan” före sitt barn som mer närvarande än exvis Rask, ja och alla andra du nämner. Jag är chockad att du inte får mer mothugg i tråden här, men det är nog för de flesta som läser här fattat att du är skvatt galen! Om inte så bevisade du det med denna texten..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in