Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-30, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Så, det verkar som om saker och ting kommer att ordna upp sig, det glädjer mig.

https://www.youtube.com/live/yggZdHi...kr-BPK4DPufs38

Christofer och Linnea kommer att lägga ut en video på Linnéas gamla youtubekanal, jag antar att somliga är nervösa över vad som komma skall.

Sanningen skall göra eder fri🩵🩷

Så nu ska sanningen komma.. Från dom då?
Du märkte inget speciellt på framför allt Linnea nu den senaste videon och liven?
Se och lyssna på dom en gång till...
Tyckte inte hon var sig lik riktigt..
Citera
2024-03-30, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Så nu ska sanningen komma.. Från dom då?
Du märkte inget speciellt på framför allt Linnea nu den senaste videon och liven?
Se och lyssna på dom en gång till...
Tyckte inte hon var sig lik riktigt..

Du vet när de lägger ut något är allting sant och stämmer, när andra lägger ut något stämmer ju ingenting och är bara falska lögner påhittade om dem
Citera
2024-03-30, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vembryrsigfan
Du vet när de lägger ut något är allting sant och stämmer, när andra lägger ut något stämmer ju ingenting och är bara falska lögner påhittade om dem

Eller är det tvärtom?
Citera
2024-03-30, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vembryrsigfan
Det är tragikomiskt att bevittna hur vuxna människor gör bort sig i sin iver att vara någon till lags.

Inte ens när man ertappas med att ha ljugit inför alla kan man backa och be om ursäkt.

Att starta en häxjakt mot ett förmodat brottsoffer, endast i syfte att framställa sig själv som moralens väktare, den större människan som lägger allt åt sidan för att rättvisan ska segra, den oskyldiga ska frias och den skyldige ska skaka galler, fast man vet att sanningen inte är så vacker som man försöker framställa genom lögner.

Christofer, dags att visa vart skåpet ska stå, låt ingen trycka ner dig mer genom hot eller utpressning.

Ta hand om Chloé och Linnéa samt era familjemedlemmar, tror ni vet vilka jag menar.

Alla människor kan göra misstag, att rannsaka sig själv och stå för vad man själv orsakat och bidragit till, ger förståelse och förlåtelse.

Tro på er själva och er kärlek, avundsjuka människor kommer alltid försöka förstöra för människor som er, för att er kärlek är någonting som sticker i deras ögon, någonting dom aldrig kommer kunna stjäla, få eller köpa.
Citera
2024-03-30, 09:27
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Det började med att Jocke slog på stora djungeltrumman och sammankallade sina apor för att rädda sitt egna (varumärke)skinn, eftersom brorsan gjort "någonting".
Ingenting hade behövt komma ut.

Istället för att i händelse av journalister som snokat reda på häktningar av "kändisar" och funnit Chrippas namn, hade anhöriga kunnat avvisat eventuella frågor med ingen kommentar.

Nu ville Jocke till varje pris skuldbelägga Linnea och tidslinjen är problematisk, särskilt med tanke på vad Jocke, Julia och Anjo mfl. anklagat Linnea för att ha orsakat/ gjort sig skyldig till...

Det är många som hjälpt till att skapa ett Linnéamonster.

Chrippa var frihetsberövad och Linnéa var tyst.

Vem var det som startade och skapade hela dramacirkusen?

Det står att läsa i häktningspromemorian OCH finns att höra i Jockes egeninspelade telefonsamtal med Chrippa, som Jocke själv valt att läcka ut till omvärlden.

Chrippa kastades in i en hjälteroll och skulle hålla sig till manus, så skulle han få del av kungariket och prinsessan Julia...

Christofer lät sig förledas och hakade på hypen.

Linnea kom ut med sin sanning, en förklaringsvideo på 44 minuter, som direkt ledde till hånande, häcklande och förnedring, trots att hon är den enda som kunnat visa några faktiska bevis.

Anjo är en mobbare och hans vidrighet har framkommit så tydligt att dom flesta förstått hur det ligger till med hans "objektivitet" och "sanning".

Jag och många med mig vill få höra vad Linnéa och Christofer har att säga om vad som pågått och fortgår bakom kulisserna, den riktiga sanningen, deras sanning.
Den sanning som Jocke, Jonna, Anjo, Lisen, Gustav, Wempa, Julia mfl är så rädda för, ska komma fram i ljuset.
Fast Linnea och Chripoa har väl uttalat sig 1000 gånger om detta? Hur har du kunnat missa det?

Chripoa skyller alla andra än sig själv på att han inte kan vistas i Sverige exempelvis och Linnea jamsar med. Bara i senaste videon jag såg gick de runt hela klippet och refererade till skvaller som förekommer om dom.

Vad menar du att Chripoa och Linnea skulle kunna säga som förändrade något?
Citera
2024-03-30, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Fast Linnea och Chripoa har väl uttalat sig 1000 gånger om detta? Hur har du kunnat missa det?

Chripoa skyller alla andra än sig själv på att han inte kan vistas i Sverige exempelvis och Linnea jamsar med. Bara i senaste videon jag såg gick de runt hela klippet och refererade till skvaller som förekommer om dom.

Vad menar du att Chripoa och Linnea skulle kunna säga som förändrade något?
Ironi och tramsande i väntan på att kunna gå ut och berätta sin sanning är vad jag kunnat ta del av.

Att tolka saker analt och bokstavligt är en del av kriterierna gällande många diagnoser som samsas under samma paraply.

Vi får väl vänta och se, just nu lallar Jockiboi vidare och passar på att häckla sin bror i senaste videon.
Moget?
Citera
2024-03-30, 09:43
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ironi och tramsande i väntan på att kunna gå ut och berätta sin sanning är vad jag kunnat ta del av.

Att tolka saker analt och bokstavligt är en del av kriterierna gällande många diagnoser som samsas under samma paraply.

Vi får väl vänta och se, just nu lallar Jockiboi vidare och passar på att häckla sin bror i senaste videon.
Moget?
Moget? Nej, ingen i detta beter sig moget. Och är det någon man bör leta diagnos på är det samtliga inblandade.

Det är ju skönt för dig att du har förtroende för Chripoa och Linnea, och tror att någon sanning skulle kunna kasta ljus över detta. Det är du nog ganska ensam om att tro.

Själv ser jag bara ett gäng omogna tomtar som inte anser sig behöva stå för sina ord mer än 15 minuter.
Citera
2024-03-30, 11:23
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattenskotern
Haha vad är ni för misslyckade muppar i den här tråden som sitter och ägnar tid åt andra människors liv? Vem fan bryr sig? Skrattretande att se att ni sitter här och bokstavligen tjaffsar om andra människor och hur dom lever. Tråden borde stängas ned, borde fan förbjudas att få läggas tid på att diskutera sådan onödig & ointressant skit
Tja, vi är väl snäppet mindre patetiska än dig skulle jag påstå.

För att läsa om människor man inte är intresserad av och sedan kommentera på att inläggen man just läste var ointresserad. Är ju bra mycket mera sorgligt, än att ägna sig åt lite gammalt heligt skvaller.
Citera
2024-03-30, 11:42
Medlem
Citat:
Så, det verkar som om saker och ting kommer att ordna upp sig, det glädjer mig.

https://www.youtube.com/live/yggZdHi...kr-BPK4DPufs38

Christofer och Linnea kommer att lägga ut en video på Linnéas gamla youtubekanal, jag antar att somliga är nervösa över vad som komma skall.

Sanningen skall göra eder fri🩵🩷

Varför släppa den på Linneas gamla kanal? Hon som absolut inte vill bli känd?
Citera
2024-03-30, 12:50
Medlem
https://www.youtube.com/live/th7cEIWKL8k?feature=shared

Chrippa, detta är för dig, riktigt bra kritik över vad du utsatts för av din halvbror och hans followers.
Citera
2024-03-30, 14:15
Medlem
Citat:
https://www.youtube.com/live/th7cEIWKL8k?feature=shared

Chrippa, detta är för dig, riktigt bra kritik över vad du utsatts för av din halvbror och hans followers.

Och även vikten av att vara en NÄRVARANDE förälder.
Citera
2024-03-30, 14:23
Medlem
Attityds avatar
" De som är i mitt kommentarsfält är sämre än vad jag är så det kommenterar så för att de vill byta med mig" , sade Chrippa på twitch

Storhetsvansinne De lux
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in