Citat:
Ursprungligen postat av
-Hengpung-
Sitter och lyssnar på gäddan nr #231 när han intervjuas i Gudtands podcast och är snart färdig med andra avsnittet. Fy fan vad killen sitter och ljuger sig igenom hela samtalet. Snacka om att göra en dålig situation än värre för sig själv. Han namedroppar vänner och bekanta både till höger och vänster. Han anklagar sin bror som tydligen sitter i kommunfullmäktige för att sexuellt förgripit sig på honon i ung ålder när han var 4 respektive 14 år (brodern ska vara 2 år äldre). Grabben framstår mycket tydligt som en stor mytoman och det är ju ingen tvekan om att han är efterbliven.
Jag förstår att Guldtand vill vara objektiv och låta sina gäster tala till punkt och låta dem få delge sin sida av historien. Men han bör väl förstått att detta inte går att publicera när killen gör sig skyldig till förtal ett flertal gånger genom intervjuens gång. Förvisso är det inte Guldtands uppgift att skydda killen och har han satt sig i klistret så är det hans eget fel. Det skulle dock inte förvåna mig om dom avsnitten försvinner relativt snart på begäran av mytomanen helt enkelt.
Har någon mer lyssnat på detta avsnitt och vad tyckte ni i så fall?
Den intervjun är mycket roande. Ena sekunden minns han årsmodellen och t.o.m. månad när den bil han föddes i blev satt i trafik, men han minns inte mycket av hans snuskchatt med dumpen.
Och man kan ju bara älska att han säger att sin bror är både pedofil och bög när han hävdar att brorsan har utsatt han för upprepade sexövergrepp under barndomen
Och icke att förglömma är att han skryter över sin karriär inom motorcross. Han fick det att låta som att han tillhörde eliten i norra Europa.
Här på videon får vi se när cross-kungen verkligen kör skiten ur bågen. De fick nog renovera motorn efter en sådan färd. Hjälmen blåste ju nästan av i fartvinden.
https://www.youtube.com/watch?v=c6txG2l0xn4
Edit: har för mig att Guldtand stoppade världsmästaren mitt i en mening och klargjorde att han riskerar anmälan för förtal när han snackar så där. Mister Cross brydde sig dock inte, misstänker att ordet 'förtal' är ett för svårt ord för honom.