2024-04-04, 21:51
Medlem
Fulfittans avatar
...och då var gäddan uppe.

https://dumpen.se/2024/04/04/boxaren-napp-403-lulea/
Citera
2024-04-04, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molten
Bara nyfiken: har nån I Kalmarområder avslöjats på Dumpen? Har funderingar på att flytta dit.

Ja det har jag för mig. Dumpen gav även Kalmarpolisen beröm för att dom var så samarbetsvilliga.
Citera
2024-04-04, 21:54
Medlem
Rumpkorvens avatar
Boxaren #403 släppt! Ny gädda!

Slåss lite med Patrik
Citera
2024-04-04, 21:54
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
...och då var gäddan uppe.

https://dumpen.se/2024/04/04/boxaren-napp-403-lulea/

Ingen toppengädda precis men visst var den aggresiva blatten lite rolig att se åka dit. Oj så sur han blev....Börjar veva omedelbart. Nog tur för Sara hon har den ganska respektingivande Patrik med sig ändå. Han är inte smart Patrik...men kroppsbyggnaden för arbetet har han.
Citera
2024-04-04, 21:58
Medlem
Adelaides avatar
#403 Måste vara den mest aggressiva gäddan hittills? Jag hoppas verkligen de väljer att stämma denna gädda då han förtjänar det.
Citera
2024-04-04, 22:09
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
#403 Måste vara den mest aggressiva gäddan hittills? Jag hoppas verkligen de väljer att stämma denna gädda då han förtjänar det.

Verkligen inte. Han ligger ordentligt i lä jämfört med t ex den sönderknarkade dåren 239 från idyllen Rosengård.
https://dumpen.se/2023/06/16/cashand...app-239-malmo/
Senast redigerad av ScottFree 2024-04-04 kl. 22:14.
Citera
2024-04-04, 22:14
Medlem
Awkwardmans avatar
Gulity plesure att kolla in dumpen. Mina favoriter är Brian och Hakuna Mathata. Dom är så socialrealismiska på någe vis. Har ni några missärfavoriter?

Han på stationen i Skåne som skulle byta bort två paket cigg också, han arbetade på en loppis (såklart).
Citera
2024-04-04, 22:21
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Aggressiv å aggressiv. Ett slag mot kamerorna i panik och ett grepp mot Patrik innan han vandrar snabbt därifrån. Fick inte Patrik ta emot en smäll av nån gammal gädda i Stockholm för ett tag sedan?

Var nån vidrig gädda i Luleå som också blev halvt aggressiv mot Sara innan Patrik gick emellan.

Med det sagt är det motbjudande å se när människor fullt medvetet gör fel så är det sista dom vill göra att ta ansvar för det. Lär dock inte va svårt å identifiera denna gädda.
Citera
2024-04-04, 22:36
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven

Slåss lite med Patrik

Haha vad fan där hade Patrik möjlighet att smälla till gäddan på käften och komma undan med självförsvar, synd att han missade den chansen.
Citera
2024-04-04, 22:44
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven

Slåss lite med Patrik

Slåss och slåss. Vevar lite med armen och står sen och munhuggs med Patrik i ett par sekunder som två arga katter - rör mig inte *fräs* rör mig inte du heller *morr*.

Sen samma gamla tjat från Patrik och Sara. Gäddan blir sur för att blivit påkommen med fingrarna i snuskhummerburken och går därifrån. Tråkig chat, tråkig konfrontation, gädda med kort fallhöjd som är bortglömd i morgon. Jobbar säkert på den lokala kebaben. Saknar tiden med kufgäddorna och de missbildande kukbilderna. Dumpen är inte kul när man inte får skratta lite åt fanskapen.
Citera
2024-04-04, 22:45
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Haha vad fan där hade Patrik möjlighet att smälla till gäddan på käften och komma undan med självförsvar, synd att han missade den chansen.

Det räknas inte som självförsvar om du slår ner nån som petar på dig. Speciellt inte om du har det på film. Men för all del, go ahead and try.
Citera
2024-04-04, 22:54
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Slåss och slåss. Vevar lite med armen och står sen och munhuggs med Patrik i ett par sekunder som två arga katter - rör mig inte *fräs* rör mig inte du heller *morr*.

Sen samma gamla tjat från Patrik och Sara. Gäddan blir sur för att blivit påkommen med fingrarna i snuskhummerburken och går därifrån. Tråkig chat, tråkig konfrontation, gädda med kort fallhöjd som är bortglömd i morgon. Jobbar säkert på den lokala kebaben. Saknar tiden med kufgäddorna och de missbildande kukbilderna. Dumpen är inte kul när man inte får skratta lite åt fanskapen.

Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Det räknas inte som självförsvar om du slår ner nån som petar på dig. Speciellt inte om du har det på film. Men för all del, go ahead and try.

Hur ska du ha det? Om någon svingar hotfullt mot dig har du absolut rätt att försvara dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in