2024-04-12, 22:39
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Det är väl dels fredagskväll men också det att de mest aktiva är i signalgruppen istället.
Tror du inte folket har blivit lite blasé och kräver högre underhållningsvärde.
Citera
2024-04-12, 22:42
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Tror du inte folket har blivit lite blasé och kräver högre underhållningsvärde.
Eller så orkar de inte med det cirkelrunkande gäddstim som förpestar trådarna sista veckan och hugger på allt.

OnT: underhållningsvärdet kanske inte var så högt på senaste gäddan, men jag tycker få är underhållande. Det är mest sorgligt att se dessa patetiska individer och inse att de är en bråkdel av de som förpestar tillvaron för våra barn på nätet.
Citera
2024-04-12, 22:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Dumpen borde satsa på att hänga ut dom riktigt fula fiskarna istället för gubbsjuka, överkåta gubbar som denna som vill ha trekant med en 14-åring och hennes 17-åriga kompis.

Det finns en hel del riktiga peddon som dom hängt ut men ytterst tveksam till att man ska fiska med 14-åringar. Fan, när man var 14 år rökte man, söp sig full och höll på med både det ena och andra. Man är barn i lagens mening och det är absolut inte okej att ragga på minderåriga - men det är så nära den lagliga gränsen att jag tycker det är tveksamt.

Så tillvida inte det rör sig om notoriska groomare som aktivt söker efter yngre, det är en helt annan sak. Men denna tror jag mer var en gubbsjuk opportunist.

Dessutom läser jag nu i chatten att han är gay(?) och sugen på killen, som är 17 år. Så ja, han vill vara i en trekant där en 14-årig tjej ska ingå men den han är intresserad av (iaf mest) är alltså 17 år. Nej, detta tycker jag var en högst tveksam uthängning. Fulare fiskar finns det där ute, Dumpen!
Jag tycker likadant. Det här är tydligt att det är 17åringen han var intresserad av att, i 1a hand. Visst han är sliskig, men den här mannen är publicerad bara för att hålla dumpen rullande och swishen också. Det här är Inte en nödvändig publicering.
Citera
2024-04-12, 23:13
Medlem
Tforkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Är det bara jag som tycker att det är ovanligt lugnt här på forumet när en ny gädda fångas. För ett år sedan diskuterades varje gädda med hundratal inlägg. Men nu är det knappt några inlägg längre. Har intresset försvunnit eller vad är det.

Dox på senaste tråkmånsen finns i telegramgruppen.
Citera
2024-04-12, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag tycker likadant. Det här är tydligt att det är 17åringen han var intresserad av att, i 1a hand. Visst han är sliskig, men den här mannen är publicerad bara för att hålla dumpen rullande och swishen också. Det här är Inte en nödvändig publicering.

Fast han ville ju faktiskt testa att slicka 14-åringens fitta. Hon hade ju blivit traumatiserad och självmordsbenägen för resten av livet. #407 är farlig för barn.

Eller nåt...

Jävla tramsuthängning
Citera
2024-04-12, 23:34
Medlem
Hussefars avatar
Jävlar vad 407 är lik Tim Robbins. Tänk i "Nyckeln till frihet".
Citera
2024-04-12, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar

Till skillnad från tim Robbins karaktär Andy så hade 407 uppskattat ett möte med "systrarna" i ett duschrum😄
Citera
2024-04-13, 00:03
Medlem
#407 Han vet uppenbart inte om att sex med 13-14-åringar rubriceras som våldtäkt mot barn, men ändå underligt att dessa okunniga gäddor som ändå måste veta något om byxmyndighet, inte stannar upp i chattadet och frågar sig vad det rubriceras som och vad straffet kan tänkas bli, men nej, de bara ångar på 🤔
Senast redigerad av Florman 2024-04-13 kl. 00:06.
Citera
2024-04-13, 00:06
Medlem
Rumpkorvens avatar
Sjukt att vissa försvarar #407. Han är ett äckel som alla de andra.
Citera
2024-04-13, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Sjukt att vissa försvarar #407. Han är ett äckel som alla de andra.

Bara för att vissa tycker han är stilig, så ska han tydligen få slicka en fjortis underliv. Skevt som Patrik uttrycker det.

Citera
2024-04-13, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Dumpen borde satsa på att hänga ut dom riktigt fula fiskarna istället för gubbsjuka, överkåta gubbar som denna som vill ha trekant med en 14-åring och hennes 17-åriga kompis.

Det finns en hel del riktiga peddon som dom hängt ut men ytterst tveksam till att man ska fiska med 14-åringar. Fan, när man var 14 år rökte man, söp sig full och höll på med både det ena och andra. Man är barn i lagens mening och det är absolut inte okej att ragga på minderåriga - men det är så nära den lagliga gränsen att jag tycker det är tveksamt.

Så tillvida inte det rör sig om notoriska groomare som aktivt söker efter yngre, det är en helt annan sak. Men denna tror jag mer var en gubbsjuk opportunist.

Dessutom läser jag nu i chatten att han är gay(?) och sugen på killen, som är 17 år. Så ja, han vill vara i en trekant där en 14-årig tjej ska ingå men den han är intresserad av (iaf mest) är alltså 17 år. Nej, detta tycker jag var en högst tveksam uthängning. Fulare fiskar finns det där ute, Dumpen!

Opportunism går väl inte över "gränserna" så att säga.
Är man hetero så blir man ju inte plötsligt intresserad av någon av samma kön även om "tillfället ges". Både tillfället och läggningen måste dra åt samma håll för att han ska nappa.

Sedan om någon är intresserad av att träffa barn men också gillar unga vuxna så är ju ingen skillnad i vare sig uppsåt, då man i detta fall nu stämmer träff med <15 år, eller i barnets perspektiv vid fullbordad gärning.

Från gäddperspektiv tycker jag det är ÄNNU mer obegripligt att riskera familj/jobb/vänner mm om de inte uteslutande dras till barn, dvs när det finns andra
lagliga, alternativ till den egna tillfredsställelsen men man ändå väljer det olagliga, omoraliska alternativet med alla dess konsekvenser.
Citera
2024-04-13, 00:32
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar

The Show-Hank Redemption? Nyckeln till Dumpen ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in