Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-16, 11:26
  #35125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Polis och rättsläkare har sagt annat, men det kanske inte betyder något?

Jag TROR att Chrippa slagit Linnea men man MÅSTE hålla sig till SANNING!!!!!!

Är det 100% att det är Chrippa?! NEJ DET VET MAN INTE! Kollar man fakta så HAR söta Linnea NYPT SIG SJÄLV!!!! Trots att jag stöttar henne så är hon inte helt pålitlig!
Citera
2024-04-16, 11:33
  #35126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det har inte presenterats några bevis för att Linnea är en psykbrud.
Det har inte presenterats några bevis för att Linnea misshandlade Chrippa i Cypern.
Det har inte presenterats några bevis på att Linnea snodde Chrippas sociala medier.
Det har inte presenterats några bevis på att Linnea snodde Chrippas mobiltelefon.
Det har inte presenterats några bevis på att Chrippas mamma är en missbrukare.
Det har inte presenterats några bevis på att Chrippas syster har "pundat".
Det har inte presenterats några bevis på att Linnea är en barmisshandlare.

Dessa är dem anklagelserna du kommit med på de senaste 24 timmarna som inte är bevisade.
Du bara kastar ur dig påståenden på löpande band, där det inte finns bevis, du påstår att det finns bevis men vägrar länka till dessa bevis, eftersom dem inte finns.
Jag börjar misstänka att du inte förstår skillnaden på teorier/misstankar och fakta/sanning.

Hon HAR tagit mobiltelefonen!!!!

MEN hon kanske gjorde det för att skydda sig själv???? Jag stöttar henne oavsett!
Citera
2024-04-16, 11:38
  #35127
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Det har inte presenterats några bevis för att Linnea är en psykbrud.
Det finns publicerade meddelanden och ljudfiler som bevisar tydligt att Linnea är psyk

Det har inte presenterats några bevis för att Linnea misshandlade Chrippa i Cypern.
Ögonvittne Jocke och offer Chrippa har själv gått ut med det.

Det har inte presenterats några bevis på att Linnea snodde Chrippas sociala medier.
Något annat är helt osannolik eftersom man behövde tillgång till hans mobil enligt Chrippa själv, en mobil som låses upp med hans faceid vilket skedde under natten mellan 28-29/12 på Tavastgatan där endast Linnea och Chrippa fanns.

Det har inte presenterats några bevis på att Linnea snodde Chrippas mobiltelefon.
Återigen, endast Linnea och Chrippa fanns i lägenheten vid försvinnandet av telefonen som försvann under tiden Chrippa låg och sov.

Det har inte presenterats några bevis på att Chrippas mamma är en missbrukare.
Lyssna på Jockes podd där han går igenom papper som diverse myndighetspersoner och psykologer skrivit.

Det har inte presenterats några bevis på att Chrippas syster har "pundat".
Jag känner henne och gjort sedan många pr tillbaka behöver inte hänga ut henne med bevis eftersom hon kom med för att bevisa stabiliteten i familjen Berg. Idag är hon drogfri, en fantastisk mamma och en underbar person.

Det har inte presenterats några bevis på att Linnea är en barmisshandlare.
Återigen finns publicerade meddelanden och ljudklipp som bevisar det

Om du har valt att blunda för det och inte orkar leta upp det så borde det vara en ledtråd att alla pratar om det.
Som man säger, ingen rök utan eld.
Du använder chrippa som bevis.
Dock har Chrippa sagt att Linnea inte är psyk, att hon inte misshandlat honom,

Angående sociala media så hade ju Julia tillgång till hans inloggningar genom lilla C padda.

Chrippa hittade inte sin telefon. Finns inga bevis att Linnea tog den. Den kan vara lagd på fel plats, ramlat ner bakom en möbel, eller liknande. Att chrippa inte hittar sin telefon betyder inte att Linnea stulit den.

Lyssna på dem barn som bodde hemma med mamma och säger att hon inte missbrukade. Det står inte hellre i papprena att hon missbrukade, soc jobbade ju för att få hem Jocke, skulle soc tro att hon missbrukade skulle dem ju tagit dem andra barnen också.

Du har redan hängt ut henne genom att påstå att hon missbrukade. Och ditt ord är inte samma sak som bevis. Åter igen visar du att du inte förstår vad bevis är.

Finns det ljudklipp där Linnea slår lilla C, eller där Linnea säger att hon slår lilla C? För som jag vet finns endast ljudklipp där chrippa säger att Linnea inte slår lilla C, sen säger han att hon slår lilla C. Och du väljer att tro på det han säger sålänge det passar din agenda, och det han säger som inte passar din agenda ignorerar du.
Och hade det funnits bevis för att Linnea misshandlar lilla C hade inte lilla C varit med Linnea och chrippa just nu.

Åter igen, inga bevis, och att du tycker ditt eget ord är = bevis visar återigen att du inte vet vad bevis är.
Citera
2024-04-16, 11:38
  #35128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Hon HAR tagit mobiltelefonen!!!!

MEN hon kanske gjorde det för att skydda sig själv???? Jag stöttar henne oavsett!

Har Linnea tagit Chrippas mobil? Det missade jag helt, hur när och vart kommer den uppgiften ifrån? Säg nu inte Chrippa, Anjo eller Jockiboi
Citera
2024-04-16, 11:39
  #35129
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Jag TROR att Chrippa slagit Linnea men man MÅSTE hålla sig till SANNING!!!!!!

Är det 100% att det är Chrippa?! NEJ DET VET MAN INTE! Kollar man fakta så HAR söta Linnea NYPT SIG SJÄLV!!!! Trots att jag stöttar henne så är hon inte helt pålitlig!
Enligt polisens utredning och FUPen så har Chrippa misshandlat Linnea. Han hade ju t.o.m blod på händerna.
Citera
2024-04-16, 11:40
  #35130
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
De vill enbart ha ETT 100 % bevis, 25 stycken försvårande omständigheter där man lägger ihop allt klarar de inte att se. Men jag förstår. Det kräver lite IQ för det. Inte mycket. Men tillräckligt för att kunna skillnad på de/dem och kunna skriva utan att särskriva. Man kan inte kräva detta av sådana personer.
Jag väntar fortfarande på att du ska bevisa att soc har beslutat att Linnea inte får träffa lilla C?
Citera
2024-04-16, 11:41
  #35131
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Hon HAR tagit mobiltelefonen!!!!

MEN hon kanske gjorde det för att skydda sig själv???? Jag stöttar henne oavsett!
Hur vet man att hon tagit mobilen?
Citera
2024-04-16, 11:45
  #35132
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag väntar fortfarande på att du ska bevisa att soc har beslutat att Linnea inte får träffa lilla C?

Tror du ett sådant beslut finns hos Kammarräten eller något eller?

Om nu så inte var fallet, varför träffade inte Linnea C på typ en månad om det var fritt fram??? Bra styvmorsa

Jag bad om bevis på att Soc inte får prata med behöriga om AA, då nämnde ni sekretess och tystnadsplikt. Jag hänvisade till var det står i sociallagen. Då kom du med en paragraf att sekretess och tystnadsplikt gäller utåt Ni har inte bevisat ett skit som vanligt!

Skickade jag videon till dej på 7 sek som enligt dej inte existerade? Du duckar den frågan och ett ämne du verkar vilja undvika.

Fortsätt prata om att gräva ner pengar i skogen i en ask
__________________
Senast redigerad av 400Ben 2024-04-16 kl. 11:51.
Citera
2024-04-16, 11:46
  #35133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Du använder chrippa som bevis.
Dock har Chrippa sagt att Linnea inte är psyk, att hon inte misshandlat honom,

Angående sociala media så hade ju Julia tillgång till hans inloggningar genom lilla C padda.

Chrippa hittade inte sin telefon. Finns inga bevis att Linnea tog den. Den kan vara lagd på fel plats, ramlat ner bakom en möbel, eller liknande. Att chrippa inte hittar sin telefon betyder inte att Linnea stulit den.

Lyssna på dem barn som bodde hemma med mamma och säger att hon inte missbrukade. Det står inte hellre i papprena att hon missbrukade, soc jobbade ju för att få hem Jocke, skulle soc tro att hon missbrukade skulle dem ju tagit dem andra barnen också.

Du har redan hängt ut henne genom att påstå att hon missbrukade. Och ditt ord är inte samma sak som bevis. Åter igen visar du att du inte förstår vad bevis är.

Finns det ljudklipp där Linnea slår lilla C, eller där Linnea säger att hon slår lilla C? För som jag vet finns endast ljudklipp där chrippa säger att Linnea inte slår lilla C, sen säger han att hon slår lilla C. Och du väljer att tro på det han säger sålänge det passar din agenda, och det han säger som inte passar din agenda ignorerar du.
Och hade det funnits bevis för att Linnea misshandlar lilla C hade inte lilla C varit med Linnea och chrippa just nu.

Åter igen, inga bevis, och att du tycker ditt eget ord är = bevis visar återigen att du inte vet vad bevis är.


Dock har Chrippa anmält Linnea för både misshandel och barnmisshandel

Hon hade tillgång till Icloud, inte sociala medier, det är en stor skillnad

Du säger emot dig själv, intet tidigare inlägg så skrev du att den var uppkopplad på polisstationen i närheten av Anahit, men nu säger du att den har ramlat bakom en möbel och ligger kvar där. Konstigt att båda dina påståenden kan stämma. Eller?…

Är du rädd för pappa?
Mm
Du ska vara själv med pappa nu!
Det är misshandel.

Finns även texter där psykbruden och Kräftan diskuterar det
Citera
2024-04-16, 11:47
  #35134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Har Linnea tagit Chrippas mobil? Det missade jag helt, hur när och vart kommer den uppgiften ifrån? Säg nu inte Chrippa, Anjo eller Jockiboi

Vem tror du har tagit den?
Citera
2024-04-16, 11:48
  #35135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Hur vet man att hon tagit mobilen?

Vem tror du har tagit den?
Citera
2024-04-16, 11:49
  #35136
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Vem tror du har tagit den?

Självklart smög Jocke in i lägenheten på natten i Stockholm och tog den. Kan du inte se det framför dej??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in