Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-16, 11:49
  #35137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Dock har Chrippa anmält Linnea för både misshandel och barnmisshandel

Hon hade tillgång till Icloud, inte sociala medier, det är en stor skillnad

Du säger emot dig själv, intet tidigare inlägg så skrev du att den var uppkopplad på polisstationen i närheten av Anahit, men nu säger du att den har ramlat bakom en möbel och ligger kvar där. Konstigt att båda dina påståenden kan stämma. Eller?…

Är du rädd för pappa?
Mm
Du ska vara själv med pappa nu!
Det är misshandel.

Finns även texter där psykbruden och Kräftan diskuterar det

Va? Har Chrippa anmält Linnea? Det var ju Jockiboi som gjorde det
Citera
2024-04-16, 11:49
  #35138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Vem tror du har tagit den?

Han tror att den ligger bakom bokhyllan på Tavastgatan, att kräftan tappade den där 😂
Citera
2024-04-16, 11:50
  #35139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Vem tror du har tagit den?

Varför en motfråga? Du påstår att Linnea HAR tagit den, och jag frågar hur etc
Citera
2024-04-16, 11:51
  #35140
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Han tror att den ligger bakom bokhyllan på Tavastgatan, att kräftan tappade den där 😂

Ja, för det är jääääättesvårt att ringa sin egna mobiltelefon för att hitta den 🤣🤣🤣
Citera
2024-04-16, 11:57
  #35141
Medlem
Eg0x3s avatar
Chrippa skriver på instastory att det kommer en fet vlogg i kväll från boendet dom flyttar in i där nere..

Menar han att dom flyttat dit el uttrycker han sig väldigt dåligt?
Hur ska människor tolka det?

https://postimg.cc/Y4QCM1gD

(Jag tolkar det som att han uttrycker sig dåligt)
Citera
2024-04-16, 11:58
  #35142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Dock har Chrippa anmält Linnea för både misshandel och barnmisshandel

Hon hade tillgång till Icloud, inte sociala medier, det är en stor skillnad

Du säger emot dig själv, intet tidigare inlägg så skrev du att den var uppkopplad på polisstationen i närheten av Anahit, men nu säger du att den har ramlat bakom en möbel och ligger kvar där. Konstigt att båda dina påståenden kan stämma. Eller?…

Är du rädd för pappa?
Mm
Du ska vara själv med pappa nu!
Det är misshandel.

Finns även texter där psykbruden och Kräftan diskuterar det
Linnéas svarsvideo, på drygt 45 minuter, har Anjo och Jocke använt och manipulerat tillsammans med fabricerade och ihopklippta "bevis" som jag tror att en åklagare skulle höja på ögonbrynen åt och ifrågasätta vem som egentligen är boven i dramat.

Att dessutom hota och utpressa vittnen är big no no.

Varför har Jocke påstått att ekobrott var ute efter Chrippa? Det är ju Jocke o Jonna ab, samt deras kontaktnät som betalar ut Chrippas lön, kan någon förklara den biten och särskilt varför Jocke hotar med Danjal, gangstb*gen från Göteborg?

Bevisligen så har Christofer och Linnéa kommit överrens med Julia oom att skapa dom bästa förutsättningarna för Chloé, vilket alla ville från första början, eller?

#rädda Chloé
Citera
2024-04-16, 11:59
  #35143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Den där videon existerar ju inte enligt Dopy! Konstigt att 20 andra sett den. Kan Dopy leva i ett paraellt universum bara?

Kan bekräfta att en sån video har funnits.
Minns jag inte helt fel så är det videon Chrippa och Anjo filmade tillsammans.
Antingen har man inte sett den, eller så förnekar man pga den videon inte finns kvar.
Citera
2024-04-16, 12:01
  #35144
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Kan bekräfta att en sån video har funnits.
Minns jag inte helt fel så är det videon Chrippa och Anjo filmade tillsammans.
Antingen har man inte sett den, eller så förnekar man pga den videon inte finns kvar.

Nu verkar du prata om en annan video.
Citera
2024-04-16, 12:12
  #35145
Medlem
Men tydligen är både polisen och soc inkopplade för att chrippa inte sagt att han ska åka utomlands med barnet, han har också sagt att han ska bo där några veckor. Det är Julia som ringt soc & polis.
__________________
Senast redigerad av mutemute123 2024-04-16 kl. 12:13. Anledning: Glömde en sak
Citera
2024-04-16, 12:14
  #35146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men tydligen är både polisen och soc inkopplade för att chrippa inte sagt att han ska åka utomlands med barnet, han har också sagt att han ska bo där några veckor.

Vart hittar du uppgifter om att Polis och soc skulle vara inkopplad, det skulle jag vilja se. Vem har kopplat in dom, vänta låt mig gissa JOCKIBOIIIII
Om inte det finns något svar så finns det säkert en regel som inte tillåter falska påståenden eller nått
__________________
Senast redigerad av Goldentie 2024-04-16 kl. 12:23.
Citera
2024-04-16, 12:15
  #35147
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Tror du ett sådant beslut finns hos Kammarräten eller något eller?

Om nu så inte var fallet, varför träffade inte Linnea C på typ en månad om det var fritt fram??? Bra styvmorsa

Jag bad om bevis på att Soc inte får prata med behöriga om AA, då nämnde ni sekretess och tystnadsplikt. Jag hänvisade till var det står i sociallagen. Då kom du med en paragraf att sekretess och tystnadsplikt gäller utåt Ni har inte bevisat ett skit som vanligt!

Skickade jag videon till dej på 7 sek som enligt dej inte existerade? Du duckar den frågan och ett ämne du verkar vilja undvika.

Fortsätt prata om att gräva ner pengar i skogen i en ask
Jag har frågat om och om igen vad du vill ha bevisat med sekretessen? jag har försökt förklara flera gånger för dig att Soc inte får lämna ut uppgifter till andra än vårdnadshavarna om det inte absolut måste. Jag förstår inte vad som du har så svårt att förstå med det?

När sa jag att videon inte fanns? jag bad om bevis ca 1000 gånger, och när beviset inte kom började man ju misstänka att det inte fanns. Det är väl inge konstigt?

Jag pratar lön och sparkonto, du svarar på det med att prata om flyttkartonger, och jag tyckte du var ologisk, vilket du fortsätter vara.

Jag tror inte det är någon mer mening att vi diskuterar med varandra eftersom du inte vill diskutera utan enbart bråka.
Du kan också sluta nämna mitt namn typ varje dag, din besatthet av mig är inte normal.
Citera
2024-04-16, 12:17
  #35148
Medlem
Ricins avatar
Hur gammal är chloe?
Har inte hon skolplikt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in