Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-13, 11:53
  #34537
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Kräftan anklagar psykbruden för att slå hans dotter och ingen har mer insyn i det än han

Precis allt pekar på att psykbruden har fortsatt att anmäla kräftan till soc

Bevisen är tydliga att psykbruden raderade kräftans kanal, finns inget som pekar åt något annat håll

Bara att öppna ögonen så kommer även du se det

Det spelar ingen roll. Kommer det ut en video där Linnea slår C är den enligt de klipp och klistrad av Anjo och där Jocke tagit fram den via AI eller nåt. När Linnea döms sedan har Jocke mutat hela rättsvädendet. Jag har skickat massa bevis i PM till dessa användare men de svarar bara att de inte vill öppna filen då det kan vara virus och de vill installera in ett virusprogram på mobilen först. När de gjorde det sen efter flera veckor är det "de bevisen tar jag inte mycket för". Det är iscensatt tydligen. Men alla vettiga kan se de bevis som finns. Sedan finns det andra anledningar dessa användare ljuger som jag tyvärr inte kan gå in på här i tråden men skicka pm så ska jag svara. Det förklarar mycket.
Citera
2024-04-13, 11:54
  #34538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern
Problemet med chrilliboy är att han är totalt hjärndöd. Anjo är en otroligt osmaklig snubbe, men trots detta har han förmågan att kunna vara saklig och "presentera" små korn av bevis.

Det enda som uppenbarade sig när idioten ringde hyresvärden var att Jocke INTE är borgenär utan hyresgäst precis som han själv. Haha detta alla försökt förklara för nyllet sista dagarna.

Fint att små pissmyror höjer Chrippa för att få hata på hans antagonister men vet ni vad? Ni kan hata Anjo, Jocke och alla andra luffare UTAN att höja Chrippa, det blir bara patetiskt. Karln väljer aktivt att vara med Linnea som är 50% av varför allt sket sig. Ni kommer väl ihåg alla fina saker Linnea skrev om dottern? Tror ni seriöst att Linnea blivit mammamaterial på 6 månader? Allt flyter på nu för hon slipper träffa 'Den missbildade horungen'

Btw hur går det med graviditeten? <3

Kräftan har redan innan L haft ett avvikande beteende och ett cv av ta ruttna beslut. Ny tjej hit eller dit spelar ingen roll, han gör som han alltid gjort eftersom han gör som han vill.
Citera
2024-04-13, 11:55
  #34539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det spelar ingen roll. Kommer det ut en video där Linnea slår C är den enligt de klipp och klistrad av Anjo och där Jocke tagit fram den via AI eller nåt. När Linnea döms sedan har Jocke mutat hela rättsvädendet. Jag har skickat massa bevis i PM till dessa användare men de svarar bara att de inte vill öppna filen då det kan vara virus och de vill installera in ett virusprogram på mobilen först. När de gjorde det sen efter flera veckor är det "de bevisen tar jag inte mycket för". Det är iscensatt tydligen. Men alla vettiga kan se de bevis som finns. Sedan finns det andra anledningar dessa användare ljuger som jag tyvärr inte kan gå in på här i tråden men skicka pm så ska jag svara. Det förklarar mycket.


Ser Linnea misshandla Chrippa IRL
”Det där kan vara vem som helst som ser ut som Linnea” 😂👍
Citera
2024-04-13, 11:58
  #34540
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det spelar ingen roll. Kommer det ut en video där Linnea slår C är den enligt de klipp och klistrad av Anjo och där Jocke tagit fram den via AI eller nåt. När Linnea döms sedan har Jocke mutat hela rättsvädendet. Jag har skickat massa bevis i PM till dessa användare men de svarar bara att de inte vill öppna filen då det kan vara virus och de vill installera in ett virusprogram på mobilen först. När de gjorde det sen efter flera veckor är det "de bevisen tar jag inte mycket för". Det är iscensatt tydligen. Men alla vettiga kan se de bevis som finns. Sedan finns det andra anledningar dessa användare ljuger som jag tyvärr inte kan gå in på här i tråden men skicka pm så ska jag svara. Det förklarar mycket.

Står att du har för många meddelanden så kan inte skicka PM till dig 😂
Citera
2024-04-13, 11:59
  #34541
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Ser Linnea misshandla Chrippa IRL
”Det där kan vara vem som helst som ser ut som Linnea” 😂👍

Haha ja. Måste vara en dubbelgångare till Linnea med exakt samma dialekt som slår C. Det är ju på den nivån 😆😆
Citera
2024-04-13, 12:18
  #34542
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
😂😂😂😂 Alla vet att det är hon, sluta nu.

Jag tror det blir lite tokigt att säga "alla vet" när det gäller det där
Citera
2024-04-13, 12:19
  #34543
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag tror det blir lite tokigt att säga "alla vet" när det gäller det där

*Alla vet utan 3.
Citera
2024-04-13, 12:20
  #34544
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Haha ja. Måste vara en dubbelgångare till Linnea med exakt samma dialekt som slår C. Det är ju på den nivån 😆😆

Det finns ingen film där Linnea slår Chrippa, skärp dig
Citera
2024-04-13, 12:21
  #34545
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
*Alla vet utan 3.

Inte för att göra dig besviken men det är fler än så som vet. Vad är det som säger att Linnea är den skyldige?
Citera
2024-04-13, 12:24
  #34546
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det finns ingen film där Linnea slår Chrippa, skärp dig

Vi pratar om barnet!!
Citera
2024-04-13, 12:26
  #34547
Avstängd
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Inte för att göra dig besviken men det är fler än så som vet. Vad är det som säger att Linnea är den skyldige?
Ibland verkar du ha ett bättre iq än en genomsnittlig somalier men sen skriver du så otroligt efterblivna saker. Från början i denna soppan var du någorlunda rationell men ju mer bullfittan öser ur sig massa skit ju mer borttappad blir du. Ser dig ofta skriva att du sett saker med egna ögon och att det finns bevis, men likt Chrippa är det mest snack bara? Det borde väl vara i ert intresse att visa oss som hatar dem alla bevis så vi också kan hata puppetmastern?
Citera
2024-04-13, 12:35
  #34548
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Tror du kräftan ens vågade titta på psykbruden igår när hennnes anonyma anmälningar kom upp till ytan. Han skulle åkt på rådäng om han ens visade att han ville fråga 😂


Hahahha nä troligtvis inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in