Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-04, 06:32
  #37393
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Herregud vad uppenbart det är att Julia har fått betalt. Den här sörjan är så äcklig. Jävla WT-folk.

Allihopa gör det här tillsammans, Jocke, Anjo, Chrippa, Julia osv. Allt för att tjäna mer pengar
Citera
2024-05-04, 06:42
  #37394
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Herregud vad uppenbart det är att Julia har fått betalt. Den här sörjan är så äcklig. Jävla WT-folk.

Ja nog är det gyttja upp till öronen.

Jag har fått lära mig att göra rätt för mig. I denna tråden finns det flera som stödjer brottslingar och bara rycker på axlarna inför faktum de vet om.

De eller i vart fall Chrippa får hoppas att kriminalvården verkligen är vårdande.

Cluee verkar inte heller bry sig. Varför då undrar ju jag.

Vad är det med folk!
Citera
2024-05-04, 07:07
  #37395
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vi kan verkligen hoppas det för Lillens skull - hon behöver harmoni mellan sina föräldrar och hon skadas av Jockes agenda.

Du menar föräldrarna som erkänner att de ljugit ihop att en person misshandlat barnet. Föräldrarna som gottar sig i ett drev för att smutskasta andra offentligt och utnyttjar barnet för att komma åt andra.
Farsan som ljuger ihop att inte bara att barnet blivit misshandlat av sin nuvarande sambo, utan även att han skulle tända på sitt egna barn, att han blivit misshandlad av sin sambo, att hon är psykstörda, att hon gärna skadar sig själv.

Du ser inget allvarligt i vad föräldrarna håller på med?
Eller du kanske anser att det är ett helt normalt och sunt beteende och att det är såhär det får ske omkring ett barn och sen kan man sopa det under mattan bara?
Citera
2024-05-04, 07:17
  #37396
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Utan tvekan är det så! Finns inga medel de skyr tyvärr.

Jag blir mörkrädd av att se hur många som sätter skygglapparna på och backar den här trion och så lätt kan bortse från vad de håller på med.

Hur fan kan man backa de här smutsiga personerna, som direkt hånar folk som på riktigt blivit utsatta för våld!
Hur fan kan man backa föräldrar som medvetet och på eget bevåg ljugit och fabricerar ihop grova anklagelser mot andra för att själva se bra ut!
De här har inte varit pressade av någon, varje person har hävdat sin egna agenda hur de vill och ska hantera situationen för att se bäst ut och anses vara ett offer. De här är inte rädda för någon eller varit tvingade av någon att göra ett piss. De har under hela drevet bakom kulisserna hjälpt till att hålla tvättstugan för att hjälpa fanskapet Kräftan att tvätta stålar.
Har de gjort det frivilligt? Eller har Kräftan hotat med ett och annat för att få andra att hjälpa till? Sin egna farsa har snubben dragit in till och med.

Ni som backar de här är lika vidriga!
Citera
2024-05-04, 07:41
  #37397
Avstängd
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
De här senaste dagarnas videos och lama ursäkter har ju inte gjort så att C och L blivit mer populära direkt.

Tycker synd om C som är så jäkla svag att han släpar runt på det skånska raset, som en säck med skit som alltid kommer rinna längs ryggen på honom, tills han dumpar skiten där hon hör hemma!

Det skånska raset gör ju bort sig hela tiden genom att lägga ut massa kärleksförklaringar offentligt, hon är så jävla dum så hon fattar inte att alla vet att ju mer kärleksförklaringar ett par lägger ut offentligt- desto sämre är förhållandet.

Trygga par känner nämligen inte behovet av att visa hela världen HuR MyCkEt DoM äLsKaR varandra 😂😂😂


Han kanske inte vågat dumpa henne pga hon hade insyn i det som avslöjades igår ang pengarna om det stämmer? Det kanske var hennes hake på honom? Så nu när the cats out of the bag kanske han vågar lämna?
__________________
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-05-04 kl. 07:53.
Citera
2024-05-04, 07:43
  #37398
Avstängd
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jaha, äntligen finns sanningen ute på youtube om Joakim. Det vill du bra gärna va, pojkvasker?


Hennes inlägg var jättefint! Hon, Chrippa och Julia jobbar som en familj för Lillens bästa.
Det är mer än man kan säga att Joakim någonsin har gjort för någon. Joakim är väldigt svartsjuk av sig och tål inte att se andras lycka, så han lär väl ringa runt till varje skvallerkärring han känner för att ställa upp på intervjuer. Slicka rent exonph och hon njuter av det. Offerkoftan är struken och klar. Klara, färdiga, gräv djupare!


Skrämselpropaganda… Linnea mår bara bra.

Du har så rätt och folk köar för att vittna om samma sak nu när proppen är dragen.
Imponerande att hitta en hel lögn efter hundratals timmars letande.


Pojkvasker kallar du mig efter att jag sagt 20 gånger att jag är en kvinna ditt nöt. Lägg av med din skitdåliga attityd för att jag inte tycker som du. Du är som en fjortis som vill bestämma över andra i klassen om vad de ska tycka och tro.

Ja jag tycker Linnea är lite pinsam och hon gjorde bort sig igår och det var inte första gången. Varför stör det dig att jag tycker det? Hennes kärleksförklaringar tycker jag är opassande och kommer alltid när hon vill fokus ska riktas tilllbaka på deras förhållande som ingen längre bryr sig om. Jag ser bara en vuxen kvinna som tycker hon är lite viktigare än ett litet barn och det barnets familjeband , hon borde dragit sig ur för längesedan så hade situationen iallafall inte varit så onödigt strulig. Men hon envisas med att vara kvar och det ser dumt ut. Jag tror inte jag är den enda som tycker det.

Sluta nu svara mig och alla andra som inte tycker som du så nosigt.
__________________
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-05-04 kl. 08:16.
Citera
2024-05-04, 08:02
  #37399
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Han kanske inte vågat dumpa henne pga hon hade insyn i det som avslöjades går ang pengarna? Det kanske var hennes hake på honom? Så nu när the cats out of the bag kanske han vågar lämna?


Det ser inte bra ut för den här trion + pappan.

Kräftan hävdar att Jullan fått något jävla manus att läsa efter, rent skitsnack. De har inget som bevisar det heller och Jullan ljuger lika mycket som Kräftan och är inte trovärdig någonstans.
De hävdar att de varit pressade. Rent nonsens. De får langa upp bevis på allt de hävdar, hittills har de ingenting som håller i någon rättssal. De hävdar även att Jocke skulle vara hjärnan bakom allt och den som spridit vidare en massa information. Njaaa.. stämmer till en viss del, men det finns fler i den här soppan.
Men som jag skrivit tidigare så får man rikta blickarna åt kändiskåta Jullan som redan har hunnit avslöja sig ett par gånger sig.
Hon är inte så smart. Ingen i den här trion är speciellt smart.
Men notoriska lögnare brukar sinom tid avslöja sig själva, så ofta behöver ingen annan göra det jobbet.

Det blir intressant hur Tvättstuge-ligan ska rentvå sig från att ha kört en herrans massa maskiner under en längre tid.
Har de inget att dölja så är det bara låta myndigheterna gräva på i alla konton.
Citera
2024-05-04, 08:19
  #37400
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Allihopa gör det här tillsammans, Jocke, Anjo, Chrippa, Julia osv. Allt för att tjäna mer pengar

Ja, det lutar åt det. De hånskrattar säkert åt alla som tror att det är på riktigt.
Citera
2024-05-04, 08:57
  #37401
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag har fetat några av era Chrippahatares påståenden.

Jag har sagt det så många gånger förr, jag skriver här på samma villkor som alla andra.
Ett anonymt skvallerforum.
Hade jag försökt göra en karriär som Anjo, Jocke, Rask och till viss del även Chrippa, (men han är ett undantag och så även hans bror, men jag ska berätta varför dom är undantaget som bekräftar regeln, senare) hade jag gjort det hade jag inte varit bättre än dom.

Vad hindrar mig från att starta en youtubekanal eller en podd?
Ingenting, fast ändå allting.
Jag tillhör den skara som hade hoppats på att internet bara var en fluga, med tanke på vad som nu händer.

Hur kan en vuxen människa ställa sig bakom dessa hatkampanjer, där det viktigaste är att få flest visningar, nomineras och vinnas flest/bäst priser och utmärkelser på bekostnad av andra människors välmående?

Att påstå att man gör någonting för att sanningen ska komma fram, när det egentligen handlar om att förhindra lögnerna från att avslöjas.

Alla människor har sin egen sanning.
Livet kan inte delas upp i svart eller vitt.

Jocke, Anjo och Rask hävdar att dom gör det dom gör, är för att förhindra att psykisk ohälsa, för att rädda barn osv, genom att hjälpa polisen, rättsväsendet, psykiatrin, sjukvården, genom sina "drama drev" där dom sprider så mycket elände och hat mot andra kreatörer, det är skrämmande att bevittna hur det blivit en del av vardagen.

"Lajka, dela och prenumerera, anmäl, tumma ner xxx kanal"osv

Som offentlig person har man ett jättestort ansvar.

Allt man gör eller säger kommer granskas.

Det stämmer. Så hur i hela fridens namn kan folk står bakom att den här snubben inklusive sitt barns mamma medvetet ljuger ihop hemska anklagelser som innefattar deras barn, och går ut med det offentligt?!
Spelar ingen roll om det är Kräftan eller någon annan som gör det, handlingen i sig är sjuk, och rent av psykstörd.
Handlar inte om att vara någon "Chrippahatare". Faktum är att Kräftan erkänt att han ljugit ihop de mest bisarra anklagelserna och morsan till barnet har varit delaktig i det.

Står man bakom det eller kan borsta bort det, är man inte normal i skallen.
Snubben har för i helvete ljugit om att L skulle ha påstått att han var tänd på sitt barn!! Vafan är det för jävla äckel!!
Citera
2024-05-04, 08:57
  #37402
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Han kanske inte vågat dumpa henne pga hon hade insyn i det som avslöjades igår ang pengarna om det stämmer? Det kanske var hennes hake på honom? Så nu när the cats out of the bag kanske han vågar lämna?

Bra poäng. Om det är något Linnéa har så är det fan hållhakar på honom. Stora sådana dessutom.

Mitt i allt det här tjafset om skattebrott, ekobrott, schemes och förtal så är det en liten flicka som är fast i Spanien med sin knäppa farsa. Hoppas att något händer snart så hon får ett för-alltid-hem.
Citera
2024-05-04, 09:00
  #37403
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Ja, det lutar åt det. De hånskrattar säkert åt alla som tror att det är på riktigt.

Du tycker det verkar så? Att man driver in en oskyldig människa till psykakuten, att en oskyldig familj lever under hot och trakasserier, och framförallt att ett barn riskeras bli omhändertaget med LVU
Vad i allt detta tycker du är roligt? Chrippa har i många år levt under press av sin s.k bror, men alla tror, till Jockes belåtenhet, att Jocke är brorsan alla vill ha, brorsan som alltid ställer upp. Nu när han har fått nog och drevet börjar, först mot Linnéa, och nu mot båda två, så är det ingen som ser några felaktigheter i det. Vad vill Jocke? Vad är hans mål i detta? Är det som Pallal skriver, att driva ytterligare en familjemedlem till självmord?
När det kommer till penningtvätt och skattebrott kan jag berätta att Jocke ligger långt sämre till än Chrippa, men vi kommer dit senare
__________________
Senast redigerad av Goldentie 2024-05-04 kl. 09:03.
Citera
2024-05-04, 09:08
  #37404
Medlem
Han lever under press på grund av valen han själv valt att göra när det kommer till att inte göra rätt för sig. Sedan hur han beter sig runt sin lilla dotter är beklagligt, hur han pratar och beter sig. Använder droger och är allmänt otäck.
Jag tror han behöver en reality check och att någon faktiskt tar barnet ifrån den miljön för att han ska förstå att det är helt oacceptabelt. Han skyller sina problem på alla andra. Vad finns egenansvaret i det hela? Han är 35 år gammal. Det är riktigt sorgligt att se att han inte har mer vett i skallen.

Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du tycker det verkar så? Att man driver in en oskyldig människa till psykakuten, att en oskyldig familj lever under hot och trakasserier, och framförallt att ett barn riskeras bli omhändertaget med LVU
Vad i allt detta tycker du är roligt? Chrippa har i många år levt under press av sin s.k bror, men alla tror, till Jockes belåtenhet, att Jocke är brorsan alla vill ha, brorsan som alltid ställer upp. Nu när han har fått nog och drevet börjar, först mot Linnéa, och nu mot båda två, så är det ingen som ser några felaktigheter i det. Vad vill Jocke? Vad är hans mål i detta? Är det som Pallal skriver, att driva ytterligare en familjemedlem till självmord?
När det kommer till penningtvätt och skattebrott kan jag berätta att Jocke ligger långt sämre till än Chrippa, men vi kommer dit senare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in