Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-10, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Alternativt att ett gäng incels som aldrig får vidröra en kvinna försöker intala sig själva att de inte missar något

Vad har ens ts med den saken att göra, dina egna inbillningar och fantasier krings folks runk och knullvanor. Ts skriver om SERIÖSA RELATIONER.. som ej är värda i många fall. Klart de finns, men uppenbart är det svårt för många att hitta sådana.

Om man inte har några krav, så är det desto lättare.
Senast redigerad av ES-trader 2024-05-10 kl. 21:12.
Citera
2024-05-10, 21:10
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Nja, vi har väl snarare insett att man kan få vidröra kvinnor utan att behöva vara fast i förhållande med dem 🤭

Sant. "Ett gäng incels, som aldrig får vidröra en kvinna utan tvång eller betalning, försöker intala sig själva att de inte missar något" borde jag skrivit
Citera
2024-05-10, 21:12
Medlem
Citat:
Sant. "Ett gäng incels, som aldrig får vidröra en kvinna utan tvång eller betalning, försöker intala sig själva att de inte missar något" borde jag skrivit

Fortsätt du att leva i din fantasivärld 😂
Citera
2024-05-10, 21:13
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ES-trader
Vad har ens ts med den saken att göra, dina egna inbillningar och fantasier krings folks runk och knullvanor. Ts skriver om SERIÖSA RELATIONER.. som ej är värda i många fall. Klart de finns, men uppenbart är det svårt för många att hitta sådana.

TS tycks inte hålla med dig.

"Det går inte att ha ett seriöst förhållande med dagens tiktoktittande feministiska tinderskadade illojala brudar/madrasser du har inte flickvänsmaterial någonstans längre däremot en brud med storhetsvansinne om hennes förträfflighet, en hor-variant av prinsessan på ärten du blir erbjuden. Det är inget seriöst inget att bygga en framtid med. Har ingen kärlek för dagens brudar ändå men det är jävligt opraktiskt och knappast bra för skälen och hjärtat känner jag rent konkret angående att gå utan i kärlekslivet, om man inte är beredd att gå med på ett kraftigt nerköp gå runt med en brud som en tredjedel av stan har hanterat.

Brudar det går varken att leva med dom eller utan dom känner jag själv så undrar hur ni män som inte har någon kärlek räknas inte knull nu utan rena relationer hur gör ni gällande förlikningen av saken? Kämpa på ändå utan depression, sorg, tomhet, känna glädje lycka.
"
Citera
2024-05-10, 21:14
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Nja, vi har väl snarare insett att man kan få vidröra kvinnor utan att behöva vara fast i förhållande med dem 🤭

Så ni gör samma sak som ni anklagar kvinnorna för? Men det är bara de som gör något fel, inte sant?
Citera
2024-05-10, 21:15
Medlem
Citat:
TS tycks inte hålla med dig.

"Det går inte att ha ett seriöst förhållande med dagens tiktoktittande feministiska tinderskadade illojala brudar/madrasser du har inte flickvänsmaterial någonstans längre däremot en brud med storhetsvansinne om hennes förträfflighet, en hor-variant av prinsessan på ärten du blir erbjuden. Det är inget seriöst inget att bygga en framtid med. Har ingen kärlek för dagens brudar ändå men det är jävligt opraktiskt och knappast bra för skälen och hjärtat känner jag rent konkret angående att gå utan i kärlekslivet, om man inte är beredd att gå med på ett kraftigt nerköp gå runt med en brud som en tredjedel av stan har hanterat.

Brudar det går varken att leva med dom eller utan dom känner jag själv så undrar hur ni män som inte har någon kärlek räknas inte knull nu utan rena relationer hur gör ni gällande förlikningen av saken? Kämpa på ändå utan depression, sorg, tomhet, känna glädje lycka.
"

Av den texten att dömma kan han lika gärna vara en player som knullar brudar på tinder varje vecka, men som ej vill ha något seriöst.
Citera
2024-05-10, 21:20
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ES-trader
Av den texten att dömma kan han lika gärna vara en player som knullar brudar på tinder varje vecka, men som ej vill ha något seriöst.

Är du trög? Du sa att det såklart finns kvinnor som vill ha seriösa relationer och jag gav dig TS text som tydligt säger att alla kvinnor är värdelösa. Och då börjar du prata om något helt annat?

Dessutom, gällande det du börjar prata om istället, så motsägs även det tydligt av TS, då han skriver "knappast bra för skälen och hjärtat känner jag rent konkret angående att gå utan i kärlekslivet".

Vad är det som är så svårt att förstå?? Red-pillers är så jävla tragiska, men framför allt pantade.
Citera
2024-05-10, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aPOCC
Om vi utgår från att det du skrev stämmer, så ska det tolkas såhär: sjukliga kvinnor gifter sig och förblir bara gifta med friska män, som kan fungera som vårdare åt dessa sjukliga kvinnor.

Det förklarar varför friska gifta män lever längre, varför gifta sjukliga kvinnor lever kortare än genomsnittet, och varför sjukliga gifta kvinnor inte skiljer sig från sina friska omhändertagande män.

Jag bor för övrigt granne med en sådan man. 90+, frisk, kör motorcykel, tog hand om sin sjukliga feta arga fula tjatiga fru och knuffade hennes rullstol dagligen, tills nyligen då haggan äntligen dog, och nu går han istället leende dagligen långa promenader med kärringens lilla hund.

Haha, låter ju som ett fint slut iallafall på ett horribelt livsöde. Jag hade dock fel i det där, men levde 7 år längre och kvinnor 4 år längre jämfört med singelfolket.

Han tillhörde antagligen den sista generationen som stannar av moral och förväntan. Nu skiljer sig folk i regel vid sådant obehag
Citera
2024-05-10, 21:23
Medlem
Citat:
Är du trög? Du sa att det såklart finns kvinnor som vill ha seriösa relationer och jag gav dig TS text som tydligt säger att alla kvinnor är värdelösa. Och då börjar du prata om något helt annat?

Dessutom, gällande det du börjar prata om istället, så motsägs även det tydligt av TS, då han skriver "knappast bra för skälen och hjärtat känner jag rent konkret angående att gå utan i kärlekslivet".

Vad är det som är så svårt att förstå?? Red-pillers är så jävla tragiska, men framför allt pantade.

Hade du vart man hade du förstått skillnaden mellan betydelselösa ligg och någon man har något seriöst med och bygger en framtid ihop med.
Citera
2024-05-10, 21:30
Medlem
Antivalents avatar
Heja heja, håll dig hemma så blir det fler brudar för mig
Citera
2024-05-10, 21:33
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Så ni gör samma sak som ni anklagar kvinnorna för? Men det är bara de som gör något fel, inte sant?

Finns många grabbar kvar "i svängen" och ligger runt trots halva livet passerat. Frågan kanske vad som är mest sjukt, att vara ungkarl med umgänge eller gift...
Citera
2024-05-10, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 159cmm
Jaa verkligen!! Försök tänk att bara må så bra du bara kan och typ omedvetet börja göra dig "klar" tills den dagen kommer samtidigt som du ska leva och må bra fram tills dess. Träna (om du mår bra av det), plugg jobb osv, ordnad ekonomi, körkort köpa bil? Nu drog jag bara exempel på de vanligaste sakerna men bli lite bättre i dig själv för varje dag och jobba hela tiden mot en bättre version av dig eller mot framtida milstolpar (om du inte nu redan är helt perfekt dvs hahah) och lycka till 💚💚

Verkligen kloka ord. Lycka till till dig med och var ditt bästa jag och må bäst! 😁💛
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in