Citat:
Det går inte att ha ett seriöst förhållande med dagens tiktoktittande feministiska tinderskadade illojala brudar/madrasser du har inte flickvänsmaterial någonstans längre däremot en brud med storhetsvansinne om hennes förträfflighet, en hor-variant av prinsessan på ärten du blir erbjuden. Det är inget seriöst inget att bygga en framtid med. Har ingen kärlek för dagens brudar ändå men det är jävligt opraktiskt och knappast bra för skälen och hjärtat känner jag rent konkret angående att gå utan i kärlekslivet, om man inte är beredd att gå med på ett kraftigt nerköp gå runt med en brud som en tredjedel av stan har hanterat.
Brudar det går varken att leva med dom eller utan dom känner jag själv så undrar hur ni män som inte har någon kärlek räknas inte knull nu utan rena relationer hur gör ni gällande förlikningen av saken? Kämpa på ändå utan depression, sorg, tomhet, känna glädje lycka.
Saker som att jobba hårt tjäna massa pengar i karriären, hålla på och träna, äta bra mat, inte vara beroende av lugnande tabletter, eller upprätthålla normala alkohol/drogvanor är möjliga när man går runt i ensamhetens mörker utan någon fin kvinna. Det finns liksom inget motiv till att leva "hederligt" eller vad jag vill ska kalla det.
Så hur har ni män utan kärlek förlikat er med saken?
Brudar det går varken att leva med dom eller utan dom känner jag själv så undrar hur ni män som inte har någon kärlek räknas inte knull nu utan rena relationer hur gör ni gällande förlikningen av saken? Kämpa på ändå utan depression, sorg, tomhet, känna glädje lycka.
Saker som att jobba hårt tjäna massa pengar i karriären, hålla på och träna, äta bra mat, inte vara beroende av lugnande tabletter, eller upprätthålla normala alkohol/drogvanor är möjliga när man går runt i ensamhetens mörker utan någon fin kvinna. Det finns liksom inget motiv till att leva "hederligt" eller vad jag vill ska kalla det.
Så hur har ni män utan kärlek förlikat er med saken?
Det går ju hitta bra kvinnor.