Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-10, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Det går inte att ha ett seriöst förhållande med dagens tiktoktittande feministiska tinderskadade illojala brudar/madrasser du har inte flickvänsmaterial någonstans längre däremot en brud med storhetsvansinne om hennes förträfflighet, en hor-variant av prinsessan på ärten du blir erbjuden. Det är inget seriöst inget att bygga en framtid med. Har ingen kärlek för dagens brudar ändå men det är jävligt opraktiskt och knappast bra för skälen och hjärtat känner jag rent konkret angående att gå utan i kärlekslivet, om man inte är beredd att gå med på ett kraftigt nerköp gå runt med en brud som en tredjedel av stan har hanterat.

Brudar det går varken att leva med dom eller utan dom känner jag själv så undrar hur ni män som inte har någon kärlek räknas inte knull nu utan rena relationer hur gör ni gällande förlikningen av saken? Kämpa på ändå utan depression, sorg, tomhet, känna glädje lycka.

Saker som att jobba hårt tjäna massa pengar i karriären, hålla på och träna, äta bra mat, inte vara beroende av lugnande tabletter, eller upprätthålla normala alkohol/drogvanor är möjliga när man går runt i ensamhetens mörker utan någon fin kvinna. Det finns liksom inget motiv till att leva "hederligt" eller vad jag vill ska kalla det.

Så hur har ni män utan kärlek förlikat er med saken?

Det går ju hitta bra kvinnor.
Citera
2024-05-10, 21:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Blev det jobbigt nu? På Youtube kanske det bara är bimbos som inte kan förklara för er hur fel ni har?
Du tenderar att betona konfrontation över konstruktiv dialog i våra diskussioner, vilket ofta resulterar i att du bara hamrar vidare som en bebis på golvet med en plast hammare och skriker snarare än att bidra med meningsfullt innehåll.

Jag har ett tvåsiffrigt belopp investerat hos Avanza och arbetar på ett svenskt finansinstitut. Min flickvän, som är jurist, var tidigare modell hos Ford Models från hon var 18 till 23 år. Jag har aldrig haft svårigheter att träffa kvinnor, eftersom jag kombinerar en vild (pirat) och framgångsrik (kavaj) personlighet, vilket indikerar intelligens och en lovande framtid. Bli rödpillad du också och börja lev ut ditt liv ordentligt utan att bli förd bakom ljuset.
Citera
2024-05-10, 22:41
Medlem
Det är lättare upprätthålla kärleken till sig själv om man har någon som hjälper en med det.

Det bästa för män är att ta hjälp av kvinnor , många män klarar inte av att älska sig själva. De ställen med ett fåtal kvinnor gör att många män får svårare. Alaska är ett exempel glest befolkat och lite kvinnor.

Idealet är istället en plats med många kvinnor som ser till att kärleken är hög.
Citera
2024-05-10, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananasplitt222
Kärlek är en lögn.

Den finns möjligtvis mellan en mor ich sitt nyfödda barn, ingen annanstans.

Kärlek är bara något naturens lurar oss att knulla och skaffa barn med.

Kärlek för kvinnor är att utnyttja män, och sålänge de kan utnyttja honom så beter de sig som om de tycker om och respekterar honom. De behandlar honom som de behandlar sin chef på jobbet.

Mödrar älskar absolut inte alltid sina barn! Det är mamman till mina barn ett bevis på. De låtsas älska sina barn, av skuldkänslor. Kvinnor är däremot bättre på att döda sina barn, kvinnor mördar fler småbarn än män gör.
Citera
2024-05-11, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetopia
Alternativt inlägg:

Man jagar efter ytliga bekräftelsekåta tiktok- bimbos.

Man blir besviken att de inte är något annat än ytliga bekräftelsekåta tiktok- bimbos.

Skärp dig och var lite smartare.

Ja, det var en utmärkt sammanfattning.
Citera
2024-05-11, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aPOCC
Kvinnor älskar ju bara män pga hennes hunger efter hans ekonomi/pengar.

Du har nog valt fel kvinnor att bli sambo med. Du får nog fundera vilka kvinnor du slår dig samman med nästa gång, och i stället försöka att göra bättre val då.
Citera
2024-05-11, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitpare
Off topic. Jag är kvinna och jag har förlikat mig med det. Jag har förlikat mig med att leva utan kärlek från en man/partner. För om man som jag vill ha allt i en och samma person, och inte kan välja bort något eller prioritera, då är det singellivet som återstår.

Tror det gäller både kvinnor och män.

Ställer man så enormt höga krav på ens partner, att den partnern inte står att finna i verkliga livet, ja då gör man troligen helt rätt i att vara singel.
Citera
2024-05-11, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codesyss
Kvinnor har ingen kärlek för män, de säger bara så när de ska utnyttja mannen på ett eller annat sätt.

Finns säkert män som ljuger för sina kvinnor också, och är psykopater som låtsas känna kärlek.

Men det tar ju inte bort det faktum att det finns äkta människor som känner kärlek. Både på den kvinnliga sidan och på vår manliga sida.
Citera
2024-05-11, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Du har nog valt fel kvinnor att bli sambo med. Du får nog fundera vilka kvinnor du slår dig samman med nästa gång, och i stället försöka att göra bättre val då.

Du resonerar som en kvinna, som tror det handlar om mig. Män däremot begriper vad som står skrivet, nämligen inte ett ord om mig.

Det är forskning som visat att kvinnor väljer män baserat på hans ekonomi, och kvinnor som avslutar relationer baserat på hans ekonomi som inte längre anses tillfredsställande.

Kvinnor älskar inte män, de älskar mäns pengar. Ni som ifrågasätter det kan ju testa att säga att ni förlorat jobbet och sedan utge er för att vara arbetslösa en tid och se hur relationen påverkas (men det vågar ni inte, för ni vet att jag har rätt).
Citera
2024-05-11, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Tror det gäller både kvinnor och män.

Ställer man så enormt höga krav på ens partner, att den partnern inte står att finna i verkliga livet, ja då gör man troligen helt rätt i att vara singel.

Eh män söker inte "allt" i en partner, det är enbart kvinnor som kräver det.

För helvete vad många män här i diskussionen som inte vet ett jävla skit om kvinnor, det är fan pinsamt som man att läsa dumheterna.
Citera
2024-05-11, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananasplitt222
Kärlek är en lögn.

Den finns möjligtvis mellan en mor ich sitt nyfödda barn, ingen annanstans.

Varför skulle det vara en lögn?

Har du aldrig känt kärlek till en kvinna, och aldrig haft en kvinna som varit kär i dig?

Har svårt att tänka mig att det aldrig hänt dig - någon gång. Det har nog hänt de flesta människor.
Citera
2024-05-11, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Nja, vi har väl snarare insett att man kan få vidröra kvinnor utan att behöva vara fast i förhållande med dem 🤭

Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Sant. "Ett gäng incels, som aldrig får vidröra en kvinna utan tvång eller betalning, försöker intala sig själva att de inte missar något" borde jag skrivit

Antingen det ena, eller det andra, högst troligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in