2024-06-14, 15:18
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Angående gädda #427, herregud, varför hänga ut honom?
Chansen att en 71-årig gubbe med löständer skulle få till det med en 14-åring är lika med noll.
Söker man kontakt med barn i sexuellt syfte så skall man publiceras oavsett vad. Publicera packet! Inga förmildrande omständigheter. Sedan finns det grövre och mindre grova exempel. Dock är de alla helt avskyvärda äckliga pedofiler, inklusive gubbsvinet #427

Citat:
Jag ser unga tjejer sälja sig och nakenbilder på snapchat, tjejer som har fullt med ärr på armarna efter självskadebeteende.
Dom gör hembesök för 500kr.
Vet inte exakt hur gamla dom är, för dom svarar bara folk som är intresserade av att köpa deras tjänster.
Vad är det som säger att inte #427 skulle kunna vara en kund? De trasiga människorna är ute efter pengar och inget annat, de bryr sig inte om torskarna har löständer eller ser ut som lik.

Citat:
Så ett tips till Patrik och Sara, ordna en fejkprofil på snapchat så kan jag garantera er att ni kommer fånga fula fiskar, betydligt intressantare och farligare än fula gubbar på KIK som tar vad dom får oavsett ålder.
Detta kan det ligga något i. Det kunde även fiskas i vad gäddorna har för erfarenheter tidigare och om det finns bilder på sådant. Vem vet, ett och annat kan komma fram.
Citera
2024-06-14, 17:19
Medlem
4000 dagar på Kik. Risken är väl att det finns många skelett i den garderoben.

Samtidigt rätt iskallt av Dumpen när 424 i telefonsamtalet säger ganska öppet att han kommer begå självmord om de publicerar, de publicerar ändå, och då begår han självmord. Det måste kännas rätt tufft för Sara och Patrik. Eller?

Och hur kommer de anhöriga reagera tro? Samarbeta med ETC för att försöka krossa Dumpen? Eller känna avsky mot gäddan och det dubbelliv han levt?

Men jag stödjer ändå Dumpen. Precis som polisen inte bör sluta gripa brottslingar för att det är tråkigt att åka fast så gäller detsamma Dumpen och gäddorna.
Citera
2024-06-14, 17:28
Medlem
Ubskylds avatar
ID på gädda #393, hämtat från Gräv på telegram

qd0Ke23JxQ9r/0mB3FjpgtZ9AKGA2SDoGryWaiyF2DA=

https://www.devglan.com/online-tools...ion-decryption
Citera
2024-06-14, 17:34
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Nej, det var ett hypotetiskt resonemang. Skulle en gädda som köpt sig fri hängts ut? Så klart inte.
Därför får vi aldrig veta om det går att köpa sig fri, eftersom de som köpt sig fria inte hängs ut.
Så fram tills att Dumpen (på publicerad film eller i publicerat samtal) blir erbjudna pengar men tackar nej, så kan man anta att det går att köpa sig fri.
Lite som den där Schrödingers katt som blivit populär att dra upp...

Om du följt Dumpen och lyssnat på telefonsamtalen de lägger upp hade du hört att det förekommer ofta att de hintar om det och att Dumpen säger nej. T ex #424 om jag inte minns fel.
Citera
2024-06-14, 17:39
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Samtidigt rätt iskallt av Dumpen när 424 i telefonsamtalet säger ganska öppet att han kommer begå självmord om de publicerar, de publicerar ändå, och då begår han självmord. Det måste kännas rätt tufft för Sara och Patrik. Eller?

Sara säger i samtalet när #424 hotar med självmord att hon ringer en ambulans åt honom. Han säger att det inte behövs, han ska inte göra nåt nu. Vad hade hon mer kunnat göra? Det är inte hennes ansvar att ta hand om gäddor som mår dåligt för att de blev påkomna med att vilja våldta barn.
Citera
2024-06-14, 18:55
Medlem
i-go-arounds avatar
#361 avled två dagar innan registreringen på Ratsit, dvs 240418.
Minnessida hos Fonus finns.
Senast redigerad av i-go-around 2024-06-14 kl. 19:16.
Citera
2024-06-14, 18:56
Medlem
sthlmsodra2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i-go-around
Hannu och Yung saknar dig.

Saknar dom också 💔 Men jag är fast i besiktningsmannens våld 💔
Citera
2024-06-14, 19:03
Medlem
i-go-arounds avatar
Det ryktas om at #423 är försvunnen. Nån som vet mer?
Senast redigerad av i-go-around 2024-06-14 kl. 19:40.
Citera
2024-06-14, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Läste du kommentarerna under hans konfrontation och blev bedrövad?

#424. Sedan kan man fundera på hur mycket i kommentarer mm som är sant och vad som är fabricerat. Bara jag som tar allt för sanning? ”Rätt” kommentarer legitimerar det mesta.
Citera
2024-06-14, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Det fanns förstås en tid innan barnet fyllde 15 där SD-bög-peddot hade kontakt och vill ha sperma i munnen. Som du säkert märker så skadar SD sig självt och är dessutom riktigt bra på det.

Jag är ganska säker på att Dumpen kommer att fiska upp mer SD-gäddor, då partiet drar till sig folk med självskadebeteende. Sektliknande sammanhang med hämmande rädda människor som tex katolska kyrkan och SD är en perfekt grogrund för pedofili.
Ludvig! Nu är det C och miljömuppar som har haft flest gäddor. Men är det viktigt för dig att det är sd? Jag trodde att det var viktigare att rädda barn! Istället för vilket parti gäddan tillhör? Ditt hat mot SD lyser igenom. Gå till en politik tråd Istället.
Citera
2024-06-14, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Ludvig! Nu är det C och miljömuppar som har haft flest gäddor. Men är det viktigt för dig att det är sd? Jag trodde att det var viktigare att rädda barn! Istället för vilket parti gäddan tillhör? Ditt hat mot SD lyser igenom. Gå till en politik tråd Istället.
Länka till de gäddor du nämner om vi ska tro dig, för det stämmer inte.
Citera
2024-06-14, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag kanske minns fel, men finns det inte gäddor där första kontakten sker på Snap och det är gäddan som lite random ligger till fiskaren?
Jo då. Bland annat brunstige Uffe. https://dumpen.se/2024/05/06/brunsti...p-416-alvesta/ #416
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in