2024-06-14, 17:34
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Nej, det var ett hypotetiskt resonemang. Skulle en gädda som köpt sig fri hängts ut? Så klart inte.
Därför får vi aldrig veta om det går att köpa sig fri, eftersom de som köpt sig fria inte hängs ut.
Så fram tills att Dumpen (på publicerad film eller i publicerat samtal) blir erbjudna pengar men tackar nej, så kan man anta att det går att köpa sig fri.
Lite som den där Schrödingers katt som blivit populär att dra upp...

Om du följt Dumpen och lyssnat på telefonsamtalen de lägger upp hade du hört att det förekommer ofta att de hintar om det och att Dumpen säger nej. T ex #424 om jag inte minns fel.
Citera
2024-06-14, 17:39
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Samtidigt rätt iskallt av Dumpen när 424 i telefonsamtalet säger ganska öppet att han kommer begå självmord om de publicerar, de publicerar ändå, och då begår han självmord. Det måste kännas rätt tufft för Sara och Patrik. Eller?

Sara säger i samtalet när #424 hotar med självmord att hon ringer en ambulans åt honom. Han säger att det inte behövs, han ska inte göra nåt nu. Vad hade hon mer kunnat göra? Det är inte hennes ansvar att ta hand om gäddor som mår dåligt för att de blev påkomna med att vilja våldta barn.
Citera
2024-06-14, 18:55
Medlem
i-go-arounds avatar
#361 avled två dagar innan registreringen på Ratsit, dvs 240418.
Minnessida hos Fonus finns.
Senast redigerad av i-go-around 2024-06-14 kl. 19:16.
Citera
2024-06-14, 18:56
Medlem
sthlmsodra2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i-go-around
Hannu och Yung saknar dig.

Saknar dom också 💔 Men jag är fast i besiktningsmannens våld 💔
Citera
2024-06-14, 19:03
Medlem
i-go-arounds avatar
Det ryktas om at #423 är försvunnen. Nån som vet mer?
Senast redigerad av i-go-around 2024-06-14 kl. 19:40.
Citera
2024-06-14, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Läste du kommentarerna under hans konfrontation och blev bedrövad?

#424. Sedan kan man fundera på hur mycket i kommentarer mm som är sant och vad som är fabricerat. Bara jag som tar allt för sanning? ”Rätt” kommentarer legitimerar det mesta.
Citera
2024-06-14, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Det fanns förstås en tid innan barnet fyllde 15 där SD-bög-peddot hade kontakt och vill ha sperma i munnen. Som du säkert märker så skadar SD sig självt och är dessutom riktigt bra på det.

Jag är ganska säker på att Dumpen kommer att fiska upp mer SD-gäddor, då partiet drar till sig folk med självskadebeteende. Sektliknande sammanhang med hämmande rädda människor som tex katolska kyrkan och SD är en perfekt grogrund för pedofili.
Ludvig! Nu är det C och miljömuppar som har haft flest gäddor. Men är det viktigt för dig att det är sd? Jag trodde att det var viktigare att rädda barn! Istället för vilket parti gäddan tillhör? Ditt hat mot SD lyser igenom. Gå till en politik tråd Istället.
Citera
2024-06-14, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Ludvig! Nu är det C och miljömuppar som har haft flest gäddor. Men är det viktigt för dig att det är sd? Jag trodde att det var viktigare att rädda barn! Istället för vilket parti gäddan tillhör? Ditt hat mot SD lyser igenom. Gå till en politik tråd Istället.
Länka till de gäddor du nämner om vi ska tro dig, för det stämmer inte.
Citera
2024-06-14, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag kanske minns fel, men finns det inte gäddor där första kontakten sker på Snap och det är gäddan som lite random ligger till fiskaren?
Jo då. Bland annat brunstige Uffe. https://dumpen.se/2024/05/06/brunsti...p-416-alvesta/ #416
Citera
2024-06-14, 21:32
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i-go-around
Det ryktas om at #423 är försvunnen. Nån som vet mer?
Det förvånar mig inte det minsta, han verkade rejält svajig på alla sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Point taken, ska chilla.
Senast redigerad av LudvigSigurdDavid 2024-06-14 kl. 21:34.
Citera
2024-06-14, 21:34
Medlem
LisochLoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Ja, han kanske ville hjälpa till genom att bli fiskare? Men en fiskare betalar ju inte Saras tänder och Puttes knark, så det var väl inte svårt att tacka nej till det?
Har du en gädda som erbjudit reda pengar, en summa, där Dumpen sagt nej?

Flera stycken som frågat ungefär om det går att "lösa situationen på något sätt" eller om det går bra att prata inofficiellt utan kamera. Så som man kan anta att ett mutförsök går till. Ligger liksom i sakens natur att ingen frågar rakt ut på kamera om det går att köpa sig fri för xx kr.
Citera
2024-06-14, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LisochLos
Flera stycken som frågat ungefär om det går att "lösa situationen på något sätt" eller om det går bra att prata inofficiellt utan kamera. Så som man kan anta att ett mutförsök går till. Ligger liksom i sakens natur att ingen frågar rakt ut på kamera om det går att köpa sig fri för xx kr.
För att de som erbjuder en summa rakt ut lyckas köpa sig fria och blir aldrig publicerade.
Kan det vara så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in