2024-06-16, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Men det är ju ganska vanligt att gäddorna vill att barnen ska åka buss i två timmar utan trosor men med kort kjol och liknande. De har en allvarlig nedsättning kring omtanke om barn.

De har noll verklighetsuppfattning. De sitter hemma på kammaren, runkar till BP och "radikaliseras" i sitt Gädderi. De tappar verklighetskontakten och tror tillslut själva på tanken att landets alla fjortisar gladeligen åker 30 mil enkel bussresa i kort kjol utan trosor efter en kik-chatt för att rida 60-årig varselvästkuk i ett fikarum, offentlig toalett eller ödslig parkering någonstans. Att Gäddorna tappar verklighetskontakten är ställt bortom alla tvivel. Problemet är om de korsar väg med ett trasigt BUP-fall som använder äckelgubbsex som självskadebeteende, då kan "dejten" mycket väl bli verklighet. Hur osannolik den än kan te sig för oss "normala" människor.
Citera
2024-06-16, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
De har noll verklighetsuppfattning. De sitter hemma på kammaren, runkar till BP och "radikaliseras" i sitt Gädderi. De tappar verklighetskontakten och tror tillslut själva på tanken att landets alla fjortisar gladeligen åker 30 mil enkel bussresa i kort kjol utan trosor efter en kik-chatt för att rida 60-årig varselvästkuk i ett fikarum, offentlig toalett eller ödslig parkering någonstans. Att Gäddorna tappar verklighetskontakten är ställt bortom alla tvivel. Problemet är om de korsar väg med ett trasigt BUP-fall som använder äckelgubbsex som självskadebeteende, då kan "dejten" mycket väl bli verklighet. Hur osannolik den än kan te sig för oss "normala" människor.

Skrattar så jag får ont i magen. När man lägger ut allt såhär så förstår man hur SKEVA deras hjärnor är. (Fel att skratta men det är så komiskt och sjukt).
Citera
2024-06-16, 13:13
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Men det är ju ganska vanligt att gäddorna vill att barnen ska åka buss i två timmar utan trosor men med kort kjol och liknande. De har en allvarlig nedsättning kring omtanke om barn. Det är annars något som vuxna ofta kan ha även med andras barn eller barn som de inte känner. En del skulle bekymra sig att en helt fullt påklädd ska vara ute och resa och förmanar dem noga att inte prata med dem de inte känner, inte följa med någonstans för att titta på hundvalpar eller whatever och inte ta emot godis och pengar för de som gör så är inte snälla.

Men gäddorna, åk buss utan trosor i kort kjol så möter jag upp utanför min port där jag bor ...
Ja det är helt sanslöst.
Att dom tänder på barn gör dom säkert oavsett men hela bilden att ungen ska följa alla deras instruktioner, sätta sig på bussen och åka flera mil för att få gubbkuk på nåder är så verklighetsfrånvarande så det finns inte.
Lockar inte ens med pengar, cigg, sprit, ingenting.
Gravt porrskadade måste dom vara.

Aggressiv blir fanskapet 428 också och ska drämma igen dörren på Sara...
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-06-16 kl. 13:23.
Citera
2024-06-16, 13:32
Medlem
RadioRunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi
11 år på kik… Har husbil och verkar vara ”erfaren” på sättet han skriver. Nej. Peddo blir man inte bara sådär. Håller inte med dig på den punkten.

varför hakar du dig på 11 år? om du gör ett konto och är inne idag och sedan om 11 år betyder det ingenting mer än att du skapade ett konto för 11 år sedan inte att du varit aktiv i 11 år?
Citera
2024-06-16, 13:41
Medlem
#428 Har faktiskt kvar allt på nätet, efter en uthängning så är det standard att gäddan tar bort det som går att ta bort. LinkedIn är det 1a som släcks ner. En tanke är att #428 är inlagd, inga kommentarer på Mölndals roddklubb facebook. Är #428 en hårding som skiter i att han är en offentlig rumpslickare! Så många frågor.
Citera
2024-06-16, 14:04
Medlem
Lyssna nyss på samtalet från 424.. vilket ovärdigt avslut på livet ändå.. allt man byggt upp raseras på två min.. försvarar inte gubben men det kan svänga fort i gäddornas värld.. ena sekunden är allt fantastiskt med vänner och familj.. Nästa sekund vill du ta ditt liv på grund av skammen..
Citera
2024-06-16, 14:31
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Lyssna nyss på samtalet från 424.. vilket ovärdigt avslut på livet ändå.. allt man byggt upp raseras på två min.. försvarar inte gubben men det kan svänga fort i gäddornas värld.. ena sekunden är allt fantastiskt med vänner och familj.. Nästa sekund vill du ta ditt liv på grund av skammen..
När det gäller äldre gäddor är det säkert en enorm generationskrock för dom.
På deras tid fick snuskgubbar vara snuskgubbar så länge man inte fysiskt gick över gränsen.
"Håll dig borta från den där gubben" var allt som hände som reaktion till deras jävla beteende.
Om folk visste hur många kåta gubbar som cirkulerade förr.
I chattforum, telefonlinjer, webbkameror när det etablerades, dom var överallt och konsekvenserna var noll.
Citera
2024-06-16, 14:41
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
När det gäller äldre gäddor är det säkert en enorm generationskrock för dom.
På deras tid fick snuskgubbar vara snuskgubbar så länge man inte fysiskt gick över gränsen.
"Håll dig borta från den där gubben" var allt som hände som reaktion till deras jävla beteende.
Om folk visste hur många kåta gubbar som cirkulerade förr.
I chattforum, telefonlinjer, webbkameror när det etablerades, dom var överallt och konsekvenserna var noll.

Ja, men lite så. Jag tror att typ alla mina kompisar råkade ut för buskrunkare när vi var små. Både tjejer och killar. Blottare/fula gubbar som stod halvt undanskymda och drog i kuken. Har hänt båda mina syskon också. Det är några år mellan oss så det var inte samma fula gubbe och det var i ett lugnt och städat område. Klart att vuxenvärlden fattade att det inte var kul, men det var lite mer "Akta er för honom, en del gubbar gör så."

På Dumpen är det #404 som upprätthåller den gamla traditionen. Buskrunkaren i Uppsala som än så länge är oidentifierad tror jag?

Många gubbar tror nog att de kan visa kuken på nätet lite hursomhelst utan att det ska bli några konsekvenser. Lite som när de ringde och flåsade på Heta linjen.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-06-16 kl. 14:47.
Citera
2024-06-16, 15:29
Avstängd
Storanglarens avatar
#428 har ett antal Instagramkonton som han lagt upp bilder på.

Finns säkert fler men dessa fick man upp vid en snabb sökning.
Citera
2024-06-16, 15:36
Medlem
i-go-arounds avatar
Det finns många telefonsamtal med gäddor utlagda i Grävgruppen på Telegram, nu senast 12 minuter med #427. Så ni som eftersöker "extramaterial" missar nåt om ni ännu inte hittat dit.
#427 skyllde på att han hade en dålig dag med fortkörningsböter och bråk med "tjejen"...
Vanlig inkörsport till barnvåldtäkter. Nåt att tänka på nästa gång ni bråkar med tjejen eller kör för fort!
Citera
2024-06-16, 15:37
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
#428 har ett antal Instagramkonton som han lagt upp bilder på.

Finns säkert fler men dessa fick man upp vid en snabb sökning.
Ett unikt efternamn, inga problem att googla honom.
Citera
2024-06-16, 15:43
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, men lite så. Jag tror att typ alla mina kompisar råkade ut för buskrunkare när vi var små. Både tjejer och killar. Blottare/fula gubbar som stod halvt undanskymda och drog i kuken. Har hänt båda mina syskon också. Det är några år mellan oss så det var inte samma fula gubbe och det var i ett lugnt och städat område. Klart att vuxenvärlden fattade att det inte var kul, men det var lite mer "Akta er för honom, en del gubbar gör så."

På Dumpen är det #404 som upprätthåller den gamla traditionen. Buskrunkaren i Uppsala som än så länge är oidentifierad tror jag?

Många gubbar tror nog att de kan visa kuken på nätet lite hursomhelst utan att det ska bli några konsekvenser. Lite som när de ringde och flåsade på Heta linjen.

Ja, hur kan det komma sig att 404 flyger under radarn?

Inte ett endaste blipp.

Var denne busksmygare bara på tillfälligt besök?

Gäddorna förefaller hur som helst snabba att anamma ny teknik. Snap, Kik och diverse "appar" som man själv har noll gubb-koll på kan de som ett rinnande vatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in