Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-27, 21:22
  #40585
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är väl uppenbart.
Vilka är det?
Citera
2024-06-27, 21:24
  #40586
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag har inte påstått att Jocke har gjort något på grund av hämnd så kan inte svara på din fråga.

Så du menar att Kräftan är ett offer och det är synd om snubben?

Tänk att allt bottnar sig i att anklagelser om barnmisshandel och andra snuskiga saker kom ur den här stackars killens mun.
Som sen visade sig vara lögn. Är det ett friskt beteende? Han har själv sagt att han varit vittne till våldet mot sitt barn och sen är det också en lögn. Är det en sund förälder tycker du som använder sitt barn på det sättet?
En jävla käftsmäll och tvångsvård skulle passa.
Hade jag varit andra föräldern till barnet så hade jag polisanmält och gjort orosanmälningar tills ögonen blödde, om jag fick veta att äcklet suttit offentligt och sagt att hans tjej säger att han är tänd på barnet och har utnyttjat barnet och det visar sig att han suttit och ljugit ihop det.
Fy fan vad äckligt!

Ser det inte som att Kräftan blivit karaktärsdödad, utan mer att hans snuskiga och sjuka riktiga jag visat sig, och hur pass långt han är kapabel till att gå för att smutskasta vem som helst med falska anklagelser och använder sig gärna av barnet för att manipulera folk.
Olämplig förälder i mina ögon.

Så som svar på din fråga så anser inte jag att olämpliga föräldrar ska ha barn och det värsta i den här cirkusen är inte en uppmaning till att orosanmäla, utan att föräldrarna som är ytterst ansvariga för att se till att barnet vistas i en sund och trygg miljö, är de som medvetet försatt sitt egna barn i en osund miljö med vidriga lögner och äckliga falska anklagelser.
Härvan är komplext!

Chrippa har råkat illa ut på ett sätt, liksom andra också har gjort det.
Trots att de själva har startat sin typ av problem.

Hur svårt är det?
Citera
2024-06-27, 21:28
  #40587
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är det som kallas agenda.
Det viktigaste är att Jocke åker dit så att den du citerar kan få känna glädje över det. Det skriver jag för att personen själv har skrivit på ett sådant sätt när jag frågade.
Personen som du fegt nog inte vågar nämna är jag.

Jag har varit ytterst tydlig med vad jag menar.

Har du inte förmågan att minnas vad som är förklarat tror jag inte att du ens klarade lågstadiet.
Citera
2024-06-27, 21:37
  #40588
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Dom flesta har väl sätt Crippa hög, vi har hört han har kallat Julia för fitta inför barnet, vi har sett bilder när han tar spruta i röven framför barnet.
Sen är man väl inte ett geni till pappa när man begår brott som kan riskerar fängelse.

Men om han nu har lugnat ner sig och bygger upp ett stabilt liv för barnet så är det ju jättebra.

Tycker du är ganska sjuk som stöttar ett sånt beteende.
Hur lyckas du misstolka pallal, micro och övriga meningsmotståndare så katastrofalt som du gör?

Det är en konst i sig.
Citera
2024-06-27, 21:46
  #40589
Medlem
vichy6s avatar
Är väl inte jättesvårt att se relationen Jocke-Chrippa?

Det sårade barnet bygger upp en helt onaturlig relation, som i detta fall utspelar sig på nätet.

Att situationen med att vilja ta brorsans barn ifrån denne med hjälp av följare? SICK

Ingen diskussion på den!
Citera
2024-06-27, 23:03
  #40590
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Är väl inte jättesvårt att se relationen Jocke-Chrippa?

Det sårade barnet bygger upp en helt onaturlig relation, som i detta fall utspelar sig på nätet.

Att situationen med att vilja ta brorsans barn ifrån denne med hjälp av följare? SICK

Ingen diskussion på den!

Det finns en hel del kringliggande saker som den här herr Kräfta har påstått och ljugit om rörande barnet som absolut väcker en oro.
Jag säger inte att det är rätt att uppmana, men se till hela cirkusen och hur barnet blivit utnyttjad som vapen av föräldrarna.

Enligt mitt tycke, så borde inte barnet vara i närheten av de där föräldrarna överhuvudtaget så som de har behandlat henne.
Tänk sen när hon är lite äldre och ser sin pappa sitt i en video som han aktivt vela sprida offentligt , och hör han säga att han har bevittnat när hon blivit misshandlad, och att pappans tjej anklagade honom för att ha utnyttjat sitt barn och att han tänder på henne.
Sen erkänner han i en annan video att allt var lögn för att han inte ville se dålig ut. Och morsan som också ljuger om att barnet skulle ha blivit utsatt.
En snuskgubbe som hittar på en massa äckliga saker som visar sig vara lögn. Och en morsa som sen skyller på att det var barnet som sa det där om misshandel.
Vad fan är det för sunkiga föräldrar?
Jag tycker synd om det här barnet som är tvungen att växa upp med dessa vidriga lögnare till föräldrar, och ha dem som ska guida henne rätt i livet och ge rätt förutsättningar.
Fy fan!
Citera
2024-06-27, 23:15
  #40591
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Nej, det säger jag inte.
Hitta inte på saker har jag påtalat flertal gånger.
Kräftan är ansvarig för sin deklaration, ingen annan.
Han kan gå och fixa ett par läkarintyg så kan han ansöka om en god man sen, det hade passat bra.

Vet inget om den inspelningen, så kan tyvärr inte ge dig svar.
Vad säger du då?
Du säger ju att Chrippa undanhåller inkomster i deklarationerna, men det är ju Jocke som har gjort dom.
Men Jocke har inget eget ansvar för att han skattefuskat åt Chrippa eftersom Chrippa som du tror är mentalt handikappad inte har ansökt om hjälp via Skatteverket.

Jocke kan ha sagt till Chrille att han och Skatteverket haft samtal och bestämt att Jocke skulle hjälpa honom. Jocke lyckades ju få Chrille att tro att Lillen inte fick vara me Linnea för socialtjänsten, att polisen skulle ta han i december och massa mer.
Citera
2024-06-27, 23:16
  #40592
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Sillisar har varit on trend since 2000. Det är naturligt att inte undanhålla det eftersom det kanske inte kommer gå å dölja.

Bbl däremot är ute, men vill någon ändra på sina bröst eller ha ett onaturligt stort arsle hoppas jag att det beror på annat än rådande trender.

Det du säger i samma mening är att Joakim inte är nöjd med Jonnas rynkor, Jonnas läppar, Jonnas bröst, Jonnas mage, Jonnas rumpa, Jonnas lösa hud, Jonnas mage, Jonnas midja och Jonnas fettmängd.

Kvinnor har rösträtt nuförtiden. Dom beslutar själva och operationen kommer inte att dras av på något företag så du behöver inte oroa dig för att dina skattepengar går till nya bröst.

Inte Linnéas iallefall.

Oj, det där var känsligt. Hade jag skrivit till Chrippa hade jag kunnat förstå att det blev mothugg direkt. Men nu skrev jag ju till dig så chilla lite.

Jag går på Goldenties ord på att Chrippa är ett riktigt as mot Linnéa och då antar jag att han inte är nöjd med henne utan vill visa upp en pokal.
Citera
2024-06-27, 23:20
  #40593
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är helt ointressant vad du har för relation med din kusin.
Jag har inte sett barnen uttala sig någonstans utan det är enbart vuxna som försöker föra deras talan.
C saknade helt säkert sin pappa 1000 ggr mer än hon saknade någon kusin när hon inte fick vara med honom, men det sket en viss typ i och försökte permanenta det genom att få henne LVU:ad för att hennes pappa var "olydig".
Det har aldrig handlat om barnet det här.
Inte bara det, Jocke ville få Lillen att tro att hennes pappa inte ville ha henne. Han har försökt få Sverige att tro att han valde Linnea framför Lillen.
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Fast det är väl i den mening att han känt sig försummad och förskjuten av familjen sedan liten, och att det byggt upp en ilska inombords sedan dess och en oförståelse varför han av alla barnen blev behandlad på det sättet?

Eller menar du på något annat?
Och därför ska Jocke hämnas på Lillen?
Jag håller med Jonna.
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det spelar ingen större roll varför man har utvecklat avundsjuka och hämndbegär, det är vad dessa känslor är beredd att göra som är det primära.

Det finns inga ursäkter för varför vissa utvecklar vissa beteenden, endast en förklaring.
bra skrivet
__________________
Senast redigerad av Pallal 2024-06-27 kl. 23:25.
Citera
2024-06-27, 23:30
  #40594
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Inte bara det, Jocke ville få Lillen att tro att hennes pappa inte ville ha henne. Han har försökt få Sverige att tro att han valde Linnea framför Lillen.
Och därför ska Jocke hämnas på Lillen?
Jag håller med Jonna.
bra skrivet

Har Chrippa gjort något fel, enligt dig?
Citera
2024-06-27, 23:34
  #40595
Medlem
Kirurgen blev sjukt imponerad när Skabbe beskrev hur han vill att Skabbelinas kropp ska bli - röven måste vara större än pattarna:
https://gofile.io/d/OItvGs

Mirror:
https://pixeldrain.com/u/1WjXxdhE
__________________
Senast redigerad av banal 2024-06-27 kl. 23:43.
Citera
2024-06-27, 23:44
  #40596
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Eftersom jag skrev personen som du citerade var jag väl tydlig med att det var dig jag menade.
Men det du applicerar på mig är skevt och talar mest för att du inte kan ta in text utifrån vad det är.

Du hittar på olika saker kring oss skribenter.

Ge dig!
__________________
Senast redigerad av Colorgreenandpink 2024-06-28 kl. 00:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in