2024-07-04, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
#438. Skulle inte förvåna mig om konstnären finns med i någon sorts pedofilnätverk.

Det tror jag med. Han är så bekväm att prata sex med barnet, följer fint och stressar inte barnet utan får henne att känna sig bekväm. Han sa att han älskar henne. Det här är inte första gången.
Citera
2024-07-04, 14:00
Medlem
Restaurangens facebooksida verkar fortfarande fungera...
Citera
2024-07-04, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Dumpen sökte kinesisk tolk på Facebook igår kväll

Säkert?

Alltså läser nu att hon och gäddan har en restaurang med några anställda. Ett handelsbolag då eller vad?

Undrar om han ännu tänkt så långt att det kan bli otroligt svårt att få den att gå runt nu med de rykten som går kring honom?
Citera
2024-07-04, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Han verkar ju ha barn och barnbarn tillsammans med hustrun och hon verkar både arbeta på ICA och i restaurangen. Hon lär alltså ha bott i Sverige i minst 25 år och behärskar inte svenska? Har de aldrig pratat annat än engelska med varandra? Mycket märkligt och framför allt opedagogiskt, men han kanske gillar att hon inte kan förstå vad som pågår

Nu ett tag efter att ha sett konfrontationen tycker jag det känns som att det var en lögn han kom med snabbt för att han tänkte att då tar de inte kontakt med henne. Barn och barnbarn och allt, nej jag tror inte längre att han flyr till Asien. Men det blir tungt nu.
Citera
2024-07-04, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det tror jag med. Han är så bekväm att prata sex med barnet, följer fint och stressar inte barnet utan får henne att känna sig bekväm. Han sa att han älskar henne. Det här är inte första gången.

Professionell pedofil uti fingerspetsarna. Det finns säkerligen mycket oupptäckt hos honom. Om han nu dessutom har en fru som knappt förstår svenska så har fältet varit vidöppet.
Citera
2024-07-04, 14:07
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Exakt det kan man kalla nersläkt!

Jag får inte upp sidan alls längre
Citera
2024-07-04, 14:10
Medlem
Ser att folk skriver i "NYA anslagstavlan Tranås med omnejd" på FB. Dessa kommentarer har huvudpersonen ingen kontroll över iaf.
Citera
2024-07-04, 14:12
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Vem är fiskaren av gädda #438?

Så där pratar inte 14-åringar.

”Det är något visst med äldre män, har alltid känt mig attraherad av äldre”.

”Växa i min mun”.

”Jag är diskret”.

”Få kuk av magistern”.

”När man ses har man så klart inte ett manus man följer”.

”Ser fram emot att skapa minnen med dig”.

”Hade en i min närhet som jag var tänd på”.

Ord och formuleringar som 14-åringar i dag absolut inte använder. Små men avslöjande detaljer.

Inget nytt. De är ju inte utbildade dessa fiskare. Sett i USA organisationer som samarbetar med polisen är det höga krav på utbildning att de som låtsas verkligen ska kunna fattas som ett barn/tonåring. Dvs pedagogisk eller att de är utbildade psykologer som jobbat mycket med barn. Sedan som sker med Dumpen får heller aldrig fiskaren vara den som raggar först, nämner sex först osv.

Just för att undvika som bildläraren påstår att han blev triggad/styrd. Han säger ju dock mycket annat om det här att han fantiserat om det så tror ju inte han kan skylla på att han trodde det var ett "rollspel" och han visste hela tiden att det var en vuxen han chattade med.
Citera
2024-07-04, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Professionell pedofil uti fingerspetsarna. Det finns säkerligen mycket oupptäckt hos honom. Om han nu dessutom har en fru som knappt förstår svenska så har fältet varit vidöppet.

Ja det tycker jag med. Och hans lugn när han blir konfronterad är för att han är gammal i gamet. Han har många kompisar som är likadana och de har diskuterat många gånger vad som sker vid en konfrontation.

Det är med att hon inte kan svenska. Om hon sitter i kassan på ICA så behöver hon inte så mycket svenska. Hej och tack så mycket typ. Och på restaurangen så pratar hon kinesiska med personalen.

Undrar hur de som jobbar där är anställda?
Citera
2024-07-04, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Vem är fiskaren av gädda #438?

Så där pratar inte 14-åringar.

”Det är något visst med äldre män, har alltid känt mig attraherad av äldre”.

”Växa i min mun”.

”Jag är diskret”.

”Få kuk av magistern”.

”När man ses har man så klart inte ett manus man följer”.

”Ser fram emot att skapa minnen med dig”.

”Hade en i min närhet som jag var tänd på”.

Ord och formuleringar som 14-åringar i dag absolut inte använder. Små men avslöjande detaljer.

Hon har ju haft sex med andra äldre män säger hon. Barn som har sex med äldre män lär sig väl av deras språk? "Visst älskar du att suga?" "Du känner den växa i din mun din lilla slyna". Jag menar, en hel del av de som har sex med barn låter ju inte som fröken på förskolan direkt.

Det finns ju gott om exempel på det i chattarna på Dumpen. "Du är min lilla hora" "Är du kåt slynan?"
Citera
2024-07-04, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Ingen som tänker nämna hans Flashback-dase? Ganska smal, men betydligt över genomsnittet i längd: https://dumpen.se/wp-content/uploads...6/IMG_1018.png
Nu jämför du med dig själv. Vi andra tittar förfärat på det som skulle vara mannens stolthet och undrar -hur står frun ut med något så omanligt?
Citera
2024-07-04, 14:49
Medlem
Mentideros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gemini_
Ser att folk skriver i "NYA anslagstavlan Tranås med omnejd" på FB. Dessa kommentarer har huvudpersonen ingen kontroll över iaf.

Onödigt och ynkligt att fortsätta sparka på en som redan ligger ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in