Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-07, 18:22
  #85
Medlem
hetofestligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
är det här ännu en tråd där vi ska prata om "feminister" ungefär som aliens?

det är ju nåt slags hitte-på på flashback "såna är dom, feministerna" men ingen vet ens vilka ni snackar om med era grova generaliseringar.

hälften av tiden pratar ni om youtube-fenomen och amerikaner och vem vet allt. någon svensk koppling tycks inte finnas. finns väl inte ens ett feministiskt parti längre.

så länge ni inte är konkreta med vad och vilka ni menar så är det helt meningslöst att prata om feminister och feminism.

Säg att du är en alien utan att säga att du är en alien
Citera
2024-07-07, 18:34
  #86
Avslutat konto
MGTOW är väl den grupp av män som helt enkelt gett upp på att jaga efter kvinnor. Så varför hatar feminister dom? Jo för att i feministernas världsbild så ska kvinnorna avgudas. Mannen är underställd kvinnan. Mannens enda syfte i livet är att tillfredsställa kvinnan som valt honom

Så när man träffar någon som helt enkelt spräcker denna världsbild börjar man bete sig som en rabiat babian. Detta sker hos alla extremistgrupper

Denna självdrivande polarisering växer sig i exponentiell fart och nu när AI och avancerad robotik möjliggör att du kan skräddarsy din egen partner så kommer nog barnafödseln droppa till 0

Gigachad kommer ju bara kunna knulla så mycket och kvinnor under top 20 procentilen kommer få söka sig till impregneringscentrum eller förbli barnlösa
Citera
2024-07-07, 18:49
  #87
Bannlyst
Feminister hatar väl typ alla män, utan att inse att utan männen skulle deras ideologi falla
Citera
2024-07-07, 18:59
  #88
Avslutat konto
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Du kommer uppenbarligen inte svälta ihjäl eller dö av syrebrist utan kvinnor så vad det innebär att "klara sig utan kvinnor" är fritt fram att tolka hur man vill. Ett samhälle där en stor andel människor lever ensamma och barnlösa är uppenbarligen inte ett bra samhälle.

Av den anledningen ska samhället saneras från feminism.
Citera
2024-07-07, 19:03
  #89
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Feminister är för en stark stat med strikta regler, och faller lite åt det kommunistiska hållet. Own alone männen är emot en stark stat med strikta regler, och faller mer åt det libertarianska hållet. Ideologiskt är de dödsfiender, så det är nog inte konstigt att de ogillar varandra.
Citera
2024-07-07, 19:27
  #90
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Märkligt, förutom att du som andra i din "manosfär" inte kan definitionen av feminist, så är det en gigantisk projicering du utför här! Det är er lilla obehagliga grupp av gnälliga, socialt och samhälleligt inkompetenta män som försöker skylla er egen ofräscha världsbild och oförmåga att producera på en utomstående faktor, i det här fallet en helt påhittad generaliserad gruppering.

Det vore oerhört roande om det inte var så fruktansvärt patetiskt.

Ja, vad är en feminist?
Citera
2024-07-07, 19:31
  #91
Medlem
Blaskas avatar
Fan vad mycket incels det finns på forumet nuförtiden. Sluta skapa och sprida hat. Sluta splittras. Låt inte den riktiga fienden vinna!
Citera
2024-07-07, 19:50
  #92
Medlem
Kanske för de "gått sin väg" men diskuterar kvinnorna hela tiden 😃
Citera
2024-07-07, 19:51
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scratty
Spännande att en organisation som hävdar att dom söker jämställdhet inte verkar ha det minsta empati för dessa "oaptitligta män" då!

Men snälla...hade du själv varit positivt inställd till någon som vill ta från dig och alla som är som du rösträtt?

Det finns liksom en gräns.

"Din rätt att slå ett slag i luften upphör där min näsa börjar." är ett relevant citat i sammanhanget.
Citera
2024-07-07, 19:55
  #94
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetopia
Men snälla...hade du själv varit positivt inställd till någon som vill ta från dig och alla som är som du rösträtt?

Det finns liksom en gräns.

"Din rätt att slå ett slag i luften upphör där min näsa börjar." är ett relevant citat i sammanhanget.


Om jag hade vart en smart kvinna så hade jag nog det, iom att 95% av de andra hönsen är totalt clueless.. importera 100k babbar per år så svenska barn blir groomade, våldtagna, rånade, förnedrade och vad vill svenska kvinnor, importera fler babbar.. totalt odugliga och illojala hela tiden när det gäller samhällsfrågor och annat
__________________
Senast redigerad av ES-trader 2024-07-07 kl. 19:58.
Citera
2024-07-07, 20:03
  #95
Avslutat konto
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetopia
Men snälla...hade du själv varit positivt inställd till någon som vill ta från dig och alla som är som du rösträtt?

Det finns liksom en gräns.

"Din rätt att slå ett slag i luften upphör där min näsa börjar." är ett relevant citat i sammanhanget.

Om jag insåg att min grupps rösträtt föranledde civilisationens förfall hade jag definitivt velat att den upphörde att gälla.
Citera
2024-07-07, 20:20
  #96
Medlem
Feminister hyllar kvinnor som är självständiga och ensamma som klarar sig utan män. Men när män är självständiga och är ensamma utan kvinnor, då tillhör de bottenskrapet. Märkligt.

Men jag tror feminister är så uppblåsta av sitt eget ego och sin världsbild, så alla som inte passar den deras agenda tycker de kan dra åt helvete. Sen om en muslimsk man förtrycker sin kvinna, ja då tittar feminister åt andra hållet.

Feminister är en form av vänsterblivna som hatar starka grupper:
- Vita män (gäller till och med småpojkar)
- Rika (om de är män)

Men de kritiserar aldrig någon från svaga grupper, oavsett hur de beter sig eller om de till och med gör något kriminellt:
- svarta kvinnor och män
- invandrare, flyktingar
- kvinnor och andra feminister
- fattiga (endast färgade, kvinnor, utlänningar gäller här)
- religiösa, exempelvis islamister (gäller ej kristna)
- Homosexuella, trans osv

Så på ett sätt är de hycklare. Men samtidigt är de också väldigt konsekventa. De hyllar allt som de svaga grupperna gör. En invandrare kan göra något som borde vara helt självklart, exempelvis betalar för sig på bussen och det skulle kunna bli en Aftonbladet-artikel med hyllningar.

Feministerna är för jämställdhet säger dem, men att hjälpa vita pojkar som har de tufft i skolan har de spenderar exakt 0 minuter på. De vill inte hjälpa någon från en stark grupp, trots att individen i sig kan vara svag.

Så MGTOW är ju oftast vita (priviligierade män), som dessutom gjort ett ställningstagande mot kvinnor. Ja, det räcker för att feminister ska hata dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in