2024-07-25, 22:04
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Gäddorna har fått upp mina ögon för en hittills okänd åkomma, nämligen omvänd Dysmorfofobi, dvs att man på ett sjukligt sätt tror att man är snyggare än vad man egentligen är. Men nog sjutton har de av damer de chattat med säkert fått läsa att de ser sunkiga ut, dock så vägrar de ta till sig det, då störningen är så djup. Håller dock med om att det vore kul att läsa reaktionen!

Tack för lite kul info så här på kvällen =) Då finns det tydligen ett etablerat namn för detta beteende.

Ska väl inte sticka under stol med att jag också periodvis lider av omvänd Dysmorfofobi. Den infinner sig efter jag har tömt 10 st stora stark.
Citera
2024-07-25, 22:19
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Tror faktiskt att det är sådan brist på farliga gäddor att de i desperation drog upp denne herre ur frysboxen. Finns ju liksom ingen annan orsak till Dumpens beteende, de hade kunnat ringa hans personal istället.

Brist på gäddor är det ju knappast. Då hade de nog publicerat nya med längre mellanrum. Nu har vi fått nästan en om dagen hela veckan. Som jag påpekat förut lär detta vara en extremt lönsam bransch. Utbudet av gäddor kommer aldrig att sina. Det finns liksom ingenting som talar för att män därute som söker barn i sexuellt syfte är öppna för att dra lärdom av dessa publiceringar. När det sjuka begäret tar över så riskerar männen gång på gång allt de har. Det kommer inte ta slut förrän myndigheterna sätter stopp för Dumpen.
Citera
2024-07-25, 22:33
Medlem
Ubskylds avatar
Hallå? Ny gädda.
https://dumpen.se/2024/07/25/maraton/
Citera
2024-07-25, 22:55
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Gäddorna har fått upp mina ögon för en hittills okänd åkomma, nämligen omvänd Dysmorfofobi, dvs att man på ett sjukligt sätt tror att man är snyggare än vad man egentligen är. Men nog sjutton har de av damer de chattat med säkert fått läsa att de ser sunkiga ut, dock så vägrar de ta till sig det, då störningen är så djup. Håller dock med om att det vore kul att läsa reaktionen!

Visst är det märkligt? Fiskarna överöser gäddorna med uppenbart falska lovord men ändå köper gäddorna det utan att blinka. Att en smällfet gubbe med knölig ostbågekuk som stirrögd och bortkommen tar en selfie och skickar till ett påstått barn och får svaret "wow, så fucking snygg!" och på fullaste allvar inte ens överväger möjligheten att det är något lurt med en sådan inbjudande "flicka" han aldrig träffat, det är komik det.

Men även när de anar oråd så bestämmer de ändå träff med de påstådda barnet, så det verkar ju inte spela någon roll. Många gäddor har ju upprepande nämnt Dumpen och hur oroliga de är, så de måste även känna till Dumpens arbete och tillvägagångssätt. Ändå trillar de dit en efter en. 500 gäddor är vi uppe i snart. Något fel i huvudet har de uppenbarligen, förutom dragningen till barn dvs.
Citera
2024-07-25, 23:06
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
Hallå? Ny gädda.

När försvaren krackelerar och gäddan äntligen börjar bli i kontakt har P svårt med lyssnandet konst, ilskestyrd. Och så blir det sammanbrott i kommunikationen. Synd på en annars saklig och bra konfrontation. Önskar någon kunde coacha honom till att andas och kliva ett steg bakåt i dessa lägen, S är grym på att pendla mellan saklig skärpa och bekräftande lugn när det behövs.

Gäddan sålde ut sig själv rätt friskt i chatten, lär identifieras snabbt. Igen en som verkar ha bra liv som nu grovt äventyras. Oförklarligt.
Citera
2024-07-25, 23:08
Medlem
BarryHatters avatar
Ytterligare ett exempel i raden på när Patrik förstör vid en konfrontation. Jag har inte retat mig särskilt mycket på det tidigare, men denna gång var konfrontationen så lång och gäddan (till slut) relativt samarbetsvillig så det blev väldigt uppenbart. Efter en hoper förnekanden och lögner så kommer gäddan till slut till sans och börjar öppna sig för att prata, men blir hela tiden avbruten av Patrik som bara blir mer och mer uppjagad och hakar upp sig på ordval och petitesser.

Vad är vitsen med att ställa alla frågor om man ändå inte intresserar sig för svaren och mest vill bomba på och skrämmas med oneliners, retoriska frågor och visitkort? Det kanske är inbillning men jag tyckte Sara såg rätt så irriterad ut hon också; kameran sveper över hennes ansikte under de sista sekunderna när Gäddan slöt sig och lämnade.
Citera
2024-07-25, 23:09
Medlem
Citat:

Haha, omvänd dysmorfofobi är oftast bi-effekter av narcissism eller histrionisk personlighetsstörning. Om den histrioniska störningen på Wikipedia: "I övrigt liknar störningen sexuell narcissism, och personerna värderar ofta sin egen sexighet mycket högt."

https://sv.wikipedia.org/wiki/Histri...sst%C3%B6rning
Citera
2024-07-25, 23:15
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha! Man tackar ännu en gång Dumpen för den magiska avslutningen på kvällen. Jag anar att vi har ett nytt meme här i tråden med detta glada lilla missfoster. Lär inte dröja många timmar idag innan någon nappar på att ha det där guldmongoloida trynet som avatar. Påminner ju rejält om den där mongosnuten som åker båt i ett par av Bond-filmerna. Pepper?

https://dumpen.se/wp-content/uploads...7/IMG_3733.png

Möjligen nån annan seriefigur också som jag inte minns namnet på.

https://static.wikia.nocookie.net/mi...20141024014045

Och man kan bara älska sättet han säger ovidkommande saker på. "Jag spelar Boccia och håller på med gym". Inget med saken att göra men Patrik tolkar det som att han försöker dra CP-kortet för att vinna sympatier.

Ja, jävlar. Jag hade betalat rätt bra ändå för att få se Mats-Elvis ta för sig och göra precis vad han vill med Diana Baban.

Dessutom fyller han 60 nu på fredag och ger sig själv en alldeles förträfflig jubileumspresent.

Skaffade han som avatar direkt när jag såg hans sexiga bilder på Dumpen igår.
Han ser vansinnigt rolig ut och är kusligt lik Benito Mussolini som någon skrev här.

Stämmer det att han är.ett retard som många skriver eller är det överdrift som i vanlig ordning?
Citera
2024-07-25, 23:16
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
Hallå? Ny gädda.

Fy fan, kör från Umeå till Kramfors för att träffa en liten tjej, kommer ut från Coop med massageolja till knullet och en påse Gott å Blandat som plåster på såren. Har fräckheten att vara aggressiv dessutom. Man skulle vilja krossa flinet på det lilla svinet.
Citera
2024-07-25, 23:18
Medlem
SithMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
När försvaren krackelerar och gäddan äntligen börjar bli i kontakt har P svårt med lyssnandet konst, ilskestyrd. Och så blir det sammanbrott i kommunikationen. Synd på en annars saklig och bra konfrontation. Önskar någon kunde coacha honom till att andas och kliva ett steg bakåt i dessa lägen, S är grym på att pendla mellan saklig skärpa och bekräftande lugn när det behövs.

Gäddan sålde ut sig själv rätt friskt i chatten, lär identifieras snabbt. Igen en som verkar ha bra liv som nu grovt äventyras. Oförklarligt.

Dryg och hånflinande gädda med noll koll på Dumpen.

Hade varit intressant att se hans reaktion om P kommit ihåg att upplysa honom om att konfrontationen kommer att publiceras på Dumpen och hur många följare Dumpen har, han var ju på väg men blev avbruten och sedan glömde han att trycka till gäddan med detta.

Kommer oavsett att bli intressant att följa denna dryga gäddas vidare irrfärder.

Edit: Kommer ut med massageolja inför träffen men ska inte göra något.
Senast redigerad av SithMaster 2024-07-25 kl. 23:21.
Citera
2024-07-25, 23:28
Medlem
ScottFrees avatar
Ännu ett smart-ass som dyker upp i arbetskläder. Det tog således två sekunder att få fram var han jobbar, så vi tackar honom för den hjälpen.
Undrar om han hade kommit i arbetskläder om det hade varit en jämnårig kvinna han skulle dejtat? Då hade han nog inte blivit särskilt lyckosam.
Senast redigerad av ScottFree 2024-07-25 kl. 23:33.
Citera
2024-07-25, 23:38
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Jag tycker att han ser ut som Dan Eliasson. Kände ett hopp stiga inom mig när jag först såg bilden och undrade genast var hans händer hade varit.

Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Tänkte precis på Dan Eliasson tidigare idag! #451 ser inte bara ut som Eliasson, frågan är om de bägge inte delar samma intresse! (Sagt som pun mot Eliasson).

Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Fick exakt samma känsla när jag så det köttiga obehagliga fejset. Men Eliasson är antagligen en värre människa än denne pajas.

Det var min första tanke också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in