Citat:
Ursprungligen postat av
Griever
Jävlar, första gången jag läser honom vara såhär transparent med vad som hänt. Herr Matgeek må vara en gris, men den där VDn är fan likadan.
PS. Mitt fel, det var en gammal video, han har inte rakat sig igen.
Trist; såg bättre ut som rakad. Varför laddar han upp gamla videor?
Han skrev det i kommentarerna, han hade glömt att publicera den här gamla videon så "bättre sent än aldrig" typ.
Citat:
Ursprungligen postat av
jymdjaket
Inte glott tror jag, men magkänslan är att han är standard svensk snubbe. Lite dryg, värderar att uppfattas som seriös, lär knappast haft något emot Tegnell eftersom det är oseriöst som vanlig svensk snubbe, läxar upp när det behövs, etc.
Vad har han gjort för att förtjäna det här drevet mer än alla andra vanliga svenska snubbar?
Gissar på att det är några punkter som folk stör sig på. Som att han är en sellout (som de flesta andra youtubers), är oerhört bitsk i kommentarsfältet, att hans matlagningskunskaper är begränsade trots namnet på hans kanal, osv.
Jag tycker om matgeeks content, de rena sponsorvideorna skippar man ju såklart för det är för uppenbart att han bara försöker sälja. Typ som att gå in på elgiganten och höra försäljare försöka sälja in en riktig skitdator som guds gåva till mänskligheten.
Han är prylgalen och det är inget fel med det, han är ganska transparent med det också, att man inte behöver avancerade saker men att det är kul och trevligt att ha.