2024-07-31, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SIXTEN14
Dom har förmodligen släpat henne till fyndplatsen, hon var ju tejpad till händer och fötter ,den är ju utanför vagnarna, syftet var kanske att hon skulle hittas och överleva, dom vidriga asen förstod nog inte vilken skada dom åsamkat E.

Jag tror inte de släpade ut henne. Jag tror att de knuffade ut henne! Dessa ynkliga hatiska tjejer ville väl vara säkra på att hon verkligen dog! Det var högt mellan tågvagnen och backen! Hon måste ha slagit i som bara fan! Fanns ingen möjlighet till att släpa ur någon ur tågvagnen.
Citera
2024-07-31, 12:16
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Inte över huvudet, utan snurrat runt bakhuvudet och fram över munnen. Men hon fick säkert dåligt med luft och bara tejpen måste ha gjort ont mot huden och i håret. Så fruktansvärt!

Usch fy fan, stackars lilla Emilia 💔
Hennes sista timmar måste varit fruktansvärda.
Hjärtat brister för henne.
Citera
2024-07-31, 12:17
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Var har hon skrivit ?

Hon pratade om det på sina TT's
Citera
2024-07-31, 12:18
Medlem
Citat:
Jag tror inte de släpade ut henne. Jag tror att de knuffade ut henne! Dessa ynkliga hatiska tjejer ville väl vara säkra på att hon verkligen dog! Det var högt mellan tågvagnen och backen! Hon måste ha slagit i som bara fan! Fanns ingen möjlighet till att släpa ur någon ur tågvagnen.
Hur vet man att hon dödades inne i tågvagnen? På filmen ser det stundvis ut som gräs under henne
Citera
2024-07-31, 12:19
Medlem
Citat:

Ja. Möjligen, de e så jävla vidrigt så de fattas ord för dessa as.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Hon pratade om det på sina TT's
Jag menar var mgm skrivit efter mordet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Jag har filmen men delar inte här för Emilias släkting finns härinne.
Skicka den gärna
Citera
2024-07-31, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
Vad finns det för belägg att denna TT M*aja är inblandad?
Hon pratar som en Rinkeby WT. Spelar Orten N*word musik.

Verkar påverkad av tabletter. Är ens alla hästar hemma?
Rider hon inte bara på vågen och behöver uppmärksamhet?
Precis den bild jag får av henne. Detta är hennes desperata försök att vara relevant och få lite extra uppmärksamhet på behandlingshemmet. Smutsig WT pundare som leker blatte
Citera
2024-07-31, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxxxl
Skicka den gärna
Går inte att skicka pm till dig. Du är för ny här
Citera
2024-07-31, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master63
Kan det vara så att den här M*j* är anstiftaren ?
En anstiftare är den som förmår en annan person att begå ett brott. Anstiftaren kan dömas till lika strängt straff som gärnings personen.
*=a
Mycket möjligt. Men jag är rädd för att hänger ihop med att Tollarp har haft tre mordfall på mycket kort tid. Alla offren var unga. Det är någon som har anstift detta och jag ser dunkelt samband. E Sjöberg väl skriven där hos sin mor och rest till Landskrona. Ett annat av mordfallen skedde inte heller i Tollarp, även om det har anknytning dit.
Citera
2024-07-31, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ma1964
Mycket möjligt. Men jag är rädd för att hänger ihop med att Tollarp har haft tre mordfall på mycket kort tid. Alla offren var unga. Det är någon som har anstift detta och jag ser dunkelt samband. E Sjöberg väl skriven där hos sin mor och rest till Landskrona. Ett annat av mordfallen skedde inte heller i Tollarp, även om det har anknytning dit.
Tror inte ens att offren och gärningsmännen känner varandra. Varför skulle det hänga ihop?
Citera
2024-07-31, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ma1964

Emilia och hennes mamma hade bott i tollarp knappt 3 veckor bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in