Citat:
Ursprungligen postat av
Sjukassan
Fel information m@*ja är ute. Kanske hon haft förhör bara.
Jag skrev detta tidigare till dig efter vad du skrev till någon annan.
Skulle du vilja vara så snäll och svara?
Vad jag fått höra är att de klädde av henne naken och att hon är i princip tejpad hela kroppen även mun huvud
Jag tror inte det stämmer riktigt, men vad vet jag.
Hur kan hon tagit sig ut ur vagnen? Har hon ålat eller rullat ut?
- Ja det är nog fler som undrar över det.
Jag trodde att ni som är E's familj borde ha fått reda på vad som mördarna erkänt/sagt om vad som skedde den natten. Eller det kanske ni inte får reda på förrän längre fram
(Jag vet inte hur det fungerar med informationen kring mordet och hur mycket t.ex en moster/kusin eller annan släkting hade fått reda på från polisen/advokaterna. Man skulle tro att den enda som skulle få den informationen är hennes mamma. Men som sagt jag vet inte hur det fungerar så om någon vet, berätta gärna)
Det är hemskt att säga, men ja hon måste ha lidigt något fruktansvärt.
Alla tankar som måste cirkulerat runt, smärtan, paniken - hennes sista timmar i Landskrona måste varit skräckfyllda 💔🥹 Stackars Emilia.
M*ja fick video och de som var med i chatten. M*ja sa slå inte henne så mycket...
Hur vet du detta? Känner du någon som också var med i gruppchatten? Och när du skriver M
sa - menar du att hon
skrev det i chatten - eller att hon faktiskt
pratade med dem?
Och ja det är vidrigt och sjukt att hon inte försökte stoppa det.. men det gjorde tydligen ingen av dem som var med i gruppchatten. Vilket i mina ögon gör alla delaktiga på ett eller annat sätt.
Vet någon hur många det var som var med i den gruppen från start?