2024-08-01, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonodling
Efter att ha lyssnat tio gånger så undrar jag om det är Emilia som säger bakom tejpen, ”jag kan inte, ska ni klä av mig naken också? Jag uppfattade det först som att det var någon av de andra som sa att de skulle klä av henne naken.
Ja, det är Emilia som säger det ”ska ni klä av mig naken me?”, vilket verkar ha gett dessa psyktjejer en idé tyvärr, för precis efter E säger det så låter den ena upprymd och säger ”ska vi, ska vi?” Med ett stort leende/flin (syns inte men hörs tydligt).
Detta är inte bara grov misshandel och mord, dom har förnedrat henne på alla sätt och vis.

Dödsångesten hon känt och hur rädd och ledsen hon låter, hade det varit min dotter hade M och R inte levt många timmar efter dom heller, det är en sak som är säker.
Citera
2024-08-01, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Den 4 i chatten vore väldigt intressant att få veta mer om.
Es kusin skrev från början att 4-5 personer varit inblandade.
Även dom som deltagit i chatten räknar då jag som inblandade.
Es mamma namngav Mel@k i den första intervjun (MGMs namn bekräftades)
”Mel@k ville att dotter skulle hjälpa henne med partyt”
Så jo, det var Mel@k som fick henne till Landskrona.
E sa själv åt sin mamma att Mel@k ville att hon skulle komma.

Även fjortispolarna på Tiktok har ju uppgett att Melak var goaren och att syftet var att ge igen för att hon kallat en annan tjej för hora.
Om det är Rafaella som blivit kallad det eller om R och M tagit på sig att fixa E åt en tredje person och skicka film… det kan man bara gissa.

Men skulle faktiskt inte bli så förvånad om detta sväller lite mer. Fler har vetat och möjligen har någon anstiftat.
Citera
2024-08-01, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Ja, det är Emilia som säger det ”ska ni klä av mig naken me?”, vilket verkar ha gett dessa psyktjejer en idé tyvärr, för precis efter E säger det så låter den ena upprymd och säger ”ska vi, ska vi?” Med ett stort leende/flin (syns inte men hörs tydligt).
Detta är inte bara grov misshandel och mord, dom har förnedrat henne på alla sätt och vis.

Dödsångesten hon känt och hur rädd och ledsen hon låter, hade det varit min dotter hade M och R inte levt många timmar efter dom heller, det är en sak som är säker.

Helt enig. Hade jag haft nån slags nära relation till E hade jag nog känt mig tvingad att på något vis ge henne upprättelse.
Jag är ju inte speciellt känslig och har sett många rätt blodiga och brutala klipp, men det här som grafiskt egentligen inte innehåller något hemskt gick jävligt djupt rent mentalt.
Det är verkligen ondska att sadistiskt lura och mörda någon som trodde sig vara bland vänner. Det är ännu värre att dra ut på det, göra nån slags underhållning av det och så vidare.
Man känner fan enormt med E och det är fruktansvärt att hennes liv slutar innan det egentligen ens börjat.
Det är oerhört orättvist och känslan är att det juridiska kopplat till detta närmast blir en ytterligare kränkning, ett hån, från staten mot hennes närstående.

Det Sverige säger är: Ja, det är olagligt. Men det är viktigare för gärningsmännen att vara fria än att ge upprättelse till offren.
Så agerar en stat som i grunden är förkastlig.

Helheten gör ju att man kokar, trots att man inte känner någon inblandad. Jag tycker på riktigt det är försvarligt att skipa rättvisa själv när staten är så enormt tydliga med att man inte har avsikt eller ens intresse att göra det.
Citera
2024-08-01, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Även fjortispolarna på Tiktok har ju uppgett att Melak var goaren och att syftet var att ge igen för att hon kallat en annan tjej för hora.
Om det är Rafaella som blivit kallad det eller om R och M tagit på sig att fixa E åt en tredje person och skicka film… det kan man bara gissa.

Men skulle faktiskt inte bli så förvånad om detta sväller lite mer. Fler har vetat och möjligen har någon anstiftat.

Tänk att de dagen innan stod och dansade och spelade in Tiktoks. Vilket svek, kan inte ens tänka mig hur hon kände när hon insåg vad hennes ”vänner” tänkt göra.
Citera
2024-08-01, 03:33
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Kan inte fatta varför man dokumenterar sina brottsliga handlingar. Så märkligt.

Dom bryr sig inte om sina straff för dom trivs bättre på dom där hemmen än hemma hos sina "familjer". Dom åker gärna tillbaka dit och sitter av tid så länge dom kan och känner sig förmodligen tryggare där också.
Citera
2024-08-01, 04:42
Medlem
[quote=mollan|89050976]Vet någon varför Emilia var placerad

Citat:
Ursprungligen postat av Mojrik
Här är MGM1 / 13-åringens pappas domar:

https://gofile.io/d/BKkDJW

Jag lyckas inte öppna filerna med R:s pappas domar. Någon som kan ladda upp dem via någon annan delningstjänst? 🙏🏻
Citera
2024-08-01, 04:42
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superfreak94
VAD HETER GMS FÖRÄLDRAR? Detta måste outas offentligt, så att dessa får del av skammen.

Inte en chans i helvetet att dom inte är ansvariga till deras barn kriminella beteende, säkert är dessa vidriga horungars föräldrar kriminella själva. Det är på tiden att dessa jävla mördande horungars föräldrar får del av skulden, ni ska uppfostra ungarna, inte svenska staten. Inga fler jävla ursäkter om "svåra omständigheter" det funkar inte längre. Smuts

Citat:
Diego Armando Maradona Eliasson heter Rafaellas pappa. Och förmodligen förövare också. Skulle inte ens förvåna mig om han misstänks för att ha undanröjt bevis.
Vad morsan heter vet jag inte.

Melaks föräldrar?
Den som tillfogat Refaella irreparabela skador såväl fysiskt som psykiskt är Pappan Maradona som döms för, toppen av isberget, misshandel av sin dotter. Sid 4/21
Citat:
"Åklagaren har begärt att Diego Eliasson ska dömas för misshandel enligt 3 kap
5 § brottsbalken.
Åklagaren har angett följande gärningsbeskrivning.
1.1 MISSHANDEL (5000-K331610-23)
Maradona Eliasson har slagit Rafaella Eliasson i huvudet. Det hände den
21 mars 2023 på Enslövsvägen, Halmstad, Halmstads kommun. Rafaella
Eliasson orsakades smärta, rodnad samt pip i örat och yrsel."
https://gofile.io/d/BKkDJW
Citera
2024-08-01, 04:45
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilyhAmmer
Vet någon varför Emilia var placerad
Jag lyckas inte öppna filerna med R:s pappas domar. Någon som kan ladda upp dem via någon annan delningstjänst? 🙏🏻
Prova igen: https://gofile.io/d/BKkDJW
Lås in den äckliga lögnaren, fanskapet, dotter/barn misshandlaren som inte är värd att kallas "pappa" 🤬
Senast redigerad av Taggad 2024-08-01 kl. 04:51.
Citera
2024-08-01, 05:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Prova igen: https://gofile.io/d/BKkDJW
Lås in den äckliga lögnaren, fanskapet, dotter/barn misshandlaren som inte är värd att kallas "pappa" 🤬

Nej, det funkar fortfarande inte, den bara hänger sig. 😖
Citera
2024-08-01, 05:05
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Då ligger inte felet i länken tyvärr.
Citera
2024-08-01, 05:25
Medlem
Prempions avatar
Citat:
Man känner fan enormt med E och det är fruktansvärt att hennes liv slutar innan det egentligen ens börjat.
Det är oerhört orättvist och känslan är att det juridiska kopplat till detta närmast blir en ytterligare kränkning, ett hån, från staten mot hennes närstående.

Det Sverige säger är: Ja, det är olagligt. Men det är viktigare för gärningsmännen att vara fria än att ge upprättelse till offren.
Så agerar en stat som i grunden är förkastlig.

Helheten gör ju att man kokar, trots att man inte känner någon inblandad.

Nä ”man” gör inte det du påstår.

Många i Sveriges nomenklatura försörjer sig på att yrkesmässigt värna om så kallade ”utsatta grupper”. En jurist i Hilda och Ruben som ser på videoklippen ser en framtid med dollartecken framför sig. Räknar med stora arvoden till advokaterna.

Hade detta hänt för 15 år sedan hade bara så kallade ”lågutbildade lantisar” blivit upprörda. Etniska svenskar i villaområdena hade kanske tyckt det var obehagligt. Men inget hände egentligen, det var ju bara en ”svarting” på samhällets botten som dog. Man hade kanske ett barn som pluggade juridik eller till socionom och tänkte att försörjningen var tryggad för dem.

Lite svårare att ha den inställningen idag när man inte längre kan köpa sig fri från våldsbrott genom att köpa villa eller bostadsrätt i ett kritvitt apartheidområde.

Straffen kommer att bli betydligt hårdare när generationen som växte upp med ”släpp fångarna loss det är vår” checkar ut och Generation Villebråd styr. Plus att det blir fler andra och tredje generationens invandrare som helt saknar ”vit skuld” och inte är främmande för straff från förfädernas hemländer som etniska medelklassvenskar idag anser är drakoniska.

Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Dom bryr sig inte om sina straff för dom trivs bättre på dom där hemmen än hemma hos sina "familjer". Dom åker gärna tillbaka dit och sitter av tid så länge dom kan och känner sig förmodligen tryggare där också.

Precis. Det är bara bortskämda ungdomar som tycker det är bättre att vara hos föräldrar än på en institution.

Men lås in unga förövare till de fyller 30. Då har hormonerna minskat så de är inte lika våldsamma.
Senast redigerad av Prempion 2024-08-01 kl. 05:35.
Citera
2024-08-01, 05:26
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Prova att stänga av adblocker alternativt ladda ner filen/klicka play beroende på vad det är som hänger sig. Om inte det heller fungerar så rensa kakorna på sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in