Citat:
Ursprungligen postat av
Somosdoslocos
Ja, det är Emilia som säger det ”ska ni klä av mig naken me?”, vilket verkar ha gett dessa psyktjejer en idé tyvärr, för precis efter E säger det så låter den ena upprymd och säger ”ska vi, ska vi?” Med ett stort leende/flin (syns inte men hörs tydligt).
Detta är inte bara grov misshandel och mord, dom har förnedrat henne på alla sätt och vis.
Dödsångesten hon känt och hur rädd och ledsen hon låter, hade det varit min dotter hade M och R inte levt många timmar efter dom heller, det är en sak som är säker.
Helt enig. Hade jag haft nån slags nära relation till E hade jag nog känt mig tvingad att på något vis ge henne upprättelse.
Jag är ju inte speciellt känslig och har sett många rätt blodiga och brutala klipp, men det här som grafiskt egentligen inte innehåller något hemskt gick jävligt djupt rent mentalt.
Det är verkligen ondska att sadistiskt lura och mörda någon som trodde sig vara bland vänner. Det är ännu värre att dra ut på det, göra nån slags underhållning av det och så vidare.
Man känner fan enormt med E och det är fruktansvärt att hennes liv slutar innan det egentligen ens börjat.
Det är oerhört orättvist och känslan är att det juridiska kopplat till detta närmast blir en ytterligare kränkning, ett hån, från staten mot hennes närstående.
Det Sverige säger är: Ja, det är olagligt. Men det är viktigare för gärningsmännen att vara fria än att ge upprättelse till offren.
Så agerar en stat som i grunden är förkastlig.
Helheten gör ju att man kokar, trots att man inte känner någon inblandad. Jag tycker på riktigt det är försvarligt att skipa rättvisa själv när staten är så enormt tydliga med att man inte har avsikt eller ens intresse att göra det.