Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-01, 23:54
  #1069
Medlem
Det är (oftast) en ensamsport. För autister kanske det passar bättre än att spela fotboll. Den autisten jag kände gillade både tennis och innebandy. Det är svårt att diagnostisera Truls.
Citera
2024-08-01, 23:55
  #1070
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Källa?

https://www.autismforum.se/stod-och-insatser/motorik/
Citera
2024-08-01, 23:56
  #1071
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Absolut men fotboll är inte lika stort i landet.




Jag tror nog de andra fick del av det också men JO är nog den största. Har för mig att SVT visat någon dokumentär om när han är i Kina och folk är som tokiga, själv skulle jag nog inte ens känna igen honom även om jag satt vid samma bord😀

Så här står det på wiki. om JO, ska bli spännande om Truls kan bli den andra😀

Waldner är den förste personen, och hittills den enda, från ett icke-asiatiskt land som har vunnit ett OS-guld i bordtennis.

Gjordes en undersökning på slutet 90-talet i Kina kring vilka som var dom tre mest kända utlänningarna i Kina. J-O kom på andra plats mellan Bill Clinton och Michael Jordan. Kommer inte ihåg vem av dom som var nr 1.
Citera
2024-08-01, 23:56
  #1072
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Petitoo
Det är (oftast) en ensamsport. För autister kanske det passar bättre än att spela fotboll. Den autisten jag kände gillade både tennis och innebandy. Det är svårt att diagnostisera Truls.

Gilla är väl en sak, och att vara bra på det en annan.
Citera
2024-08-01, 23:58
  #1073
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Gilla är väl en sak, och att vara bra på det en annan.

Han var duktig på tennis. Gick all-in efter 30-års åldern. Vi brukade skämta om att han borde satsa... Vad det gäller innebandy kan det ha varit en grej med jobbet.
Citera
2024-08-01, 23:58
  #1074
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petitoo
Det är (oftast) en ensamsport. För autister kanske det passar bättre än att spela fotboll. Den autisten jag kände gillade både tennis och innebandy. Det är svårt att diagnostisera Truls.
Ja, men vill man nå världseliten som autist är det uppenbarligen pingis, skytte eller gång som gäller. Man kan gilla mycket...
Citera
2024-08-02, 00:00
  #1075
Medlem
lyktstolpes avatar
Nu är det nytt dygn och dags att byta blad. Hur tror ni Truls ska agera för att få Brassen ur balans idag?
Citera
2024-08-02, 00:01
  #1076
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Nu är det nytt dygn och dags att byta blad. Hur tror ni Truls ska agera för att få Brassen ur balans idag?

Brassen är extremt monoton och har en upprepande spelstil. Gäller att variera spelet med skruvar och stoppbollar så blir det final.
Citera
2024-08-02, 00:01
  #1077
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calvincandie
Gjordes en undersökning på slutet 90-talet i Kina kring vilka som var dom tre mest kända utlänningarna i Kina. J-O kom på andra plats mellan Bill Clinton och Michael Jordan. Kommer inte ihåg vem av dom som var nr 1.

Var liknande undersökning endel år senare då var han fortfarande topp 3 kända utlänning med Britney Spears och George W Bush
Citera
2024-08-02, 00:05
  #1078
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Nu är det nytt dygn och dags att byta blad. Hur tror ni Truls ska agera för att få Brassen ur balans idag?
De lär visa honom bilder på Truls i förberedande syfte. En så enkel sak som att byta färg på tröjan kan få Brassen ur balans. De målar upp en bild på hur Truls ser ut innan matchen. Snaggar Truls håret och bär en rosa tröja vinner han.
Citera
2024-08-02, 00:08
  #1079
Medlem
Jag har inte kunnat se ett skit eftersom jag inte har kanalerna. Men underbart att Vi svenskar håller på vår Svenska tradition att vara bäst på bordtennis. Per capita har kineserna inte en chans. Inte ens Fan själv. Hoppas han går vinner detta nu. /Stolt Svensk. Bra grabb den här.
Citera
2024-08-02, 00:11
  #1080
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ZXW100
Jag orkar inte med reklamen. Och MAX skiten tar inte emot mitt bankort. Till saken. Heja Sverige!

Var väl förfan ingen reklam mitt i pingismatchen. Den kom när matchen var slut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in