2024-08-04, 22:51
Medlem
Uslingen är live och har redan fått donationer av sina korkade fans.
Citera
2024-08-04, 22:56
Medlem
Inte samma drag i dagens chatt, uslingen är nog besviken, han har bara fått in ett par tusenlappar på 20 minuter, och nästan allt av samma person.
Citera
2024-08-04, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Uslingen är live och har redan fått donationer av sina korkade fans.
Han säger att Chrippa går att läsa som en öppen bok…. Men han ”råkade” trycka på cancel istället för OK när hans video skulle ut, och wips så är det en tiggar-live sändning ikväll igen.
Citera
2024-08-04, 23:02
Medlem
Vem såg det komma att Raskens kuklängdsutmaning mot Crippa skulle sluta med att alla kan se Raskens fru bli grovt pullad o knullad bakifrån? Finns det video på när Rask kommer i munnen på sin fru?
Citera
2024-08-04, 23:03
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Inte samma drag i dagens chatt, uslingen är nog besviken, han har bara fått in ett par tusenlappar på 20 minuter, och nästan allt av samma person.
Throwback till när Bajshögen blev skönstaxerad och Alf fick dega upp 50 kakor.

En människa som skriker högt & ofta om Chrippas påstådda ekonomiska brottslighet borde väl ha alla skatter i ordning? Kanske bäst att tips skv?

Hemmagjord puck för 120 spänn, man ser verkligen hur dum han är när han rör sig i samhället runt vanligt, hederligt folk. Klart man missar ett och annat om man sitter och runkar/filmar sig i 1/5 sekel.
Citera
2024-08-04, 23:05
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Kommer aldrig att glömma när idioten totalkvaddade en liten hoppborg för mindre barn inomhus hemma hos några andra youtubare inför ögonen på de besvikna ungarna som egentligen skulle använda den.
Jag fick söka vård sen för det grava cringeandet som vägrade släppa.

Det är som att han inte kan låta bli att själv vara i centrum, trots att aktiviteten är till för att ungarna ska ha det trevligt. På Grönan går han runt och klagar om hur dyrt allt är, och hur långa köerna är. Vafan, dina pojkar är 10 och 12 år, och har fått sig ett varsitt åkband. Släpp dem att låta dem åka vad fan de vill i fem timmar med en mobiltelefon, och sedan hörs ni av när det är dags att äta nån mat, alltmedan du och Therese kan sitta och fika eller åka barnkarusell med Astrid. Det är fan inte Baronen som ska ha kul, det är främst hans grabbar som ska ha det. Jag minns själv barndomen när jag var på nöjesparker med föräldrarna. Ja, det var en jävla kö till vissa attraktioner. Men jag stod i den tålmodigt, åkte, och sedan berättade jag om det för mina kompisar i skolan när sommarlovet var slut. Det var inte en ride varannan minut. Mina föräldrar hade inte ens ett åkband själva, de åkte inte ett skit, och klagade inte heller över hur långa köerna var. Det viktiga var att barnen fick åka alla saker som de ville.

Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Är ingen kommunal skatt på utdelning.
Är kommunal skatt inblandad så är det lön.

Om bajsmarodören vill göra en utdelning från bolaget på 300 k för Thereses skulder, som han jobbat ihop från Chrippa-videor och superchats, så kommer han inte undkomma kommunal skatt, eftersom summan överstiger gränsbeloppet. Detta eftersom han är ensam ägare och arbetar i företaget. Men det är längesedan jag kollade på det där, så det är kanske inte exakt 50% skatt han kommer att betala. Det var lite hastigt skrivet och jag orkar inte sätta mig in i det nu. Min poäng är att det ska till ofantligt många superchats för att idioten ska kunna beta av Thereses skulder, inte minst eftersom Youtube tar 30% av allt som genereras från superchats själva.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2024-08-04 kl. 23:09.
Citera
2024-08-04, 23:06
Medlem
Kvällens Youtube som släpptes för ca20 minuter sedan är en ren tiggarvideo och jäklar vad folk är på rask sida just nu. Det doneras och Rask upprepar samma saker hela tiden. Jag har sagt det förut, jag tycker Rask är lika trasig som chrippa fast på olika sätt.
Citera
2024-08-04, 23:14
Medlem
Citat:

Jag kollar hans live nu och går det att se hur mycket han totalt fått in i donationer medan liven går?
Citera
2024-08-04, 23:14
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det är som att han inte kan låta bli att själv vara i centrum, trots att aktiviteten är till för att ungarna ska ha det trevligt. På Grönan går han runt och klagar om hur dyrt allt är, och hur långa köerna är. Vafan, dina pojkar är 10 och 12 år, och har fått sig ett varsitt åkband. Släpp dem att låta dem åka vad fan de vill i fem timmar med en mobiltelefon, och sedan hörs ni av när det är dags att äta nån mat, alltmedan du och Therese kan sitta och fika eller åka barnkarusell med Astrid. Det är fan inte Baronen som ska ha kul, det är främst hans grabbar som ska ha det. Jag minns själv barndomen när jag var på nöjesparker med föräldrarna. Ja, det var en jävla kö till vissa attraktioner. Men jag stod i den tålmodigt, åkte, och sedan berättade jag om det för mina kompisar i skolan när sommarlovet var slut. Det var inte en ride varannan minut. Mina föräldrar hade inte ens ett åkband själva, de åkte inte ett skit, och klagade inte heller över hur långa köerna var. Det viktiga var att barnen fick åka alla saker som de ville.

Om bajsmarodören vill göra en utdelning från bolaget på 300 k för Thereses skulder, som han jobbat ihop från Chrippa-videor och superchats, så kommer han inte undkomma kommunal skatt, eftersom summan överstiger gränsbeloppet. Detta eftersom han är ensam ägare och arbetar i företaget. Men det är längesedan jag kollade på det där, så det är kanske inte exakt 50% skatt han kommer att betala. Det var lite hastigt skrivet och jag orkar inte sätta mig in i det nu. Min poäng är att det ska till ofantligt många superchats för att idioten ska kunna beta av Thereses skulder, inte minst eftersom Youtube tar 30% av allt som genereras från superchats själva.
Var väl därför han slutade med superchatt och drog det direkt in till kontot istället, skatten var alldeles för hög.

Nu gäller det att smida medans järnet är varmt och lägga undan pengar till skadestånden.

Snart är han paria igen.
Citera
2024-08-04, 23:16
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Kvällens Youtube som släpptes för ca20 minuter sedan är en ren tiggarvideo och jäklar vad folk är på rask sida just nu. Det doneras och Rask upprepar samma saker hela tiden. Jag har sagt det förut, jag tycker Rask är lika trasig som chrippa fast på olika sätt.

Tack för att du uppmärksammade det. Trodde inte det skulle komma en video idag.

Den kommer givetvis kunna ses helt utan att gynna Baronen genom den här länken, den håller på att processar, det tar ett tag innan den läggs upp:

https://old.bitchute.com/video/dFvJSFvrLfjX/

Under tiden ni roas av hans sinnessjuka utspel och njuter av att sabotera för hans algoritmer, kan ni ju ha på Chrippas senaste demolering av Bajsmarodören på ljudlöst i en annan flik. Glöm inte bort att gilla, kommentera och subba. Oavsett vad ni tycker om snubben, är det viktigt att informationen om Baronens allvarliga kukkomplex når ut till fler:

https://www.youtube.com/watch?v=ZahXg0bu_Hw
Senast redigerad av StorTuffBiker 2024-08-05 kl. 00:04.
Citera
2024-08-04, 23:17
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Var väl därför han slutade med superchatt och drog det direkt in till kontot istället, skatten var alldeles för hög.

Nu gäller det att smida medans järnet är varmt och lägga undan pengar till skadestånden.

Snart är han paria igen.

Har han slutat med det, ser att det trillar in? Betydligt mindre berusade mongon inne idag, så det kommer aldrig trilla in 18 k ikväll.
Citera
2024-08-04, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the-wanker
Jag kollar hans live nu och går det att se hur mycket han totalt fått in i donationer medan liven går?

Nej, tror inte det om du inte scrollar upp i chatten och räknar, men jag kollade i fem minuter och han nämnde något med 2500 vid 30 minuter ungefär. Så 70% av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in