Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-14, 16:45
  #43501
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Var säger de det?

Bla hos Cluee, men du som har stenkoll måste ju veta det
Citera
2024-08-14, 16:48
  #43502
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Bla hos Cluee, men du som har stenkoll måste ju veta det
Jag har inte hört någon av dem säga att de ljuger. Jag har hört att de sagt att det blivit överdrifter från båda håll och kastats anklagelser som kanske inte stämmer helt.
Linnea har jag definitivt inte hört säga att hon ljög - utan snarare missförstånd och att resten är mellan dem två.

Så har du något att länka till där de säger att de bara ljög?
Citera
2024-08-14, 16:50
  #43503
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har inte hört någon av dem säga att de ljuger. Jag har hört att de sagt att det blivit överdrifter från båda håll och kastats anklagelser som kanske inte stämmer helt.
Linnea har jag definitivt inte hört säga att hon ljög - utan snarare missförstånd och att resten är mellan dem två.

Så har du något att länka till där de säger att de bara ljög?

Chrippa har sagt att båda har ljugit och de ska komma ut med det. Men det verkar inte komma något.

Linnéa säger ingenting. Det är tydligen bara Chrippa som får prata.
Citera
2024-08-14, 16:55
  #43504
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Chrippa har sagt att båda har ljugit och de ska komma ut med det. Men det verkar inte komma något.

Linnéa säger ingenting. Det är tydligen bara Chrippa som får prata.
Var säger han just "ljugit"?

Nej, precis så båda har alltså inte sagt att de ljugit - vilket var vad som påstods.
Citera
2024-08-14, 17:08
  #43505
Medlem
Attityds avatar
OT; I slutet på Anjos senaste YT video berättar han om några användare som skriver i denna tråd.

ONT; Chrippa berättade I Linneas live att 2700 personer hade anmält honom på Twitch efter sexlänken och att han är permanent bannad från Twitch. Samtidigt säger han att det blir svårt att få bort honom från kick då man får göra och säga i princip vad som helst där
Citera
2024-08-14, 17:27
  #43506
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Var säger han just "ljugit"?

Nej, precis så båda har alltså inte sagt att de ljugit - vilket var vad som påstods.

Han sa att båda har ljugit mycket. Har du problem med det? Det är ju inte dig det handlar om.
Citera
2024-08-14, 17:29
  #43507
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Pallal har alltså haft rätt hela tiden. Jocke har skickat meddelanden till Linnea.
Varför har du försökt få det att framstå som lögn när du hela tiden vetat att Pallal har rätt?
Varför skall man tro mer på dig än på Pallal när det gäller vad som utväxlats?
Din trovärdighet blir ju inte direkt högre av att du endera ljuger nu eller ljugit tidigare.

Jag har inte förnekat att dom har haft kontakt, men jag har hela tiden sagt att det inte handlar om opassande saker.
Pallal försöker få det att låta som att det är opassande saker han skriver till L och det stämmer inte.
Sen är det inte så ofta heller som Pallal påstår.
Citera
2024-08-14, 17:37
  #43508
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har inte hört någon av dem säga att de ljuger. Jag har hört att de sagt att det blivit överdrifter från båda håll och kastats anklagelser som kanske inte stämmer helt.
Linnea har jag definitivt inte hört säga att hon ljög - utan snarare missförstånd och att resten är mellan dem två.

Så har du något att länka till där de säger att de bara ljög?

Och hur förklaras alla blåmärken var dom dit målade?
Citera
2024-08-14, 17:40
  #43509
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag har inte förnekat att dom har haft kontakt, men jag har hela tiden sagt att det inte handlar om opassande saker.
Pallal försöker få det att låta som att det är opassande saker han skriver till L och det stämmer inte.
Sen är det inte så ofta heller som Pallal påstår.

Vill du att jag lyfter fram fler exempel?

Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123

[...]
Vi alla vet att skulle dessa meddelanden finnas skulle det ha legat ute för länge länge sen, chrippa kan inte hålla sig från att lägga ut sånt, oavsett om dom är på linneas mobil eller inte.

Just ja hur går relationen med Jacke?
Citera
2024-08-14, 17:42
  #43510
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Och hur förklaras alla blåmärken var dom dit målade?
Varför skall jag förklara någonting alls - jag har inte hävdat några blåmärken vare sig på mig eller någon annan.
Citera
2024-08-14, 17:42
  #43511
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vill du att jag lyfter fram fler exempel?

Ja opassande meddelanden som Pallal tjatar om.
Citera
2024-08-14, 17:44
  #43512
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför skall jag förklara någonting alls - jag har inte hävdat några blåmärken vare sig på mig eller någon annan.

Nej men bara undra eftersom du säger att dom överdrev. Så vart ifrån kom blåmärkena?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in