Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
Dunder.
Jag vidhåller att du har drabbats att sektpsykos. Dina ”åsikter” är alltid exakt i linje med sektens och deras åsikter skiftar stort, på väldigt kort tid.
Hur kom att du inte har kritiserat Jockes, Anjos och Rasks angrepp på anhöriga tidigare?
Jag menar att Anjo är den som har lyft fighten och pressat Chrippa om den. Långt efter att Chrippa tackat nej till det första erbjudandet och långt innan Chrippa skrev en story om att han tackat ja, med förbehållet att motståndaren är Anjo eller Rask.
Linnea hade inte kunnat hantera situationen på ett bättre sätt, det får du ge henne. Hon är stark, snäll och rakryggad.
Du har väldigt fel. Jag ogillar starkt att du påstår saker som inte stämmer. Sluta med det tack.
Jag har kritiserat samtliga inblandades handlingar emellanåt. Sen om inlägg med kritik ska matas ut när du knäpper med fingrarna eller om de inte håller måttet enligt dig, det är jag inte med på.
Jag har min åsikter om samtliga, och håller inte med i mycket av någons handlingar, men jag väljer själv vad jag ska skriva och när.
Lyft fighten och pressat om den?
Min fråga var om Anjo var den som kläckte idén om boxningsmatchen från start. Har han det eller inte?
Inte vad någon tagit upp i en video.
Det finns saker hon kan ha avstått att kommentera, men det får hon står för.
Jag har mina åsikter om L och hela cirkusen och anser att hon nog är
den enda av samtliga som hanterat saker och ting på ett någorlunda bra sätt. Sen att det finns person/personer utan att nämna namn, som förminskar och sätter käppar i hjulet för henne, det är en annan diskussion.