Jag har kanske spenderat mer tid. Du var ju trots allt bannad ett r hr.
Ja. Guldstjrna till dig som kan komma in och snacka hur mycket skit som helst om ngot som folk investerat i utan konsekvenser. Att ppeka att du r exakt det som du pstr att ngon annan r finns det ju regler mot.
Bara jag som tycker det r rtt skoj att vi gtt frn "Cybertruck r vaporware den kommer aldrig produceras!!!1!" till "haha dragkroken gr av istllet fr att bjas nr man slpper den 2 meter rakt ner i betongen!"
Att den gr 100 andra saker bttre n en Ford, att den sljer bttre n alla andra EV pickups, det nmner man inte. Fr man r en bjrn.
Samma sak kommer ju hnda med FSD, roboten mm. Frn att "robotaxi r vaporware" till "haha kolla den krde fel och stannade en gng". osv osv
Bara jag som tycker det r rtt skoj att vi gtt frn "Cybertruck r vaporware den kommer aldrig produceras!!!1!" till "haha dragkroken gr av istllet fr att bjas nr man slpper den 2 meter rakt ner i betongen!"
Att den gr 100 andra saker bttre n en Ford, att den sljer bttre n alla andra EV pickups, det nmner man inte. Fr man r en bjrn.
Samma sak kommer ju hnda med FSD, roboten mm. Frn att "robotaxi r vaporware" till "haha kolla den krde fel och stannade en gng". osv osv
Vad gr CT bttre n ford?
Varfr ser man aldrig Ford och andra EVs ver hela twitter fela s mycket som CT? r det "haters"? Eller vad r anledningen tror du?
Varfr fr Tesla s mycket "hat"? r det p grund av DuMma BjRnaR?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!