Citat:
Ursprungligen postat av
BästeHrMongolid
Allts fy fan vad folk r ltta att hjrntvtta egentligen. Hoppas Elon hittar s mycket skit och korruption som vi vet att demokraterna r insyltade i s folk fattar vilken jvla hjlte han r.
Brjar du nd landa l tanken nu att Elons beteende faktiskt pverkar konsumenternas vilja att sitta i en Tesla-bil?
Ta bara idag som exempel:
Om man som extremt profilerad fretagsledare kr ver alla gamla regler om skerhetskontroller och anstller en person till sitt nya doge-departement som sagt "normalisera Indian-hat" och "Jag skulle inte ha ngonting emot att bde gaza och Israel raderas frn jordens yta" och "jag var rasist innan det var coolt" samt "jag kommer bara gifta mig inom in egen ras"...och s vidare och sedan d det uppdagas endast svarar som ett autistiskt bljbarn: "hh...sjukt att de doxxat en till p DOGE" (Elons svar).
Ja d kanske en del Indianer, Israeler, en del av de som gillar Palestina, och en del av de som r i ett mixed race frhllande tnker att den dr Volvon eller BYD:en nd r good enough?
Sen fr du s klart gorma hur mycket du vill om att de r utvecklingsstrda fr de gjort ett smre val som konsument. Det str dig fritt. Men jag undrar om det brjat g upp fr dig till slut att det inte r din vrldsbild av hur lite eller mycket bilkonsumenter bryr sig om brand och appearance och att det faktiskt nd verkar som att det spelar roll vad Elon gr?
Snart r vi ett lge dr det kommer vara positivt fr Teslas aktiekurs om Elon sparkar undan hinken eller ngot.