Citat:
Ursprungligen postat av
Odovacer
Eftersom du inte vet absolut någonting om vad molekyler är så kan du inte uttala dig om vad som sker med molekyler i det du gör.
Eftersom molekyler är för små för att se så kan man inte skaffa kunskap om dem utan instrument. Eftersom du inte har det så kan du inte dra slutsatser utifrån försöken du gör heller. De påståenden du gjort och som jeg bett dig redovisa stöd för har som regel inget med ditt försök att dra el genom vatten att göra. Så lägg ner det pratet.
Redovisa nu stöd för det du påstår. Skriv inget mer skit nu. Bara länka källor med experimentella data.
Det är en tråd om giftigt kranvatten i Sollentuna.
Jag berättar bara om min personliga forskning, när jag lät el separera vatten från allt annat som var i vattnet.. vilket visade att kranvattnet innehåller diverse föroreningar som gör vattnet gulbrun grönt, när jag testade.
Sen postade jag en video där 4 olika vatten får 220 volt genom sig, vilket visar vad jag såg, och vad folk kommer se om dom testar samma test i Sverige.. Där kranvattnet innehåller metaller vilket är det brunt, organiska föroreningar som är gröna.. När test som dessa görs.
Har redan redovisat det jag har hittat. Mina tester går att återproducera och ger samma brungröna resultat varje gång.
Vetenskap, kolla upp det.