2024-07-18, 19:50
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Har Per Gessle producerat en låt som heter Roxette. Som är stulen av Dr Feelgood. ??...

Nej jag hade fel, Dr Feelgood är min gynekolog.

Men förutom det så tog Gessle namnet Roxette från en låt av Dr Feelgood.

Han blev "inspirerad" säger Google.
Citera
2024-07-19, 09:04
Medlem
SpontanEjakulations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Tala ur skägget människa. Det enda jag kan tillägga år att den som spelar PG i filmen är "Geniets" son...
Tack för uppmärksamheten. Inget skägg, förutom till biffen. Spontán ställde styva frågor. De som tjänar polarn Per förefaller hittills inte ha kommentarer till Capetown 2025 med Lena Ph.

Ja, Valdemar är son till fader W. Storsjövildheten lyser med sin frånvaro men talangen verkar finnas.
Citera
2024-08-25, 06:36
Medlem
I P1 söndagsintervju framkommer att han är mycket nöjd med filmen om Gyllene Tider. Han skall se den en sjunde gång är Per nästan säker på.

https://sverigesradio.se/play/avsnitt/2447957

Det är på gränsen till löjligt mycket aktivitet detta år men musikalen i Malmö med Roxettelåtar är inte baserad på bandet utan på en bok.
Tänk mer som filmen Across the Universe (2007) fullproppad med Beatleshits.

Partiet där han stakar sig mest är när han får frågan om självförtroende och att han anser sig varit överviktig som ung.
Han ser det som viktigt att både musikaliskt och utseendemässigt vara professionell verkar det utmynna i. Han undvek att vara med i några musikvideo när han mådde dåligt över extra kilon.

Bra att han inte skäms över några av frisyrerna.
Citera
2024-08-25, 11:29
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortronsyltrygg

Eller den barnsliga rösten, när han sjunger....eller dialekten.
Citera
2024-08-26, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortronsyltrygg
I P1 söndagsintervju framkommer att han är mycket nöjd med filmen om Gyllene Tider. Han skall se den en sjunde gång är Per nästan säker på.

https://sverigesradio.se/play/avsnitt/2447957

Det är på gränsen till löjligt mycket aktivitet detta år men musikalen i Malmö med Roxettelåtar är inte baserad på bandet utan på en bok.
Tänk mer som filmen Across the Universe (2007) fullproppad med Beatleshits.

Partiet där han stakar sig mest är när han får frågan om självförtroende och att han anser sig varit överviktig som ung.
Han ser det som viktigt att både musikaliskt och utseendemässigt vara professionell verkar det utmynna i. Han undvek att vara med i några musikvideo när han mådde dåligt över extra kilon.

"Tant Asta"- frisyrerna BORDE han skämmas över.
Citera
2024-09-09, 16:24
Medlem
Mohaves avatar
Har han gjort några skönhetsoperationer? Ansiktslyft? Botox? Hårtransplantation? Har ser inte helt naturlig ut.
Citera
2024-09-19, 23:31
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Har han gjort några skönhetsoperationer? Ansiktslyft? Botox? Hårtransplantation? Har ser inte helt naturlig ut.

Snarast så ser det ut som han inte gjort några skönhetsingrepp.
Gessle är ju känd för att inte gilla droger men han ser ut att ha levt ett hårt liv.
Ansiktet idag liknar ju Iggy Pops fejs.

Per Gessle är en av Svergies mest begåvade låtskrivare och inget kan ändra det.

Jag kör mycket naturmedicin och kan tipsa om att dagligt intag av kombinationen gurmeja +svarpeppar, oregano och omega-3 fiskolja år efter år ger långsammare åldrande, även av huden. Jag har kört det i 15 år.
Citera
2024-09-20, 00:19
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TunderTarFyr
Snarast så ser det ut som han inte gjort några skönhetsingrepp.
Gessle är ju känd för att inte gilla droger men han ser ut att ha levt ett hårt liv.
Ansiktet idag liknar ju Iggy Pops fejs.

Per Gessle är en av Svergies mest begåvade låtskrivare och inget kan ändra det.

Jag kör mycket naturmedicin och kan tipsa om att dagligt intag av kombinationen gurmeja +svarpeppar, oregano och omega-3 fiskolja år efter år ger långsammare åldrande, även av huden. Jag har kört det i 15 år.

Men du vet ju inte hur du skulle sett ut nu utan att ätit dessa saker?
Citera
2024-09-20, 00:31
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Men du vet ju inte hur du skulle sett ut nu utan att ätit dessa saker?
Det har du rätt i, men det bevisar inte att kombinationen jag skrev inte har effekt.

Det skulle bli en för stor off topic diskussion som kanske bättre skulle fungera på alternativ medicinska forumet istället.

Jag vet vad som fungerar för mig.
Citera
2024-09-20, 03:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TunderTarFyr
Det har du rätt i, men det bevisar inte att kombinationen jag skrev inte har effekt.

Det skulle bli en för stor off topic diskussion som kanske bättre skulle fungera på alternativ medicinska forumet istället.

Jag vet vad som fungerar för mig.
Det bevisar inte heller att det har effekt eller hur!

Du vet inte heller vad som fungerar på dig, du bara tror en massa precis som religiösa.
Citera
2024-09-25, 22:44
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolbiten2
Det bevisar inte heller att det har effekt eller hur!

Du vet inte heller vad som fungerar på dig, du bara tror en massa precis som religiösa.
Jag har för vana att studera studier på den medicinska fack-databasen pubmed, där det finns en hel del studier på omega-3 fiskolja, gurkmeja och oregano, men nu är vi off topic.
Citera
2024-11-20, 18:26
Medlem
Vad är syftet med hans Ferrari-samling?
Han köper nya och sedan verkar hans inte köra med dem alls? De lär ju behöva en del service på dem, även om man inte kör något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in